Η Ford Mustang Mach 1 «προσγειώνεται» στην Ευρώπη

Gazzetta team
Η Ford Mustang Mach 1 «προσγειώνεται» στην Ευρώπη
Οι πρώτες παραδόσεις της νέας Ford Mustang Mach 1 είναι ήδη σε εξέλιξη, όπως ανακοίνωσε η Ford και είναι έτοιμη να στείλει την αδρεναλίνη στα ύψη στις πίστες της Γηραιάς Ηπείρου.

Αναβαθμίζοντας τις καυτές επιδόσεις του δημοφιλέστερου σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο με έναν ειδικά ρυθμισμένο V8 κινητήρα 5.0 λίτρων που αποδίδει 460 ίππους και μοναδικά χαρακτηριστικά στο σύστημα μετάδοσης, η Mustang Mach 1 προσφέρει επίσης μοναδικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και νέα συστήματα ψύξης που αυξάνουν τόσο την ευελιξία όσο και τη σταθερότητα σε απόδοση στην πίστα.

Η Mustang Mach 1 έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,4 δευτ. και προσφέρει αυξημένη κάθετη πίεση κατά 22% σε σύγκριση με την Mustang GT εξασφαλίζοντας έτσι βελτιωμένο κράτημα στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Λανσάροντας το εμβληματικό όνομα Mach 1 για πρώτη φορά στη Γηραιά Ήπειρο, το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής της Ford προσφέρει στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων στυλ, εξοπλισμό και προδιαγραφές που προέρχονται από τους αγώνες.

«Υπάρχει λόγος που η Mustang είναι το δημοφιλέστερο σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο, αλλά η Mach 1 θα εκτοξεύσει την Mustang σε άλλο επίπεδο στις καρδιές των φίλων των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού» δήλωσε ο Matthias Tonn, επικεφαλής μηχανικός προγραμματισμού της Mustang Mach 1 για τη Ευρώπη. «Στο δρόμο ή στην πίστα, είναι η πιο ικανή Mustang που έχει φτάσει ποτέ στην Ευρώπη και φέρει επάξιο το θρυλικό οικόσημο της Mach 1».

Καθαρόαιμες επιδόσεις

Ειδικά τροποποιημένος για να κάνει την εμπειρία οδήγησης της Mustang πιο συναρπαστική από ποτέ τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο, ο αλουμινένιος V8 κινητήρας της Mustang Mach 1 συνδυάζει χαρακτηριστικά όπως το σύστημα Open Air Induction System, μία πολλαπλή εισαγωγής και πεταλούδες 87 mm σε συνδυασμό με έμμεσο και άμεσο ψεκασμό χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 460 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και ροπή 529 Nm στις 4.900 σ.α.λ.

Το χειροκίνητο, 6-τάχυτο κιβώτιο TREMEC που προσφέρεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε Mustang παραγωγής, χρησιμοποιεί έναν στιβαρό συμπλέκτη με δύο δίσκους και σύστημα short-shift. Την ίδια στιγμή, τα δυναμικά ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων έχουν γίνει πιο ομαλά, πιο ακριβή και πιο άνετα, χάρη στην τεχνολογία rev-matching και τη δυνατότητα flat shift (αλλαγή ταχύτητας με κρατημένο το πεντάλ του γκαζιού και χρήση μόνο του συμπλέκτη). Επίσης διατίθεται το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις.

Τόσο η χειροκίνητη όσο και η αυτόματη έκδοση διαθέτουν ένα ειδικό ψυγείο λαδιού, σύστημα ψύξης του πίσω άξονα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, εξασφαλίζοντας σταθερά βελτιστοποιημένη μεταφορά ροπής στο δρόμο. Το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο περιλαμβάνει επίσης ένα δεύτερο ψυγείο αέρος-λαδιού αυξάνοντας την ικανότητα ψύξης κατά επιπλέον 75%.

Αεροδυναμική

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν νέες άνω και κάτω γρίλιες δύο τμημάτων και πλαϊνές γρίλιες για βελτιωμένη ψύξη και ένα νέο εμπρός splitter, προστατευτική ποδιά, μονή αεροτομή και αγωνιστικού τύπου πίσω διαχύτη για βελτιστοποιημένη κάθετη δύναμη και αεροδυναμική ισορροπία. Η μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου, τα οποία εφοδιάζονται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα brake booster για άμεσο, αξιόπιστο φρενάρισμα. Οι 6πίστονες δαγκάνες της Brembo TM εξασφαλίζουν αποστάσεις φρεναρίσματος από τα 100 στα 0 km/h σε λιγότερο από 32 μέτρα.

Σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη αεροδυναμική, ώστε να επιτυγχάνονται οι πιο άμεσες αλλαγές πορείας και η καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε Mustang που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην Ευρώπη, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, προσαρμοζόμενη ανάρτηση Magne Ride και τα σκληρότερα εμπρός ελατήρια και οι αντιστρεπτικές δοκοί είναι όλα μοναδικά ρυθμισμένα για την Mustang Mach 1.

Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης είναι διαμορφωμένη για να ελέγχει τη βύθιση και την ανύψωση στην έντονη επιτάχυνση και το φρενάρισμα και περιλαμβάνει υποπλαίσια και βραχίονες που προέρχονται από τα μοντέλα Mustang Shelby GT350 και GT500. Μοναδικές αλουμινένιες ζάντες με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 για εξαιρετική πρόσφυση στο δρόμο και στην πίστα.

Σχεδίαση εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό

Το στυλ του αυτοκινήτου είναι εμπνευσμένο από τους αγώνες και αποτελεί σήμα κατατεθέν της θρυλικής Mustang Mach 1 από την πρώτη έκδοση του 1969. Ο σχεδιασμός της νέας γενιάς είναι έντονα επηρεασμένος από αεροδυναμικά χαρακτηριστικά όπως οι εμπρός γρίλιες, το εμπρός splitter, ο πίσω διαχύτης και η πίσω αεροτομή σε εντυπωσιακά high ή low-gloss black και Magnetic φινιρίσματα. Οι μοναδικές ζάντες των 19 ιντσών είναι βαμμένες σε low-gloss Dark Tarnish χρωματισμό.

Οι οκτώ τολμηροί χρωματικοί συνδυασμοί αμαξώματος / καπό και πλαϊνών λωρίδων περιλαμβάνουν το χρώμα Fighter Jet Grey με ρίγες Satin Black/Reflective Orange – με πορτοκαλί δαγκάνες φρένων – και το Grabber Yellow με ρίγες Satin Black/White. Την ίδια στιγμή τα λογότυπα Mach 1 εμφανίζονται στην απλίκα του πορτ-μπαγκάζ και στα εμπρός φτερά ανεξάρτητα από την επιλογή του χρώματος. Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της Mustang Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών, χαρίζοντας απαράμιλλο στυλ πέρα από μοναδικό ήχο. Στην καμπίνα, τα δερμάτινα καθίσματα κοσμούνται με ραφή Metal Grey, ενώ το εσωτερικό όλων των Mustang Mach 1 φέρει ένα σήμα στο ταμπλό με λογότυπο Mach 1 και σειριακό αριθμό παραγωγής. Οι στάνταρ τεχνολογίες άνεσης περιλαμβάνουν θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα, συνδεσιμότητα SYNC 3, ένα premium ηχοσύστημα B&O με 12 ηχεία και μόντεμ Ford Pass Connect .

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!