Bugatti Rimac: Κοινό κέντρο σχεδίασης και μηχανολογίας στο Βερολίνο

Κώστας Μπιτσικώκος
Bugatti Rimac: Κοινό κέντρο σχεδίασης και μηχανολογίας στο Βερολίνο
Στο Βερολίνο θα λειτουργεί το κέντρο σχεδίασης και μηχανολογίας της νέας, κοινής, εταιρείας.

Το Βερολίνο θα αποτελέσει την… πηγή των μελλοντικών Bugatti και Rimac, καθώς εκεί θα λειτουργεί το κέντρο σχεδίασης και μηχανολογίας της κοινής εταιρείας. Από τον Νοέμβριο του 2021 οι δύο μάρκες συγχωνεύτηκαν στην «Bugatti Rimac», η οποία ανήκει κατά 55% στο Rimac Group και κατά 45% στην Porsche.

Το γραφείο στην πρωτεύουσα της Γερμανίας θα διευθύνουν ο Άχιμ Αντσάιντ, επικεφαλής σχεδίασης στην Bugatti Rimac και ο Εμίλιο Σκέρβο, Chief Technology Officer. Οι δυο τους θα βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την έδρα της νέας εταιρείας στο Ζάγκρεμπ, για τη σχεδίαση και ανάπτυξη της επόμενης γενιάς hypercar της γαλλικής και της κροατικής μάρκας. Η γραμμή παραγωγής πάντως θα είναι διαφορετική: τα ηλεκτρικά Rimac θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται στην Κροατία και τα μοντέλα της Bugatti στο Μολσάιμ της Γαλλίας.

«Το νέο κέντρο στο Βερολίνο αποτελεί συναρπαστική επέκταση του επιχειρηματικού μας σχεδίου. Η ομάδα εκεί ανυπομονεί να μοιραστεί με όλο τον κόσμο τα τα μελλοντικά hypercar project της εταιρείας», σχολίασε ο Μάτε Ρίματς, Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Rimac.

Bugatti Rimac

«Αποτελεί προτεραιότητα για εμάς η διατήρηση του σχεδιαστικού DNA της Bugatti, αν και λόγω του εξηλεκτρισμού θα αλλάξει αναγκαστικά η εστίαση στο συγκεκριμένο τομέα», ανέφερε από την πλευρά του ο Άχιμ Αντσάιντ. «Με την τεχνογνωσία της Rimac στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και τις δυνατότητες της Bugatti στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν υπάρχουν περιορισμοί στον τομέα των επιδόσεων», προσέθεσε ο Εμίλιο Σκέρβο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!