Bugatti Mistral: To εντυπωσιακό αντίο στον W16

Κώστας Παστρίμας
Bugatti Mistral: To εντυπωσιακό αντίο στον W16
Το περιορισμένης παραγωγής πανάκριβο ανοιχτό μοντέλο θα είναι το τελευταίο με τον ιστορικό 16κύλινδο κινητήρα.

Μια εποχή που καθορίστηκε από τον W16 τελειώνει, καθώς η Bugatti αποχαιρετά τον τούρμπο κινητήρα των 8,0 λίτρων, παρουσιάζοντας τη Mistral. Το roadster, με βάση τη Chiron, την παρουσίαση του οποίου είχε προαναγγειλει πριν από λίγες ημέρες, πήρε το όνομά του από έναν άνεμο που φυσά στη Ν. Γαλλία και έχει αποτελέσει έμπνευση και για άλλα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

mistral

Η Mistral διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία που προέρχονται από την Type 57 Roadster Grand Raid. Η επιρροή της δεκαετίας του 1930 φαίνεται στο καμπυλωτό παρμπρίζ καθώς και στις διπλές εισαγωγές αέρα που είναι τοποθετημένες στην οροφή για την ψύξη του κινητήρα. Ενώ το στιλ θυμίζει ένα κλασικό μοντέλο, η Mistral φαίνεται σαν μια «διασταύρωση» μεταξύ των Divo και La Voiture Noire σε ένα roadster.

mistral

Στην καρδιά της Mistral βρίσκεται ο κινητήρας 1.600 ίππων που βρίσκουμε στη Chiron Super Sport 300+, με τον οποίο εφτασε στην μέγιστη ταχύτητα των 490,484 χλμ/ώρα το 2019. Η Bugatti λέει ότι έχει ανάλογους στόχους για τη Mistral: «Υπάρχει μόνο ένας στόχος στο μυαλό μας: να γίνουμε ξανά το πιο γρήγορο roadster στον κόσμο». Θα ήταν συνέχεια της Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, που είχε σημειώσει 408,84 χλμ/ώρα το 2013.

mistral

Η Bugatti θα κατασκευάσει μόνο 99 μονάδες της Mistral και σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις το 2024, όταν οι πρώτες από τις 40 Bolide θα φτάσουν επίσης στους ιδιοκτήτες τους. Ενώ το Bolide κόστιζε 4 εκατομμύρια ευρώ, η Mistral είναι ακριβότερη, με τιμή στα 5 εκατομμύρια ευρώ – ή καλύτερα «ήταν» γιατί έχουν ήδη προπωληθεί όλες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!