Η adidas καλεί τους ποδοσφαιρόφιλους να δημιουργήσουν το δικό τους παιχνίδι!

Gazzetta team
Η adidas καλεί τους ποδοσφαιρόφιλους να δημιουργήσουν το δικό τους παιχνίδι!

bet365

Οι Μπέιλ, Μίλερ, Ροδρίγες, Οζίλ, Μέσι και Ρούμπιο εμπνέουν τη νέα γενιά δημιουργών να πάνε το ποδόσφαιρο ένα βήμα μπροστά!

Η adidas καλεί τους φίλους του ποδοσφαίρου να δουν με άλλη ματιά τα είδωλά τους. Τα μεγαλύτερα αστέρια του ποδοσφαίρου, ο Γκάρεθ Μπέιλ, ο Τόμας Μίλερ, ο Μεσούτ Οζίλ, ο Χάμες Ροδρίγες, ο Λέο Μέσι, αλλά και ο σταρ του NBA, Ρίκι Ρούμπιο, μέσα από το νέο video της καμπάνιας Sport15 της adidas, με τίτλο “Create Your Own Game”, προκαλούν όσους αψηφούν τους κανόνες και χαράσσουν το δικό τους δρόμο, να σταματήσουν να ακολουθούν τους ήρωές τους και να δημιουργήσουν οι ίδιοι, να γίνουν η επόμενη γενιά δημιουργών του ποδοσφαίρου.

Η ταχύτητα του Μπέιλ, το όραμα του Οζίλ, το θανατηφόρο άγγιγμα του Μίλερ, το κοντρόλ του Χάμες, η ευφυΐα του Μέσι, παραμένουν ασυναγώνιστα στο σύγχρονο ποδόσφαιρο.

Αλλά το παιχνίδι αλλάζει. Ποδόσφαιρο δε σημαίνει να στέκεσαι στο περιθώριο και απλά να παρακολουθείς το μεγαλείο κάποιων άλλων. Το ποδόσφαιρο παίζεται στους δρόμους, στα γήπεδα και στα πάρκα όλου του κόσμου και αυτό που έχει σημασία είναι να κάνεις εσύ τη διαφορά, να βάζεις στόχους και να τους πετυχαίνεις. Για αυτό το “Create Your Own Game” σε προκαλεί να εμπνευστείς από τα είδωλά σου, αλλά να γίνεις εσύ δημιουργός του νέου ποδοσφαίρου. Να πάψεις να ακολουθείς και να γίνεις ο οδηγός του νέου. Για να κάνεις τη διαφορά, πρέπει να δημιουργείς, όχι να αντιγράφεις.

Ο ίδιος ο Λέο Μέσι, για πολλούς ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στην ιστορία, εμψύχωσε τον κόσμο να χαράξει το δικό του δρόμου και να μην τον ακολουθεί πια! Το Unfollow είναι ένα νέο φιλμάκι, 60 δευτερολέπτων από την Adidas, το οποίο δίνει συνέχεια στο «Creat Your Own Game». Ο Μέσι, ο οποίος έχει κατακτήσει τέσσερις φορές τη «Χρυσή Μπάλα», λατρεύεται σε όλο τον κόσμο, έχοντας παραλάβει τα περισσότερα βραβεία από ανθρώπους τόσο εντός, όσο και εκτός παιχνιδιού. Αλλά το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει και ο Αργεντινός προκαλεί την επόμενη γενιά. Για εκείνους δεν είναι πια ήρωας, αλλά ανταγωνιστής!

Το Unfollow αποτελεί το νεότερο κεφάλαιο του Sport15, το οποίο αντανακλά περαιτέρω τον νέο τρόπο έκφρασης της adidas ως εταιρεία. Σε έναν κόσμο γεμάτο "Followers", η Adidas φτάνει σε εκείνους που είναι αρκετά τολμηροί για να ξεχωρίσουν...

 

Τελευταία Νέα