Toyota C-HR PHEV: Με 223 ίππους και 66 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

Toyota C-HR PHEV: Με 223 ίππους και 66 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

Toyota C-HR PHEV: Με 223 ίππους και 66 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία
Το δημοφιλές SUV της Toyota αποκτά την πιο ισχυρή και οικονομική σε κατανάλωση έκδοσή του.

Η γκάμα του νέου Toyota C-HR καλωσορίζει την έκδοση Plug-in Hybrid 220. Το δημοφιλές SUV απευθύνεται σε όσους θέλουν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά στις πόλεις, χωρίς περιορισμούς στα ταξίδια. Το C-HR PHEV 220 ικανοποιεί και με τις επιδόσεις του, καθώς επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα. Στο εσωτερικό η προσοχή πέφτει στο ψηφιακό ταμπλό, που περιλαμβάνει head-up display και δύο οθόνες 12,3 ιντσών: μία στον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα πολυμέσων.

Toyota C-HR
Φωτογραφία: Toyota Ευρώπης

Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 152 ίππων, ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων και μπαταρία 13,6 kWh. Η χωρητικότητά της είναι αρκετή για να προσφέρει κίνηση σε αποστάσεις έως 66 χιλιόμετρα χωρίς εκπομπές ρύπων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 223 ίπποι, ενώ η Toyota ανακοινώνει μέση κατανάλωση 0,9 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές CO2 19 γρ/χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται είτε μέσω απλής οικιακής παροχής, είτε μέσω επιτοίχιου φορτιστή (wallbox) με ισχύ έως 6,6 kW. Στη δεύτερη περίπτωση (με τριφασικό καλώδιο) η διαδικασία φόρτισης από το 0% στο 100% διαρκεί λιγότερο από 2,5 ώρες.

Toyota C-HR
Φωτογραφία: Toyota Ευρώπης

Ο οδηγός του C-HR PHEV έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας:

  • EV mode, το οποίο επιλέγεται αυτόματα (by default) κάθε φορά που εκκινεί το όχημα. Εδώ γίνεται αποκλειστική κίνηση από τον ηλεκτροκινητήρα, μέχρι να αποφορτιστεί η μπαταρία.
  • Auto EV/HV mode, κατά την οποία ο βενζινοκινητήρας εμπλέκεται όταν απαιτηθεί έξτρα δύναμη και επιστρέφει μετά στην λειτουργία EV.
  • HV mode, η οποία επιλέγεται αυτόματα όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέσει αρκετά. Μπορεί επίσης να επιλεγεί και χειροκίνητα από τον οδηγό.
  • Charging mode, για τη φόρτιση της μπαταρίας κατά την κίνηση του οχήματος, λαμβάνοντας ενέργεια από τον θερμικό κινητήρα.

To C-HR PHEV είναι το πρώτο μοντέλο της Toyota παγκοσμίως που φέρει το σύστημα ανάρτησης FSC της ZF. Η τεχνολογία αυτή αυξάνει τη δύναμη απόσβεσης στις χαμηλές συχνότητες ταλάντωσης και περιορίζει τη δύναμη απόσβεσης στις υψηλές συχνότητες. Αυτό έχει ως αντίστοιχο αποτέλεσμα να βελτιώνεται ο έλεγχος του οχήματος και η άνεση.

Toyota C-HR
Φωτογραφία: Toyota Ευρώπης

Φωτογρταφίες: Toyota Ευρώπης

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!