F1 - Η Red Bull θέλει να ξεφορτωθεί το «Λείψανο του Ψυχρού Πολέμου»

Πάνος Σεϊτανίδης
F1 - Η Red Bull θέλει να ξεφορτωθεί το «Λείψανο του Ψυχρού Πολέμου»
Οι «ταύροι» έφτασαν στην κορυφή της Formula 1 παρότι είχαν ένα σημαντικό μειονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Η Red Bull Racing μετράει τρεις συνεχόμενους τίτλους οδηγών και δύο κατασκευαστών, συνολικά 6 και 5 αντίστοιχα στη σύντομη ιστορία της. Επιτυχίες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων της, χάρη στον δαιμόνιο Έντριαν Νιούι.

Λίγοι όμως θα μπορούσαν να φανταστούν πως όλα τα παραπάνω, έχουν σημειωθεί παρότι η αυστριακή ομάδα έχει την πλέον απαρχαιωμένη αεροδυναμική σήραγγα στη Formula 1. Σε τέτοιο βαθμό που την αποκαλούν: «Λείψανο του Ψυχρού Πολέμου».

Βλέπετε, οι εγκαταστάσεις στο Μπέντφορντ, που είναι κοντά στη βάση της Red Bull Racing στο Μίλτον-Κινς, χρησιμοποιούνταν για την εξέλιξη αεροσκαφών από το 1946 έως και το 1994.

Η αεροδυναμική σήραγγα της Red Bull Racing

Οι πρωταθλητές ετοιμάζουν νέες, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και παρότι υπήρξε καθυστέρηση στην τελική επιλογή του χώρου, εκτιμάται πως σύντομα θα ξεκινήσουν οι εργασίες, σε χώρο δίπλα στη βάση της ομάδας. Ωστόσο, θα περάσει ακόμα καιρός προτού «γεννηθεί» εκεί ένα μονοθέσιο της RBR.

«Οι κανονισμοί καθιστούν τις αεροδυναμικές σήραγγες ως ένα απαραίτητο εργαλείο για το μέλλον, έπρεπε λοιπόν να ακολουθήσουμε το ρεύμα της εποχής και να επενδύσουμε σε μία νέα αεροδυναμική σήραγγα. Οι κατασκευές θα ξεκινήσουν μέσα στο 2024. Δεν μπορείς να την ενεργοποιήσεις μεσούσης της σεζόν, πριν το ξεκίνημα της χρονιάς πρέπει να επιλέξεις τις εγκαταστάσεις που θα χρησιμοποιείς. Το πιθανότερο είναι να δουλέψουμε σε αυτή το μονοθέσιο του 2027», είπε στο Racer ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ.

Η αεροδυναμική σήραγγα της Red Bull Racing

Ο Βρετανός συνέχισε, εστιάζοντας σε όλες τις αδυναμίες των εγκαταστάσεων των οποίων οι «ταύροι» χρησιμοποιούν από την είσοδό τους στο σπορ, το 1995, μέχρι σήμερα.

«Με την αεροδυναμική σήραγγα που έχουμε, η οποία είναι ένα… “λείψανο του Ψυχρού Πολέμου”, όχι ιδιαίτερα αποτελεσματική, ειδικά όταν κάνει κρύο, πράγμα που συμβαίνει συχνά στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρέπει να είμαστε ιδιαιτέρως επιλεκτικοί στο τι δοκιμάζουμε. Και είναι ένας τομέας στον οποίο η ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, καθορίζοντας το μονοπάτι της εξέλιξης των μονοθεσίων», τόνισε ο Χόρνερ.

Φωτογραφίες: Red Bull Greece

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!