F1 - Μαϊάμι: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix

F1 - Μαϊάμι: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix
Ποιος είναι ο ορθός δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν οι οδηγοί της Formula 1 για να φτάσουν στη νίκη στη μάχη της Τζέντα; Ακολουθούν οι απαντήσεις.

Ο έκτος αγώνας της Formula 1 για το 2025 είναι λίγες στιγμές μακριά, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για το Grand Prix Μαϊάμι, το οποίο αναμένεται συναρπαστικό και απρόβλεπτω. Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου μας έδωσαν πρώτη εικόνα για το τι θα δούμε στον αγώνα των 57 γύρων που ακολουθεί.

Φερστάπεν εναντίον McLaren

Από θέση ισχύος θα εκκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing. O Ολλανδός έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές και πήρε την τρίτη φετινή του pole position. Δίπλα του θα έχει τον Λάντο Νόρις της McLaren Racing, o οποίος θέλει να κάνει το δύο στα δύο αυτό το τριήμερο.

Από την 3η θέση θα ξεκινήσει ο Κίμι Αντονέλι και δίπλα του θα είναι ο Όσκαρ Πιάστρι. Ο Ιταλός της Mercedes ψάχνει το πρώτο βάθρο της καριέρας του, ενώ ο Αυστραλός της McLaren θέλει να αυξήσει τη διαφορά του στη βαθμολογία.

 

Τα διαθέσιμα ελαστικά ανά οδηγό

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα ελαστικών, όλοι οι οδηγοί των κορυφαίων τεσσάρων ομάδων έχουν τουλάχιστον ένα σετ ελαστικών της μεσαίας και σκληρής γόμας. Σε αυτόν τον αγώνα βλέπουμε πως οι κορυφαίες ομάδες έχουν ακολουθήσει την ίδια στρατηγική.

Τρεις οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους τρία φρέσκα σετ μαλακής γόμας ελαστικών. Αυτοί είναι οι: Λανς Στρολ, Πιέρ Γκασλί και Όλιβερ Μπέρμαν.

Ελαστικ

Οι στρατηγικές που θα κρίνουν τη νίκη

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική το ένα pit-stop, όπως ακριβώς έγινε και στη Σαουδική Αραβία. Η ιταλική μάρκα προτείνει εκκίνηση με τη μεσαία γόμα ελαστικών και το παράθυρο αλλαγής ελαστικών να ανοίγει μεταξύ των γύρων 19 και 25. Η γόμα που προτείνει για τη συνέχεια είναι η σκληρή μέχρι και το τέλος του αγώνα.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι επίσης του ενός pit-stop και αντίθετη από την πρώτη. Προτείνει δηλαδή τη σκληρή γόμα για την εκκίνηση και τη μεσαία γόμα για το τέλος του αγώνα. H Pirelli προτείνει εκκίνηση με τη μεσαία γόμα ελαστικών και στις δύο αλλαγές που θα κάνουν στα pits οι οδηγοί που θα ακολουθήσουν αυτή τη στρατηγική, θα περάσουν στη σκληρή γόμα ελαστικών.

στρατ

Μία πιθανή παρέμβαση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και τα παιχνίδια του καιρού μπορούν να αλλάξουν πλήρως την εικόνα του αγώνα.

Όλη η δράση του GP Μαϊάμι στο Gazzetta

Το Grand Prix Μαϊάμι είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει στις 23:00 ώρα Ελλάδος. Συντονιστείτε στο LIVE του gMotion by Gazzetta και της Ford από τις 22:30 για να μην χάσετε λεπτό από τη δράση.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για τους δύο πρόσφατους αγώνες της F1 σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία και όλα όσα έγιναν στη Μέση Ανατολή.

Φωτογραφίες: McLaren F1 media

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!