Formula E: Έγινε της… Κορέας, παράταση στην αγωνία για τον τίτλο (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula E: Έγινε της… Κορέας, παράταση στην αγωνία για τον τίτλο (vid)
Ο Μιτς Έβανς της Jaguar TCS Racing πήρε τη νίκη στην Κορέα και πλησίασε στη βαθμολογία τον Στόφελ Βαντούρν της Mercedes-EQ.

Δραματικό είναι και φέτος το φινάλε της Formula E, με τους πρωταθλητές σε οδηγούς και κατασκευαστές να κρίνονται στον δέκατο-έκτο και τελευταίο αγώνα της όγδοης σεζόν του θεσμού! Ο Μιτς Έβανς της Jaguar TCS Racing επικράτησε στον πρώτο αγώνα της Κορέας, μείωσε στους 21 τους βαθμούς της διαφοράς από τον Στόφελ Βαντούρν της Mercedes-EQ κι όλα θα κριθούν στο κύκνειο άσμα της Gen2 – της υπάρχουσας γενιάς μονοθεσίων της Formula E.

Ο Νεοζηλανδός εκκίνησε τρίτος στην πρώτη μάχη στους δρόμους της Σεούλ, πέρασε τον pole-man Όλιβερ Ρόουλαντ (Mahindra Racing) όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα και έπειτα χρειάστηκε μόλις 3 στροφές για να πάρει τα ηνία. Εκεί πέρασε και τον Lucas di Grassi (ROKiT Venturi Racing) και δεν κοίταξε ξανά πίσω.

Μιτς Έβανς

Όντας στην κορυφή, απέφυγε και το χάος του πρώτου γύρου που έφερε κόκκινη σημαία και 45λεπτη διακοπή. Η αγωνιστική διαδρομή γλιστρούσε από τη βροχή που είχε προηγηθεί και συνολικά οκτώ (!) μονοθέσια δεν κατάφεραν να στρίψουν πότε στην προτελευταία στροφή – εκτός μάχης τέθηκαν οι Σεμπαστιέν Μπουέμι, Όλιβερ Άσκιου, Αντρέ Λότερερ, Νταν Τίκταμ, Όλιβερ Τέρβεϊ, Νικ Κάσιντι, Νόρμαν Νάτο και Νικ ντε Βρις. Ειδικά ο Ολλανδός, καρφώθηκε πίσω από το μονοθέσιο του Μπουέμι, με αποτέλεσμα εκείνο να σηκωθεί στον αέρα και να «καθίσει» πάνω από το «ασημί βέλος» του πρωταθλητή. Ευτυχώς κανένας δεν τραυματίστηκε.

Στην επανεκκίνηση και μέχρι το τέλος, ο Έβανς δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, κατακτώντας τη νίκη που τον κράτησε «ζωντανό» στη μάχη του τίτλου. Ο Ρόουλαντ ήταν δεύτερος στο παρθενικό του βάθρο φέτος και ο ως οδηγός της Mahindra ενώ το Top-3 συμπλήρωσε ο οδηγός που θα έχει ως teammate την επόμενη σεζόν: ο Λούκας ντι Γκράσι, που έγινε και ο πρώτος οδηγός του παγκοσμίου πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων που φτάνει τους 1000 βαθμούς.

Λούκας ντι Γκράσι

Ακολούθησε ο Jake Dennis (Avalanche Andretti) που σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Φαντούρν, ήταν πέμπτος. Έτσι το βαθμολογικό του προβάδισμα μειώθηκε στους 21 πόντους, με 29 να είναι ακόμα διαθέσιμοι.

Ο έκτος Ζαν-Ερκ Βερν (DS TECHEETAH) έχασε και μαθηματικά κάθε ελπίδα να στεφθεί ξανά πρωταθλητής.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Formula E

Τα highlights του προτελευταίου αγώνα της χρονιάς…

Στους κατασκευαστές, η μάχη του τίτλου παραμένει ανοιχτή. Η Mercedes-EQ προηγείται με 301 βαθμούς αλλά η ROKiT Venturi Racing μπορεί ακόμα να κάνει την ανατροπή, είναι 31 πόντους πίσω.

Ο αγώνας της Κυριακής δεν είναι μόνο ο τελευταίος της έβδομης σεζόν και αυτής της γενιάς μονοθεσίων αλλά είναι και ο 100ος στην ιστορία της Formula E.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!