WRC, Ράλλυ Πορτογαλίας: «Απώλειες» και Έβανς στην κορυφή (vid)

WRC, Ράλλυ Πορτογαλίας: «Απώλειες» και Έβανς στην κορυφή (vid)
Μετά από το επεισοδιακό πρώτο σκέλος η Toyota Gazoo Racing είναι στο 1-2.

Η πρώτη φετινή ημέρα χωμάτινης δράσης στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αποδείχθηκε γεμάτη συγκινήσεις, απρόοπτα και ανατροπές. Η πρωτιά άλλαξε πολλάκις χέρια και στο τέλος του σκέλους, είναι ο Έλφιν Έβανς αυτός που βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης.

Ο Ουαλός επωφελήθηκε από τη σειρά εμφάνισής του στις ειδικές, κέρδισε τις 4 από τις 8 και θα εκκινήσει το Σάββατο με προβάδισμα 13.6 δευτερολέπτων έναντι του teammate του στην Toyota Gazoo Racing, Κάλε Ροβάνπερα. Από την πλευρά του, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας είχε το δύσκολο έργο να «καθαρίζει» τις ειδικές από το μαλακό χώμα και τις πέτρες, ωστόσο έβγαλε την ημέρα με ελάχιστες απώλειες.

Κι αυτό διότι πολλοί πρωταγωνιστές δεν κατάφεραν να συμπληρώσουν τα σχεδόν 125 χιλιόμετρα δράσης της Παρασκευής. Ξεκινώντας από τον γερόλυκο Σεμπαστιέν Λεμπ. Ο Αλσατός είχε μόλις περάσει στην κορυφή της γενικής κατάταξης αλλά μόλις μερικά μέτρα από την εκκίνηση της ΕΔ5, χτύπησε το πίσω δεξί μέρος του Ford Puma Rally1 της M-Sport σε ένα τοιχίο και εγκατέλειψε από το σκέλος.

Μέχρι και εκείνη την ειδική, καθοδόν για ένα καλό αποτέλεσμα ήταν ο άλλος σπουδαίος Γάλλος που επανεμφανίζεται στην Πορτογαλία: ο Σεμπαστιέν Οζιέ. Ο Γάλλος είχε δύο κλαταρίσματα και καθώς δεν είχε άλλη ρεζέρβα, αναγκάστηκε να παρκάρει το Yaris Rally1 στην άκρη του δρόμου.

Ήταν μία δύσκολη ημέρα και για τα δύο γερά χαρτιά της Hyundai Motorsport. Ο Τιερί Νεβίλ αντιμετώπισε πρόβλημα με τον εμπρός αριστερά τροχό το οποίο προσπάθησε να επιδιορθώσει στην απλή διαδρομή. Δεν τα κατάφερε και αυτό οδήγησε σε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης κίνησης του i20 N Rally1.

Όσο για τον Όιτ Τάνακ, αρχικά το λάστιχο βγήκε από τη ζάντα στην ΕΔ6 κι έπειτα, είχε κλατάρισμα στην ΕΔ7. Αμφότεροι έχασαν πολύ χρόνο και θέσεις.

Όλα αυτά επέτρεψαν στον Ντάνι Σόρντο, που αγωνίζεται πρώτη φορά φέτος με τη Hyundai, να βρεθεί στο Top-3, έστω και οριακά μπροστά από το Yaris του Τακαμότο Κατσούτα.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Έβανς, Toyota GR Yaris Rally1, 1:25:43.3
2. Ροβάνπερα, Toyota GR Yaris Rally1, +13.6
3. Σόρντο, Hyundai i20 N Rally1, +44.4
4. Κατσούτα, Toyota GR Yaris Rally1, +49.6
5. Γκρίνσμιθ, Ford Puma Rally1, +1:00.7
6. Λουμπέ, Ford Puma Rally1, +1:15.6
7. Νεβίλ, Hyundai i20 N Rally1, +1:46.4
8. Μπριν, Ford Puma Rally1, +1:49.3
9. Φορμό, Ford Puma Rally1, +2:03.6
10. Τάνακ, Hyundai i20 N Rally1, +3:38.4

Το σκέλος του Σαββάτου αποτελείται από 7 ειδικές διαδρομές, που απλώνονται σε 164.98 χιλιόμετρα.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!