Formula 1, Γαλλία: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix

Formula 1, Γαλλία: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix
Ποιος είναι ο σωστός δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν οι οδηγοί της F1 για να φτάσουν στη νίκη στη μάχη του Πολ Ρικάρ; Ακολουθούν οι απαντήσεις...

Ο δωδέκατος αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για μία ακόμα μεγάλη μάχη που σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου μισού της σεζόν. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν μία πρώτη εικόνα, με αρκετούς οδηγούς να επιθυμούν να πάρουν ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα στον αγώνα των 53 γύρων. Η πίστα του Πολ Ρικάρ στο Λε Καστελέ της Γαλλίας είναι μία διαδρομή όπου προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα.

Πολύ σημαντικός παράγοντας θα είναι η στρατηγική. Η Pirelli έχει φέρει τις C2, C3 και C4 γόμες ελαστικών της γκάμας της, και με δεδομένο τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η φθορά τους θα είναι πολύ μεγάλη στο Grand Prix. Αυτό αναμένεται να ανακατέψει την τράπουλα από πλευράς στρατηγικής των ομάδων, χαρίζοντάς μας ακόμα έναν απρόβλεπτο παράγοντα για σήμερα.

Η νίκη για ακόμα ένα Grand Prix φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα σε Scuderia Ferrari και Red Bull Racing, με την ιταλική ομάδα να έχει το προβάδισμα χάρη στην pole position του Σαρλ Λεκλέρ. Όλοι οδηγοί έχουν τουλάχιστον από ένα φρέσκο σετ της μέσης και σκληρής γόμας ελαστικών, εκτός από αυτούς της Aston Martin, οι οποίοι έχουν μόνο φρέσκα σετ της μαλακής γόμας. Στη μάχη της κορυφής, οι Mαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ έχουν διαφορετικά διαθέσιμα ελαστικά από τον Λεκλέρ.

Οι οδηγοί των «ταύρων» έχουν δύο φρέσκα διαθέσιμα σετ της σκληρής γόμας και ένα της μέσης (όπως και ο Λιούις Χάμιλτον). Από τη μεριά του ο Μονεγάσκος έχει ένα φρέσκο σετ της σκληρής γόμας διαθέσιμο και δύο της μέσης γόμας. Ο Κάρλος Σάινθ που εκκινεί από τη 19η θέση έχει στη διάθεσή του από δύο φρέσκα σετ της σκληρής και της μέσης γόμας κι ένα της μαλακής.

F1 Γαλλία

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική το ένα pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα ελαστικών, με τα μοναδική αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 18 και 27. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη σκληρή γόμα ελαστικών.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι τα δύο pit-stop, με την Pirelli προτείνει ξανά τη χρήση της μέσης γόμας για το πρώτο stint, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 13 και 20 στη σκληρή γόμα ελαστικών. Η δεύτερη αλλαγή προτείνεται μεταξύ των γύρων 34 και 40, ξανά για τη μέση γόμα. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.

F1 Γαλλία

Η δωδέκατη μονομαχία του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 θα ξεκινήσει στις 4 το απόγευμα, ώρα Ελλάδας. Το Gazzetta θα «πατήσει γκάζι» από νωρίς, με όλα όσα πρέπει να ξέρετε ενόψει του αγώνα του Πολ Ρικάρ. Μάλιστα, θα έχουμε τρία LIVE, τα δύο εκ των οποίων στο Instagram!

Στις 15.40 ξεκινά το γραπτό LIVE του gazzetta.gr, με περιγραφή Στάθη Κοκορόγιαννη και σχόλιο από τον Πάνο Σεϊτανίδη. Με όσα θα συμβαίνουν στο Λε Καστελέ, ειδήσεις, παρασκήνιο, φωτογραφίες και videos.

GP Γαλλίας LIVE

Όσο για το Instagram, ισχύει το σταθερό πλέον, διπλό ραντεβού! Στις 15.55 με το «THE GRID» όπου ο Πάνος Σεϊτανίδης δίνει τις τελευταίες πληροφορίες και περιγράφει την εκκίνηση του αγώνα και μετά, στις 18.30 υποδέχεται τον Τάκη Πουρναράκη και αναλύουν όσα συνέβησαν στο Grand Prix, στο «F1 POST RACE SHOW». Μη τα χάσετε!

Φωτογραφίες: Aston Martin, Infographic: Pirelli

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!