«Δέκα Μικροί Μήτσοι»: Η επιστροφή (pics & vids)

Gazzetta team
«Οι Δέκα Μικροί Μήτσοι» έκαναν δυνατό come back, ανανεωμένοι, με θεματολογία επίκαιρη, με σχόλια στοχευμένα και με έναν Λάκη Λαζόπουλο να αποδεικνύει τους λόγους που πάντα θα έχει θέση με τους «Μήτσους» του, στη μικρή οθόνη.

Βράδυ Σαββάτου, λίγα λεπτά μετά τις 21.00, και μία από τις σατιρικές κωμωδίες των 90’ς, που σημάδεψαν την τηλεοπτική πραγματικότητα, επέστρεψε.

Επέστρεψε σε μία ζώνη Σαββάτου που εμφανίζεται «λαβωμένη», χωρίς ολοκληρωμένο πρόγραμμα, με τον Σπύρο Παπαδόπουλο και το «Στην υγειά μας» του Σκάι να φαντάζει ο μόνος δυνατός αντίπαλος.

«Οι Δέκα Μικροί Μήτσοι» έκαναν δυνατό come back, ανανεωμένοι, με θεματολογία επίκαιρη, με σχόλια στοχευμένα και με έναν Λάκη Λαζόπουλο να αποδεικνύει τους λόγους που πάντα θα έχει θέση με τους «Μήτσους» του, στη μικρή οθόνη.

Ο Ant1 έριξε, επιτέλους, στην τηλεοπτική αρένα τους «Μήτσους», με αγαπημένους ρόλους και ηθοποιούς, όπως τους Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, Ελένη Γερασιμίδου, Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, Μαρία Γεωργιάδου, Παύλο Χαϊκάλη, Τάσο Παλαντζίδη, να επιστρέφουν στο πλευρό του εμπνευστή και δημιουργού Λαζόπουλου, χαρίζοντας άφθονες στιγμές γέλιου.

Τα πολιτικά μηνύματα είχαν, όπως ήταν αναμενόμενο, την τιμητική τους, όπως και οι αναφορές στην ελληνική κοινωνία του 2018, στα οικονομικά προβλήματα. Από το στόχαστρο του Λάκη δεν απουσιάσαν το φαινόμενο «Survivor», ο Ιβάν Σαββίδης και το πρόσφατο περιστατικό με το όπλο στο γήπεδο, όλα αυτά φυσικά δοσμένα στο κοινό με την ίδια αγαπημένη αισθητική που χαρακτηρίζουν τους «Μήτσους» και μία εξαιρετική σκηνοθεσία που φέρει την υπογραφή του Κώστα Τριπύλα.

Οι «Δέκα Μικροί Μήτσοι» που είδαμε…

H Μάνα

Η Μάνα ζει πάντα στο ίδιο σπίτι με τα παιδιά της γιατί δεν μπορεί κανένας να φύγει με την κρίση. Έχει και τρία εγγόνια, τα δύο από την κόρη της (Μαρία Γεωργιάδου) και ένα που έχει υιοθετήσει ο γιος της (Χρήστος Χατζηπαναγιώτης) με τον σύντροφό του. Τα παιδιά της φεύγουν μετανάστες στην Ταϊλάνδη για την καινούργια τους ζωή και μένει αυτή πίσω να μεγαλώσει τα τρία εγγόνια όπου πια αντιμετωπίζει τα καινούρια προβλήματα των εγγονών. Παράλληλα, έχει παντρευτεί έναν άντρα (Κώστας Βουτσάς) που ουσιαστικά τον πήρε για δεύτερη σύνταξη. Αυτός έχει πάθει διάφορα εγκεφαλικά, δεν έχει καλή επικοινωνία και την τρελαίνει. Το τι θα συμβεί όμως και ποιος είναι αυτός ο άντρας είναι μια μεγάλη έκπληξη της εκπομπής.

O Φευγουλέας

Ο Φευγουλέας είναι ο αστυνομικός, μέσα στο αστυνομικό τμήμα, που δεν μπορεί να συνηθίσει καθόλου την καινούρια κατάσταση, είναι φύσει αδύνατον. Μέσα στο αστυνομικό τμήμα έχει φωτογραφίες του Κυριάκου και της Μαρέβας κι από την πίσω πλευρά έχει τον Τσίπρα και την Μπέτυ. Του δίνουν ένα καινούριο πρόγραμμα του Σύριζα, πρόγραμμα εξοικείωσης με αναρχικούς. Θα πρέπει λοιπόν σύμφωνα με το πρόγραμμα αυτό να συναντάνε αναρχικούς και να τους κατανοούν, να ακούνε τα προβλήματά τους και να έρχονται πιο κοντά τους. Αυτό είναι κάτι λοιπόν και η προσπάθεια της Αριστεράς να μπει στα σώματα ασφαλείας είναι κάτι που τον έχει αναστατώσει. Ένα από τα προβλήματα του -επειδή και οι δεξιοί τώρα κατεβαίνουν στα πεζοδρόμια- είναι πως θα προσέχουν να μην χτυπάνε δεξιούς. Τι πρέπει να προσέχει ένας μπάτσος ώστε να μη χτυπήσει δεξιό.

