Πλούσιος εσωτερικός κόσμος για το νέο Skoda Fabia (pic)

Πέτρος Σηφαλάκης
Πλούσιος εσωτερικός κόσμος για το νέο Skoda Fabia (pic)
Η τέταρτη γενιά του Skoda Fabia σύντομα θα παρουσιαστεί επίσημα και η τσεχική φίρμα μας δείχνει σκίτσο από την καμπίνα του μοντέλου, η οποία θυμίζει σε μεγάλο βαθμό, Octavia.

Το Skoda Fabia έχει παρουσιαστεί σε τρεις γενιές μέχρι σήμερα. Μετά το γνωστό μας Octavia, έχει τον τίτλο του δεύτερου πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου της μάρκας και το βάρος που σηκώνει, είναι μεγάλο. Μέσα σε τρεις γενιές κατάφερε να πείσει τον κόσμο μέσω των μεγάλων χώρων, των σύγχρονων κινητήρων και του εξαιρετικού value for money που προσφέρει.

Η τέταρτη γενιά θα διατηρήσει όλα τα πλεονεκτήματα και παράλληλα, θα προσθέσει ακόμη περισσότερη τεχνολογία, ποιότητα και σύγχρονο σχεδιασμό. Ήδη έχουμε δει μερικά σχέδια από την εξωτερική του εικόνα. Το νέο Fabia θα έρθει στην αγορά των supermini μέσα στο 2021, ενώ στους επόμενους μήνες θα δούμε και την επίσημη παρουσίασή του. Οι νέες βάσεις που θα χρησιμοποιεί, επίσης θα προσδώσει μερικά θετικά στοιχεία ακόμη.

Το Fabia που κυκλοφορεί σήμερα δεν χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB A0, αυτή που βασίζονται τα Volkswagen Polo και SEAT Ibiza. Η νέα του γενιά θα έχει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, κάτι που σημαίνει ότι χώροι για επιβάτες και αποσκευές θα είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία. Ειδικά το πορτμπαγκάζ, θα έχει χωρητικότητα 380 λίτρα. Σχεδιαστικά, το εσωτερικό είναι σύγχρονο και σωστά σχεδιασμένο.

Ξεφεύγει από το πρότυπο του προηγούμενου Fabia και πάει προς άλλα μονοπάτια, όπως αυτά του νέου Octavia το οποίο έχει αποσπάσει θετικότατα σχόλια για την καμπίνα του, όπως και το Scala. Από ότι βλέπουμε θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων (στον έξτρα εξοπλισμό ή στις ακριβότερες εκδόσεις), σύστημα πολυμέσων με οθόνη στο ψηλότερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, στρογγυλούς αεραγωγούς και τις νέου τύπου χειρολαβές για το άνοιγμα των θυρών, όπως και στο Octavia.

Γύρω από τον επιλογέα θα έχουμε μερικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες του οχήματος και ψηλότερα, θα βρίσκεται το πάνελ χειρισμού του κλιματισμού. Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, σημειώστε ότι θα υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος βενζίνης στο 1.0 λίτρο MPI Evo με 65, 80 και 95 ίππους, ένας τρικύλινδρος τούρμπο βενζίνης 1.0 TSI Evo με 110 ίππους και ένας τετρακύλινδρος τούρμπο βενζίνης των 1.5 λίτρων με 150 ίππους. Ο τελευταίος θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων. Ο τούρμπο χιλιάρης θα έχει στάνταρ εξάρι χειροκίνητο και προαιρετικά το DSG, ενώ οι ατμοσφαιρικοί θα συνδυάζονται αποκλειστικά με μηχανικά πεντάρια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!