Ο Αραμπί, τα κάνει όλα: Και σκοράρει και πασάρει και θυσιάζεται και «τρελαίνεται»!

Ο Αραμπί, τα κάνει όλα: Και σκοράρει και πασάρει και θυσιάζεται και «τρελαίνεται»!

bet365

Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta δέκα πράγματα για τον φοβερό και τρομερό Γιουσέφ Ελ Αραμπί!

Καθημερινά Novi Specials στοιχήματα & σούπερ ενισχυμένες αποδόσεις! (21+)

Πώς μπορεί ένας σέντερ φορ να μην έχει σκοράρει και όμως να είναι ο πλέον κομβικός παίκτης της ομάδας του σε ένα παιχνίδι στο οποίο ο έτερος σέντερ φορ το έχει καθαρίσει με δύο γκολ; Όταν είναι ο Ελ Αραμπί γίνεται!

Γιατί όποιος είδε «καθαρά» το νικηφόρο για τον Ολυμπιακό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, δεν μπορεί παρά να διαπίστωσε ότι παίκτης κλειδί για τον πρωταθλητή Ελλάδας ήταν ο Αραμπί, παρά τα δύο γκολ του Χασάν! Ήταν πραγματικά το κάτι άλλο οι κινήσεις του Αραμπί γύρω αλλά και μακριά από την περιοχή του Διούδη, κινήσεις που αποδιοργάνωναν συνεχώς την άμυνα του ΠΑΟ.

Κάποια στιγμή, στο 74ο λεπτό, ο Αραμπί γύρισε πίσω και σε θέση αριστερού μπακ (!) έδωσε μάχη και έκλεψε την μπάλα από ένα-δύο αντίπαλους παίκτες κι ελισσόμενος ανάμεσα σε τρεις (!) την πέρασε στον Σεμέδο. Με άμεσες πάσες των Σεμέδο, Εμβιλά, Μπρούμα, Καμαρά, Μπρούμα ο Ολυμπιακός ξεχύθηκε στην επίθεση και δεν έκανε το 3-1 γιατί ο Χασάν νικήθηκε στο σουτ που επιχείρησε-και το οποίο δεν ήταν το καλύτερο δυνατό-από τον Διούδη. Να προσέξουμε ότι ο Αραμπί, έχοντας κλέψει στο ξεκίνημα της φάσης την μπάλα 70 μέτρα μακριά από την εστία του Διούδη, την στιγμή της ολοκλήρωσης της επίθεσης, βρέθηκε με απίστευτη ταχύτητα ακριβώς εκεί που ήταν κι ο Χασάν για να τελειώσει τη φάση, κι απλά τον πρόλαβε να σουτάρει ο συμπαίκτης του…

Στη φάση της ισοφάρισης, ο Ολυμπιακός έκανε το κλασικό παιχνίδι που ζητάει ο Μαρτίνς-κι εδώ ο Αραμπί ήταν κομβικός. Η φάση αρχίζει να εκτυλίσσεται στις καθυστερήσεις του α΄ ημιχρόνου από το 45+2.07, με τον Σεμέδο να παίρνει μία απόκρουση από την άμυνα του ΠΑΟ. Στα επόμενα 39 δευτερόλεπτα οι «ερυθρόλευκοι» θα αλλάξουν 12 πάσες: Σεμέδο-Μπουχαλάκης-Σωκράτης-Ανδρούτσος-Σωκράτης-Μπουχαλάκης-Εμβιλά-Αραμπί-Εμβιλά-Μπουχαλάκης-Μασούρας-Αραμπί-Χολέμπας για τη σέντρα του Γερμανού και το 1-1 του Χασάν. Η πιο κρίσιμη πάσα ήταν ο έξοχος τρόπος με τον οποίο ο Αραμπί έβγαλε τον Χολέμπας σε θέση για σέντρα…

Η φάση του 2-1 ήταν κάτι το διαφορετικό: εκεί δεν είχαμε πάσινγκ γκέιμ και παιχνίδι υπομονής μέχρι να βρει ο Ολυμπιακός τη θέση για τη σωστή πάσα. Εκεί είχαμε άμεση αντεπίθεση, ξεκινώντας πάλι από τα πόδια του Σεμέδο! Ο Αραμπί ήταν ο πρώτος αποδέκτης της πάσας του, πολύ μακριά από την περιοχή του ΠΑΟ. Αμέσως αυτός στον Εμιλά, εκείνος στον Μπρούμα κι αυτός την έξοχη σέντρα για τον Χασάν…