Οι Βλάχοι

Οι Βλάχοι, η Ελενίτσα (Ελένη Γερασιμίδου) με τον Μήτσο, παραμένουν ένα από τα σταθερά κλασικά ζευγάρια, ζώντας σ’ αυτή τη γνωστή κουζίνα χρόνια, που δεν αλλάζει τίποτα παρά μόνο 2-3 πλακάκια, ανάμεσα σε στοιβάδες λογαριασμών. Κάθε μήνα κάνουν κλήρωση ποιον λογαριασμό θα πληρώσουν, γιατί δεν μπορούν να τους πληρώσουν όλους. Με βάση την κλήρωση του μηνός γίνεται και η συζήτησή τους. Παραμένουν μαζί και αγαπημένοι συμβολίζοντας αυτά τα κλασικά ζευγάρια που μένουν χρόνια μαζί, γκρινιάζοντας, αντιμετωπίζοντας τις καταστάσεις και είναι αυτοί που είναι οι μεγάλοι νικητές των καιρών, σε όλες τις περιπτώσεις.

Kομμωτήριο

Το πρώτο επεισόδιο ξεκίνησε με την τελευταία συνάντηση του Ντίμη με τον Βασιλάκη (Βασίλης Χαραλαμπόπουλος), ο οποίος ερωτεύεται έναν ΟΥΚά από την Κω και λέει ψέματα ότι πάει στην Αμερική για να κάνει καριέρα κομμωτή στο L.A. Φέρνει ως αντικαταστάτη του στο κομμωτήριο του Ντίμη τον αδερφό του(Δημήτρης Μακαλιάς). Αυτό θα είναι το νέο ζευγάρι. Έτσι, ξεκινάει ένας έρωτας κατ’ εντολήν, που στη διαδρομή θα εξελιχθεί. Διατηρούν το κομμωτήριο, χτενίζουν και σχολιάζουν την ελληνική πραγματικότητα. Το μέλλον θα επαναφέρει την παλιά σχέση των κομμωτών με ένα απρόβλεπτο γεγονός που θα συμβεί.

H Πλούσια

Η Πλούσια είναι απελπισμένη με τον ΣΥΡΙΖΑ και όλα αυτά που έχουν συμβεί γιατί δεν έχει πια πρόσβαση πουθενά και βουλιάζει κάθε μέρα. Από τον πανικό της προσπαθεί να κάνει μαθήματα φτώχειας, με την Ελενίτσα (Ελένη Γερασιμίδου) η οποία δουλεύει στο σπίτι της και παράλληλα με τις δουλειές που κάνει, ανέλαβε να της κάνει και σεμινάρια πως θα αντιμετωπίσει τη φτώχεια, πως μπορεί να ζει κανείς φτωχικά.

Ο Υπαλληλάκος

Ο υπαλληλάκος ζει, πλέον, σε ένα σπίτι χωρίς τοίχους, που δεν έχει πόρτες, δεν έχει τίποτα. Του πήραν το σπίτι με πλειστηριασμό. Η τράπεζα του τα πήρε όλα. Είναι σε ένα γραφείο, με ένα κρεβάτι μόνο, χωρίς τοίχους γύρω. Σε ένα σπίτι ακριβώς όπως είναι τα σπίτια των Ελλήνων. Υπάρχουν οι τοίχοι αλλά η κρίση έχει ξηλώσει τις ζωές των ανθρώπων. Συνεχίζει να κάνει ασκήσεις θάρρους, κρατώντας όμως το ίδιο νήμα σκέψης, αυτό που κρατάει έναν εσωστρεφή άνθρωπο, που έχει την ωριμότητα της σκέψης που δεν έχουν οι άλλοι ήρωες. Την εμφάνισή της, στο πρώτο επεισόδιο, έκανε η Σοφία Φιλιππίδου.

