Το ανανεωμένο Mazda MX-5 ήρθε στην Ελλάδα (pics)

Gazzetta team
Το ανανεωμένο Mazda MX-5 ήρθε στην Ελλάδα (pics)
Μικρές, αλλά σημαντικές βελτιώσεις έχει να επιδείξει το νέο Mazda MX-5 για το 2021, το οποίο διατίθεται και στη χώρα μας με τιμή εκκίνησης τις 26.860€.

Το roadster που έχει συνδέσει όσο ελάχιστα το όνομά του με την απόλαυση της οδήγησης, βελτιώθηκε στα σημεία για το 2021 και προστέθηκαν νέες εκδόσεις εξοπλισμού ώστε να συνεχίσει την εξαιρετική του εμπορική πορεία.

Τι λιλιπούτειο διθέσιο Mazda MX-5 προσφέρεται με νέες επιλογές ζωντανών αποχρώσεων τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, ενώ στη γκάμα εντάσσεται και η ειδική έκδοση Takumi.

Η Takumi διατίθεται με την αποκλειστική λευκή δερμάτινη επένδυση, το νέο εξωτερικό χρώμα Deep Crystal Blue Mica, ζάντες της BBS διαστάσεων 16 και 17 ιντσών και τη σκούρα κόκκινη μαλακή οροφή.

Η έκδοση soft-top διαθέτει πλέον καλύτερη μόνωση από τα μοντέλα των προηγούμενων γενεών, ενώ η σκληρή οροφή της έκδοσης RF ανοίγει ταχύτερα από κάθε άλλη,σε μόλις 13 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται χαμηλότερα από ότι στις προηγούμενες γενιές MX-5, και απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα καθώς και ευκολότερη ρύθμιση των καθισμάτων και χειρισμό των θυρών.

Η Mazda συμπεριέλαβε επίσης και το βολικό σύστημα ασύρματης διασύνδεσης με Apple CarPlay τόσο στην έκδοση με soft-top όσο και στην έκδοση RF. Το MX-5 του 2021 μπορεί επίσης να εφοδιαστεί και με το ηχοσύστημα της BOSE® των εννέα ηχείων καθώς και το σύστημα πλοήγησης Mazda SD με τρισδιάστατη απεικόνιση.

Επιπλέον, η εταιρεία επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της επετειακής έκδοσης των 100ετών. Ο συνδυασμός του λευκού Snowflake White Pearlescent για το αμάξωμα με το μπορντό στις μοκέτες και τις δερμάτινες ταπετσαρίες, αποτελεί ένα φόρο τιμής στο πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο της Mazda, το Mazda R360 Coupe που κυκλοφόρησε το 1960.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον Skyactiv-G 1.5, που αποδίδει 97 kW/132 PS στις 7.000σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 152 Nm στις 4.000σ.α.λ. και τον 2λιτρο Skyactiv-G με απόδοση 135 kW/184 PS στις 7,000σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm είναι ήδη διαθέσιμη στις 4.000σ.α.λ.

Για ακόμα περισσότερη βελτίωση της κατανάλωσης, ο Skyactiv-G 2.0 εφοδιάζεται με το σύστημα i-Eloop, ένα σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, και το σύστημα start-stop που ονομάζεται Mazda i-stop.

Το MX-5 του 2021 εφοδιάζεται επίσης με μια ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης, με την ονομασία i-Activsense. Σε αυτό περιλαμβάνονται σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, full-LED φωτιστικά σώματα με αυτόματη ρύθμιση εμβέλειας, προειδοποίηση για την πίσω διασταυρούμενη κυκλοφορία με όπισθεν, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Lane Change Assistant Plus – BSM) και σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού Matrix LED με μεταβαλλόμενα προγράμματα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!