Formula 1: Η Red Bull βρήκε τα προβλήματα αξιοπιστίας και τα έλυσε

Formula 1: Η Red Bull βρήκε τα προβλήματα αξιοπιστίας και τα έλυσε
Στη Red Bull Racing πιστεύουν ότι έχουν εντοπίσει την αιτία της εγκατάλειψης στο Μπαχρέιν και πλέον έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα.

Η Red Bull Racing είχε το χειρότερο δυνατό ξεκίνημα στο 2022, καθώς τα δύο της μονοθέσια τέθηκαν εκτός μάχης στους τελευταίους γύρους του GP Μπαχρέιν. Αρχικά ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψε ενώ ήταν 2ος, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε ένα σίγουρο βάθρο όταν στον τελευταίο γύρο κλείδωσε ο πίσω άξονας της RB18 και έδωσε στον Λιούις Χάμιλτον την ευκαιρία να πάρει εκείνος τους 15 βαθμούς.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η Red Bull Racing πραγματοποίησε ενδελεχή έρευνα για να επιλύσει τα προβλήματά της. Μέσω παραγόντων της, επιβεβαίωσε πως υπήρξε πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου στον κινητήρα της. Επιπλέον πήρε μέτρα για να αποφύγει περιπτώσεις που τα φρένα της ανέβαζαν επικίνδυνα θερμοκρασίες.

GP Μπαχρέιν 2022

Στο πλαίσιο του GP Σαουδικής Αραβίας, ο οδηγός της Red Bull Racing, Μαξ Φερστάπεν, μιλώντας στο motorsport.com παραδέχθηκε πως η ομάδα του είχε πολλά προβλήματα να λύσει και να βρει λύσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.

«Μπορώ να πω πως το θετικό και πιο σημαντικό είναι ότι το μονοθέσιό μας είναι ανταγωνιστικό. Είχαμε πολλά προβλήματα που έπρεπε να λύσουμε. Όταν έχεις ένα γρήγορο μονοθέσιο, η επίλυση θεμάτων αξιοπιστίας που έχεις είναι πιο εύκολη. Ήδη από τις δοκιμές προσπαθήσαμε να κάνουμε αλλαγές. Για παράδειγμα, στον τομέα των φρένων πιστεύαμε πως οι αλλαγές ήταν αρκετές και όταν ήμουν κοντά στο μονοθέσιο που ήταν μπροστά, έπρεπε να κάνω διαχείριση. Μετά τον τρίτο μου γύρο μάχης με τον Λεκλέρ, έπρεπε να προσέχω γιατί τα φρένα μου είχαν πάρει κυριολεκτικά φωτιά. Ελπίζω εδώ στη Σαουδική Αραβία να είναι καλύτερα τα πράγματα», ανέφερε ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, αναφέρθηκε στα προβλήματα στον κινητήρα και στα φρένα της RB18: «Κάναμε γύρους στις χειμερινές δοκιμές με διαφορετικά φορτία καυσίμου. Ήταν παράξενο αυτό που έγινε γιατί δεν το είχαμε ξαναδεί. Ελπίζουμε με τις αλλαγές που κάναμε να έχουν λυθεί τα προβλήματα. Αυτό που έγινε στα μονοθέσιά μας είναι πως το νέο καύσιμο Ε10 δημιούργησε ένα κενό ανάμεσα στο θάλαμο καύσης και στο ντεπόζιτο. Έτσι δεν μπορούσε να περάσει το καύσιμο όπως έπρεπε, κάτι που είναι πολύ εκνευριστικό. Το πρόβλημα με τα φρένα έγινε επειδή στις χειμερινές δοκιμές δεν είχαμε δεδομένα όπου μονοθέσιό μας ακολουθούσε άλλο επί 20 γύρους. Όταν είχαμε καθαρό δρόμο μπροστά μας δεν είχαμε πρόβλημα. Επίσης στο τελευταίο pit-stop ένα στοιχείο της ανάρτησης προκάλεσε ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης. Η ζημιά προκλήθηκε όταν το μονοθέσιο ελευθερώθηκε από το μηχανικό και ακούμπησε το έδαφος».

Christian Horner

Παρά τη διπλή εγκατάλειψη, η Red Bull Racing θέλει να διεκδικήσει τη νίκη στο GP Σαουδικής Αραβίας. Όλη η δράση του δεύτερου αγώνα της Formula 1 παίζει δυνατά στο Gazzetta με LIVE στις κατατακτήριες και στον αγώνα.

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!