O Τζίμης

Ο Τζίμης έχει ανοίξει σχολή φλώρων και επειδή οι φλώροι είναι σε διωγμό, πρέπει να έχουν low profile και δεν μπορούν πλέον να εμφανιστούν πουθενά, βρίσκουν διάφορα τεχνάσματα πως μπορεί να ζει ο φλώρος σα φλώρος αλλά χωρίς να προκαλεί. Εκπαιδεύει ανθρώπους, όπως πχ. πως μπορεί ένα λαϊκό παιδί από το Κερατσίνι να γίνει σερβιτόρος σε ένα πολύ καλό εστιατόριο της Κηφισιάς, πως μπορεί να προφέρει τα φαγητά, πώς να συμπεριφέρεται. Μαθαίνει τρόπους δηλαδή. Ο Τζίμης από την Καρδίτσα είναι πάντα στο χωριό του, δεν το εγκατέλειψε ποτέ και καλεί τον Τζίμη να πάει στην Καρδίτσα. Εκείνος αρνείται, έλα όμως που ο έρωτας θα χτυπήσει την καρδιά του Τζίμη με μία Καρδιτσιώτισσα. Και εκεί έχει να παλέψει. Από τη μια του αρέσει, από την άλλη δεν αντέχει τον τρόπο που μιλάει γιατί μιλάει σαν τον ξάδερφο. Στα πλαίσια του εν λόγω σκετς, εμφανίστηκαν οι Ρένος Ρώτας και Μάνος Ιωάννου.

Οι Γέροι

Οι Γέροι (στο ρόλο της γριάς ο Παύλος Χαϊκάλης) πετάνε τα φάρμακα της Novartis που έχουν πιει, καθώς ο Πολάκης θα υποχρεώσει όλους τους γέρους να φτύσουν ότι χάπια έχουν πιει προκειμένου να βρει πόσα φάρμακα έχουν καταναλωθεί την επίμαχη περίοδο.

Πρέπει να πάνε όλοι οι γέροι να καταθέσουν τι χάπια έχουν πιει κι από ποιους. Όμως, καταλαβαίνουμε ότι η γριά των «10 Μικρών Μήτσων», είναι μία από τους προστατευόμενους μάρτυρες. Αυτή έχει κάνει όλη τη ζημιά.

Θεσσαλονικείς

Θεσσαλονικείς (μαζί με τον Δημήτρη Σταρόβα) τι άλλο βεβαίως; Θυμωμένοι με τον ΠΑΟΚ, καθηλωμένοι στο μπαλκόνι, συνεχίζουν να ζουν με τις μανάδες τους, μιλώντας για το μεγάλο πρόβλημα της νεολαίας που ζει με την οικογένεια γιατί δεν μπορεί να πάει πουθενά. Άλλωστε το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων ζει ακόμα με τους γονείς. Σχολιάζουν αυτά που τους απασχολούν, δεν τους ενδιαφέρει τόσο η πολιτική όσο το ποδόσφαιρο, οι γκόμενες και οι μανάδες τους. Σ’ αυτό το τρίπτυχο, ΠΑΟΚ-Μάνα-Γκόμενες κινείται η ζωή των Θεσσαλονικέων κάνοντας πλάκα με όλα όσα συμβαίνουν στην συμπρωτεύουσα.

O Μούτσος

Ο Μούτσος με τον Σκαραβαίο (Τάσος Παλαντζίδης), ο ταξιτζής, έχουν φτιάξει δική τους εταιρία, το Taxiμπιπ και προσπαθούν να κρατήσουν την παλιά τους σχέση με το ταξί, προσπαθώντας ταυτόχρονα να καταλάβουν τι είναι αυτό που τους ζητάνε και πως αυτοί δεν ξέρουν το νέο πολιτισμό, τη νέα συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη. Σκέφτονται τι περισσότερο μπορούν να κάνουν για να τον ευχαριστήσουν, μήπως να του φτιάχνουν espresso ή να του έχουν εκπτωτικό κουπόνι;

Ο πολιτισμός όμως έχει να κάνει και με το σε ποιο μέρος ζεις, αν είναι ας πούμε ένα μέρος με τεράστια κυκλοφορία δεν μπορεί μια μέρα να μην κορνάρεις.

O Γύφτος

Ο Γύφτος εμφανίζεται με ένα μεγάλο ακουστικό, ελεγχόμενος από το κοντρόλ της σημερινής «αντικειμενικής» δημοσιογραφίας και προσπαθεί μέσω του φορητού αυτιού να γίνει όσο πιο αντικειμενικός μπορεί για να τον αξιώσει ο Θεός να φτάσει σ’ αυτά τα αντικειμενικότατα πρότυπα δημοσιογραφίας, που ζούμε σήμερα.

Πηγή: reader.gr