Αυτή η φοβερή κινητικότητα του Αραμπί έξω και μακριά από την περιοχή του Διούδη ήταν που ταλαιπώρησε περισσότερο από κάθε τι άλλο τον Παναθηναϊκό. Ο Μαροκινός, παρότι στα 34 χρόνια του και όντας μακράν πρώτος σκόρερ του Ολυμπιακού σε όλες τις διοργανώσεις, φαίνεται μετά χαράς να αποδέχεται το δύσκολο ρόλο που του έχει δώσει ο Μαρτίνς εδώ και κάποια παιχνίδια, να βγαίνει μακριά από την αντίπαλη περιοχή και να αποτελεί πολλές φορές την αφετηρία των επιθέσεων της ομάδας στο μισό γήπεδο, θυμίζοντας τι κάνει φέτος ο Χάρι Κέιν στην Τότεναμ.

Η αλήθεια είναι ότι ο Μπόλονι είχε διαβάσει πολύ καλά το «νέο» τρόπο παιχνιδιού του Αραμπί και ζητούσε από τους δύο στόπερ του, εναλλάξ, να βγαίνουν κι αυτοί πολύ μακριά και να τον μαρκάρουν. Πόσο ήταν εύκολο να το κάνουν; Στα πρώτα 22 λεπτά, πάνω στον Αραμπί είχαν γίνει πέντε φάουλ από τους «πράσινους» αμυντικούς!!! Εάν ο Κροάτης διαιτητής έκανε αυτό που έπρεπε, ο Πούγγουρας κι ο Σέκενφελντ έπρεπε να ήταν από το 20λεπτο με μία κίτρινη οι καθένας…

Γενικά η διαχείριση του πειθαρχικού ελέγχου ήταν κακή εκ μέρους του Μπέμπεκ, που χάρισε κίτρινες κάρτες και στον Χουανκάρ στο 20’ για το φάουλ πάνω στον Εμβιλά και στον Βέλεθ στο 31’ για φάουλ στον Χολέμπας και στον Βιγιαφάνιες στο 47’ για φάουλ στον Σωκράτη! Ανέκδοτο ότι όλες οι αποφάσεις του ήταν υπέρ του Ολυμπιακού-το πέναλτι που έκανε ο Πούγγουρας πάνω στον Φορτούνη δεν μπορούσε να το δώσει, αν ήθελε ο ρέφερι να σπρώξει τον Ολυμπιακό; Θα υποδείκνυε επιθετικό φάουλ;…

Τέλος πάντων, ας τα αφήσουμε αυτά γιατί την ίδια ημέρα που στο Αστέρας-ΠΑΟΚ 1-1 υπήρχε καραμπινάτη αλλοίωση του πρωταθλήματος επί της μάχης για τα ευρωπαϊκά εισιτήρια, η προπαγάνδα από τη Θεσσαλονίκη έστρεψε «επί τούτου» τα φώτα περί διαιτησίας στο Ολυμπιακός-ΠΑΟ, μία πεντακάθαρη «ερυθρόλευκη» νίκη, προφανέστατα για να να περάσει σε δεύτερη μοίρα η σκανδαλώδης επιλογή του VAR Μαλούχου να μην δώσει το πέναλτι υπέρ της Τρίπολης…

Στα δικά μας, πραγματικά μου αρέσει ο τρόπος που ο Αραμπί «θυσιάζεται» για την ομάδα, δηλαδή αντί να περιμένει στην περιοχή να κάνει το γκολ, βγαίνει έξω και κάνει τόση δουλειά, δημιουργώντας χώρους είτε για τον Χασάν (όταν παίζει ο Χασάν), είτε για τον Μασούρα (όταν δεν παίζει ο Χασάν)-ας θυμηθούμε την πρώτη φάση του Ολυμπιακού στο ντέρμπι: με τον Φορτούνη να έχει την μπάλα στα πόδια σε θέση μέσα δεξιά, τον Αραμπί να τραβιέται έξω από την περιοχή και να ανοίγει έτσι χώρο στο Μασούρα να κλίνει σε θέση φορ κι απλά να αστοχεί στην κοντινή προβολή του από την πάσα του Φόρτου.

Επιπλέον δε είναι πολύ σημαντικό ότι παρά την έντονη κινητικότητα του, ο Αραμπί θα βρεθεί και μέσα στην περιοχή την στιγμή που πρέπει, όπως επιβεβαιώθηκε από τα δύο γκολ που σημείωσε, άσχετα αν στη συνέχεια ακυρώθηκαν μέσω VAR για παραβάσεις που δεν έκανε ο ίδιος, σε φάσεις όπου οι διαιτητικές αποφάσεις ήταν καθαρά «τηλεοπτικές», αφού στην ζωντανή εξέλιξη του αγώνα ουδείς είχε δει οφσάιντ του Φορτούνη στο πρώτο γκολ του Αραμπί και χέρι του Χασάν στο δεύτερο γκολ του Αραμπί.

