Πως κάθε χώρα βλέπει άλλα διαφημιστικά κατά την διάρκεια του Euro (vid)

Πως κάθε χώρα βλέπει άλλα διαφημιστικά κατά την διάρκεια του Euro (vid)
Μέσω μιας νέας τεχνολογίας που επιτρέπει διαφοροποίηση στα της εμπορικής εκμετάλλευσης.

Ένας χρήστης του Twitter δημοσίευσε ένα video που παρουσιάζει το πως η UEFA προσφέρει πλέον περαιτέρω επιλογές για την εμπορική εκμετάλλευση του UEFA Euro 2020, ανάλογα με τη χώρα και το κανάλι που μεταδίδει. Συγκεκριμένα, ένα video post του χρήστη UltraLinx στο Twitter μαρτυρά ότι με τη βοήθεια της τεχνολογίας, διαφορετικές χώρες και κανάλια έδειχναν διαφορετικά διαφημιστικά μηνύματα στον ίδιο αγώνα και στα ίδια ακριβώς πλάνα.

Πρόκειται ουσιαστικά για μια τεχνολογία που ονομάζεται Virtual Replacement και επιτρέπει σε όσους μεταδίδουν τους αγώνες να προβάλλουν και διαφορετικά μηνύματα, στην περίπτωση που κάτι τέτοιο βέβαια είναι μέρος του deal με την εκάστοτε αθλητική (ή μη) διοργάνωση.

To πως λειτουργεί αυτή η διαδικασία εξηγείται απλά. Μια κάμερα βρίσκεται σε συγκεκριμένο σημείο και καταγράφει συνεχώς δεδομένα για τις θέσεις της πινακίδας και των παικτών και καταφέρνει να δώσει στους υπολογιστές ανά πάσα χρονική στιγμή τη σωστή θέση σε όλα τα πλάνα για να προστεθούν στη συνέχεια διαφημιστικές πινακίδες από έναν υπολογιστή. Θα μπορούσε κανείς να το περιγράψει ως ένα πιο εξελιγμένο green box που χρησιμοποιούν τα τηλεοπτικά δίκτυα, αλλά και οι διαδικτυακές παραγωγές για να «τρυπήσουν» τα πλάνα και να προβάλλουν πίσω από τους παρουσιαστές διάφορα backgrounds (τις περισσότερες φορές, στη σύγχρονη εποχή, αλληλεπιδραστικά ή κινούμενα).

Στην περίπτωση των αγώνων, η κατάσταση δεν είναι τόσο απλή όσο σε ένα τηλεοπτικό στούντιο, μιας και ούτε σταθερός φωτισμός υπάρχει παντού, αλλά και η κίνηση της κάμερας είναι πιο γρήγορη και πιο συχνή. Ως εκ τούτου, χρειάζεται ένας μηχανισμός που θα δίνει πάντα σε σωστό σημείο το διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο.

Η τεχνολογία αυτή έχει προκαλέσει εδώ και καιρό το ενδιαφέρον της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Αγγλίας, η οποία και έχει τονίσει πως η εξέλιξη και οι νέες οθόνες που μπορούν να τοποθετηθούν στα γήπεδα της χώρας θα μπορέσουν να δώσουν περαιτέρω ευκαιρίες στα τηλεοπτικά δίκτυα και θα αυξήσουν περαιτέρω την εμπορικότητα της Premier League.

Μπορείτε να δείτε μια αναλυτική παρουσίαση μιας τέτοιας τεχνολογίας, μέσα από το παρακάτω video της Vizrt για το Viz Eclipse.

 

EURO Τελευταία Νέα