bwin
 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
5 tips για να πετύχεις τους fitness στόχους σου τη νέα χρονιά

5 tips για να πετύχεις τους fitness στόχους σου τη νέα χρονιά

5 tips για να πετύχεις τους fitness στόχους σου τη νέα χρονιά

Από τη σωστή διατροφή μέχρι τα smartwatches που θα κάνουν την διαφορά.

Ποιος είναι ο fitness στόχος σου για το 2021; Να τρέξεις το πρώτο σου δεκάρι; Να συμμετέχεις σε κάποιον διαγωνισμό τριάθλου ή απλώς να βγεις με αξιοπρέπεια στην παραλία;

Όποιος και να είναι ο στόχος που έχεις θέσει, για σένα είναι σημαντικός. Και για να τον πετύχεις χρειάζεται να κάνεις μια σειρά από πράγματα και να έχεις στη διάθεσή σου κάποια gadgets όπως τα smartwatches της Garmin: το Vivoactive 4 και το Venu Sq. Για να σε βοηθήσουμε, λοιπόν, να πετύχεις τους fitness στόχους σου για τη νέα χρονιά φτιάξαμε μια λίστα με 5 tips που θα βρεις παρακάτω.

1. Το αυστηρό πρόγραμμα

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις από την στιγμή που έθεσες τον στόχο σου, είναι να φτιάξεις το πρόγραμμα που θα σε οδηγήσει στην επίτευξή του. Πόσα γεύματα θα κάνεις την ημέρα και ποιες ώρες; Θα ορίσεις κάποια μέρα την εβδομάδα στην διάρκεια της οποίας θα μπορείς να τρως ό,τι θες; Ποιες μέρες της εβδομάδας θα γυμνάζεσαι και από πόσες ώρες κάθε φορά; Θα έχεις κενές μέρες;

Οι παραπάνω ερωτήσεις πρέπει να απαντηθούν πριν ξεκινήσεις τις προπονήσεις σου. Και από την στιγμή που θα απαντηθούν πρέπει να τηρούνται πιστά. 

Στη διαμόρφωση του προγράμματος θα σε βοηθήσει η εφαρμογή Garmin Coach. Αφού ορίσεις ένα στόχο τρεξίματος, το επίπεδο δυσκολίας και τις μέρες που θέλεις να τρέχεις, το Garmin Coach φτιάχνει ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα που περνάει αυτόματα στο Garmin smartwatch και προσαρμόζεται στις επιδόσεις σου.

2. Το Venu Sq της Garmin

Aπό το 2003 που η Garmin έφτιαξε το πρώτο ρολόι με GPS για το τρέξιμο μέχρι σήμερα η εξέλιξη είναι συγκλονιστική τόσο σε επίπεδο αθλημάτων και μετρήσεων υγείας και φυσικής κατάστασης όσο βέβαια και σε εμφάνιση. Tα smartwatches της Garmin μας διευκολύνουν να καταγράφουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες, όπως τα βήματα, τις θερμίδες και τον ύπνο και να τις αξιοποιούμε προς όφελος της γυμναστικής μας. Ένα από αυτά είναι το Venu Sq το οποίο μεταξύ άλλων αθλημάτων υποστηρίζει τρέξιμο, γιόγκα, αερόβια γυμναστική, ενδυνάμωση και pilates.

Συνδέεται με συμβατό smartphone για να εμφανίζει κλήσεις, μηνύματα, emails και ειδοποιήσεις από social media. Με το Venu Sq θα μπορείς να παρακολουθείς μία σειρά από παραμέτρους για την υγεία όπως το στρες με ασκήσεις αναπνοής για χαλάρωση, τον ύπνο με ανάλυση σε βαθύ, ελαφρύ και REM και το οξύμετρο για να βλέπει την απορρόφηση οξυγόνου.

3. Η σωστή διατροφή

Η γυμναστική και η διατροφή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Για να έχεις ενέργεια, ώστε να κάνεις τις ασκήσεις που θέλεις, πρέπει να ακολουθήσεις την κατάλληλη διατροφή. Κάθε, όμως, είδους γυμναστική χρειάζεται διαφορετική διατροφή. Η ποσότητα και το είδος των γευμάτων ενός δρομέα είναι εντελώς διαφορετικά από αυτή ενός ατόμου που θέλει να αποκτήσει όγκο. Άλλη γυμναστική χρειάζεται πολλούς υδατάνθρακες και άλλη πολλές πρωτεΐνες. Για αυτό, πριν θέσεις τον νέο σου στόχο για το 2021, μάθε ποιες τροφές και σε ποια συχνότητα πρέπει να καταναλώνεις ώστε να τον πετύχεις.

4. Το Vivoactive 4 της Garmin

Όπως και Venu Sq έτσι και το Vivoactive 4 αποτελεί ένα smartwatch που θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους fitness στόχους σου. Έχει οθόνη αφής που είναι ιδιαίτερα ευκρινής ακόμα και στον ήλιο. Υποστηρίζει περισσότερα από 20 αθλήματα τόσο για το γυμναστήριο όσο και για προπόνηση σε εξωτερικό χώρο. Για παράδειγμα, στο vivoactive 4 θα βρεις από προφίλ για γιόγκα μέχρι για SUP ή σκι.

Εκτός από τα αθλήματα όμως, το Vivoactive 4 καταγράφει όλες τις παραμέτρους υγείας και ευεξίας που υποστηρίζει η Garmin όπως λεπτομερή καταγραφή ύπνου, παρακολούθηση στρες και αποθεμάτων ενέργειας, ενυδάτωση, αναπνοές, παλμικό οξύμετρο.

Εξυπακούεται ότι εμφανίζει ειδοποιήσεις για μηνύματα, κλήσεις, τηλέφωνα, social media και εφαρμογές από συμβατό smartphone και υποστηρίζει ανέπαφες πληρωμές Garmin Pay.

Στο Vivoactive 4 μπορείς, επίσης, να περάσεις ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενδυνάμωσης και να το ακολουθείς με χρονομετρημένα σετ, μέτρηση επαναλήψεων και κινούμενα γραφικά για να γνωρίζεις ακριβώς τον τύπο της άσκησης που θα πρέπει να κάνεις. 

5. Η επιβράβευση 

Ακολουθώντας τα παραπάνω tips είναι θέμα χρόνου να πετύχεις τους στόχους σου. Έχεις αποφασίσει, όμως, όταν φτάσει αυτή η στιγμή πώς θα επιβραβεύσεις τον εαυτό σου;

Η προσπάθεια επίτευξης ενός στόχου είναι επίπονη και κοπιαστική, για αυτό και χρίζει επιβράβευσης. Δεν έχει σημασία ποια θα είναι αυτή. Ένα ταξίδι, ένα πλούσιο γεύμα, μία έξοδος με φίλους; Το σημαντικό είναι η επίτευξη κάθε στόχου να συνδυάζεται με μια επιβράβευση, έτσι ώστε το μυαλό μας να προγραμματιστεί πως όταν πετυχαίνουμε τους στόχους μας κάτι θετικό συμβαίνει στη ζωή μας. Με αυτό τον τρόπο θα είμαστε έτοιμοι να θέσουμε με χαρά κάθε επόμενο fitness στόχο μας.