Κι αυτό που μου άρεσε είναι ότι ο Αραμπί, παρότι αυθεντικός σκόρερ, παίζει για την ομάδα. Για παράδειγμα τον είδαμε να προσπαθεί να περάσει καλή σέντρα στον έτερο φορ, τον Χασάν. Βεβαίως, όπως όλοι οι καθαρόαιμοι γκολτζήδες, που ζουν κι αναπνέουν για το γκολ, που τρέφονται από το γκολ, έτσι κι ο Αραμπί καμιά φορά «τρελαίνεται» όταν δεν έχει σκοράρει σε ένα παιχνίδι και κάνει κι αυτός βεβιασμένες ενέργειες, όπως π.χ. την Κυριακή στο 96’, που σούταρε άστοχα χωρίς καμία τύχη, την στιγμή που ο Χολέμπας είχε κάνει φοβερό σπριντ κι έφευγε από αριστερά του περιμένοντας την μπάσα. Αλλά, είπαμε, κάθε γνήσιος, ατόφιος γκολτζής καμιά φορά «τρελαίνεται» όταν ένα ματς δεν του παέι και δεν σκοράρει.

Εγώ θα έλεγα ότι το πιο σημαντικό στο παιχνίδι του Αραμπί είναι να προσπαθήσει περισσότερο όταν έχει την μπάλα στα πόδια του με γυρισμένη την πλάτη προς την αντίπαλη εστία και βλέποντας τον Σα, να αποφεύγει τα πουλήαμτα της μπάλας. Γιατί όταν έχει την μπάλα ο Μαροκινός, όλος ο Ολυμπιακός πάει πιο ψηλά, με συνέπεια αν χαθεί η μπάλα από τα πόδια του, να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να βγάλει ο αντίπαλος αντεπιθέσεις πάρα πολύ επικίνδυνες, όπως συνέβη με τον Παναθηναϊκό.

Ένας Αραμπί λοιπόν που τα κάνει όλα: και σκοράρει και πασάρει και θυσιάζεται για την ομάδα και καμιά φορά τρελαίνεται κιόλας!

Εκεί που δεν τρελάθηκε, πάντως, ήταν στη φάση του 1-1, όταν έσπευσε με οργή προς τον Διούδη και "του την είπε". Διότι, όπως λένε όλοι οι συμπαίκτες του Γιουσέφ, ο γκολκίπερ του Παναθηναϊκού από το πρώτο λεπτό τον περνούσε τον Αραμπί "γενεές δεκατέσσερις"!!! Γιατί και πώς, κανείς δεν κατάλαβε…Οποιασδήποτε «διευκρίνηση» από πλευράς Διούδη, δεκτή…

Άσχετο:

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Κώστας Νικολακόπουλος
Κώστας Νικολακόπουλος

Ο Κώστας Νικολακόπουλος έγινε δημοσιογράφος από…σπόντα. Από τη Νομική και τη δικηγορία η, το επάγγελμα του δικαστικού, που υποτίθεται ότι ήταν στα πλάνα του (εξ ου κι οχαρακτηρισμός «ανακριτή» από τον Γ. Λούβαρη!), βρέθηκε ξαφνικά στον ΦΙΛΑΘΛΟ, όταν πρωτογεννήθηκε η ιδέα αυτής της εφημερίδας από τους Ν. Καραγιαννίδη και Ι. Μαθιουδάκη. Ένα χρόνο ρεπορτάζ Πανιώνιου και Αιγάλεω (μαζί), ένα χρόνο ΑΕΚ και από την άνοιξη του 1984 έως και σήμερα ρεπορτάζ Ολυμπιακού, όπου τα έχει δει όλα. Πρώτα τα λεγόμενα πέτρινα χρόνια και μετά πρωταθλήματα το ένα μετά το άλλο. Του αρέσει να γράφει για μεταγραφές, αλλά ο ίδιος τις αποφεύγει. Σε 40 χρόνια έχει κάνει δύο! Το 1992 στο ΦΩΣ του Θ. Νικολαϊδη και μετά στον ΓΑΥΡΟ που στη συνέχεια έγινε ένα με τον Κόκκινο Πρωταθλητή. Πάνω από μία δεκαετία καλύπτει το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού στον Σπορ FM.