Bimota by KRT: Έτοιμη για τη μεγάλη επιστροφή (vid)
Την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου έγινε η παρουσίαση μοτοσικλέτας και αναβατών στις εγκαταστάσεις της Bimota στο Ρίμινι. Η ομάδα BbKRT (Bimota by Kawasaki Racing Team) αποκάλυψε επιτέλους την τελική μορφή των δύο ΚΒ998 Rimini https://www.gazzetta.gr/gmotion/2394151/bimota-kb998-rimini-prota-sto-dromo-kai-meta-stin-pista, που θα αγωνιστούν στο Π.Π. Superbike 2025 στα χέρια του Βρετανού Alex Lowes και του Ιταλού Axel Bassani.
Στην ειδικά σχεδιασμένη σκηνή στο εργοστάσιο της ιταλικής φίρμας, σημαντικές προσωπικότητες από την ομάδα BbKRT, η Βimota και η Kawasaki μαζί με όλους τους συνεργάτες τους, συμπεριλαμβανομένων των χορηγών Motul, Showa και Square Bricks Offices, έδωσαν στη δημοσιότητα όλες τις απιτούμενες πληροφορίες για την ομάδα, όχι όμως και για τις μοτοσικλέτες.

Ο κ. Shigemi Tanaka, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Βimota S.p.A, δήλωσε: «Συμμετέχοντας στο WorldSBK με τη Bimota ως BbKRT, θέλουμε να μεταδώσουμε το πνεύμα της ιστορικής ιταλικής μάρκας, την τεχνολογία, την κληρονομιά και τη φιλοσοφία της Bimota στους μακροχρόνιους θαυμαστές της. Θέλουμε η γενιά που δεν γνωρίζει τη Bimota, να μάθει για τη Bimota».
Ο κ. Pierluigi Marconi, Chief Operating Officer της Βimota, δήλωσε: «Σήμερα είναι μια πραγματικά συναρπαστική μέρα. Επιτέλους, μετά από πολλά χρόνια, η Βimota μπορεί να επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Μόλις δύο εβδομάδες μετά την παρουσίαση της νέας μοτοσικλέτας και της αγωνιστικής ομάδας BbKRT θα ξεκινήσουμε τον πρώτο αγώνα. Μετά από 50 χρόνια μπορούμε να επιστρέψουμε στην ιστορία μας, με τη βοήθεια της Kawasaki και της ομάδας Provec».

Ο κ. Keiichi Morohara, Kawasaki Racing Plan Manager της Kawasaki Motors Ltd, δήλωσε: «Μέχρι τώρα, έχουμε αναπτύξει τα πάντα εσωτερικά. Και στο παρελθόν καταφέραμε να πετύχουμε το μεγάλο κατόρθωμα να κατακτήσουμε έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα. Τώρα αυτό το νέο έργο είναι πραγματικά μια μεγάλη πρόκληση για εμάς. Μπορέσαμε ήδη να επιβεβαιώσουμε την ικανότητά του KB998 Rimini χρησιμοποιώντας τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό πακέτο της Kawasaki πάνω στο ατσάλινο παλίσιο χωροδικτυώμα της Bimota».
Ο Alex Lowes, δήλωσε: «Πρώτον, νομίζω ότι τα χρώματα φαίνονται υπέροχα για το 2025! Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που βλέπω τι μπορούν να πετύχουν φέτος η Bimota και η Kawasaki. Το πάθος και η προσπάθεια από όλη την ομάδα για να ξεκινήσει αυτό το νέο έργο ήταν τεράστιο, οπότε το εκτιμώ πραγματικά αυτό. Από τους πρώτους γύρους με τη μοτοσικλέτα ένιωθα καλά, οπότε ο στόχος μου είναι να παλέψω για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα».
Ο Axel Bassani δήλωσε: «Σήμερα δείξαμε το νέο χρώμα της μοτοσυκλέτας, τη νέα μας ομάδα και τα πάντα. Είναι ωραίο γιατί είμαστε στο σπίτι, κοντά στο μέρος που μένω. Αυτή είναι μια εντελώς νέα περιπέτεια για όλους, για την Kawasaki, τη Bimota και για εμάς τους αναβάτες».

Η μοτοσικλέτα
Όπως το τρέχον ZX-10RR, το KB998 Rimini χρησιμοποιεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa Balance Free 43mm (BFF) και ένα αμορτισέρ Showa Balance Free Rear Cushion (BFRC) lite, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Στα φρένα βλέπουμε ένα ζευγάρι δαγκάνες Brembo τεσσάρων εμβόλων ακτινικής διάταξης με δίσκους 330mm μπροστά και δαγκάνα μονού εμβόλου με δίσκο 220mm πίσω. Το KB998 χρησιμοποιεί σφυρήλατους τροχούς Marchesini σε μεγέθη 17 x 3,5” μπροστά και 17 x 6,0” πίσω, ενώ εντύπωση προκαλεί το βάρος των 194 κιλών, το οποίο -και παρά την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος- είναι μόλις δύο πάνω από ένα ΖΧ-10RR εμπορίου.

Βασικός υπεύθυνος για το υπέρβαρο του πράγματος είναι το χαλύβδινο πλαίσιο, είναι περίεργο που δεν έβαλαν ένα αλουμινένιο να κάνουν τη δουλειά τους. Να θυμίσουμε εδώ πως ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει χωρητικότητα 998cc και -στη βασική του έκδοση- απόδοση 200 ίππων, που όμως στην περίπτωση του αγωνιστικού KB998 σίγουρα θα φλερτάρουν με πολλούς περισότερους. Εννοείται πως και το συνολικό βάρος θα είναι αρκετά χαμηλότερο, χάρη στη χρήση special αγωνιστικών εξαρτημάτων σε κάθε σημείο της μοτοσικλέτας, ειδικά σε ανάρτηση, φρένα, ζάντες και εξάτμιση.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε δείτε τη μοτοσικλέτα κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών στην πίστα Χερέθ
Φωτογραφίες: Bimota
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!