Το σέρβις των Bugatti είναι πιο εντυπωσιακό και από τις ίδιες

Το σέρβις των Bugatti είναι πιο εντυπωσιακό και από τις ίδιες
Όταν η τιμή ενός αυτοκινήτου φτάνει επταψήφια νούμερα όλα αλλάζουν και καμία διαδικασία δεν θυμίζει τα κοινά, θνητά μοντέλα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας, ούτε καν τα πιο απλά πράγματα όπως είναι ένα σέρβις.

Ελάχιστοι άνθρωποι στον πλανήτη μπορούν να αποκτήσουν μια Bugatti. Η τιμή τους αυτόματα τις κατατάσσει ανάμεσα στα εξωτικά hypercars που αισθάνεσαι τυχερός μόνο αν καταφέρεις να τα πετύχεις στο δρόμο και είναι τόσο απλησίαστες που σχεδόν κανείς δεν τις ονειρεύεται, αφού και η φαντασία ακόμη έχει ένα όριο.

Οι άνθρωποι που μπορούν όμως να την αγοράσουν, αυτοί οι ελάχιστοι που λέγαμε, έχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα στα γκαράζ τους και επίσης, έχουν συνηθίσει να μην συμβιβάζονται, οπότε οι παροχές της Bugatti πρέπει να είναι ανάλογες.

Για παράδειγμα, έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς γίνεται το σέρβις σε μια Veyron ή σε μια Chiron; Δεν εννοούμε από τεχνικής άποψης αλλά από την πλευρά του ιδιοκτήτη. Μπαίνει ο κάτοχος μέσα στο αυτοκίνητο, τη βάζη μπροστά και την πάει στο συνεργείο, όπως κάνουμε εμείς με τα Ford, τα Opel, τα Subaru και τα Volkswagen;

Προφανώς όχι. Η ίδια η Bugatti προσφέρει διάφορα πακέτα συντήρησης στους ιδιοκτήτες τα οποία κρατούν τα hypercars σε κατάσταση καλύτερη από όταν βγήκαν από το εργοστάσιο.

Τα συμβόλαια αυτά έχουν διάρκεια δύο ή τεσσάρων χρόνων και περιλαμβάνουν την πλήρη περιποίηση των αυτοκινήτων, από το απαραίτητο σέρβις μέχρι λεπτομερή καθαρισμό όλων των επιφανειών (και των μηχανικών μερών), το γυάλισμα αν κριθεί απαραίτητο και τη διόρθωση οποιασδήποτε ατέλειας, σε περίπτωση που υπάρχει.

Η Bugatti προβλέπει την παραλαβή και την παράδοση στο σπίτι του ιδιοκτήτη, πριν και μετά τις εργασίες συντήρησης, σε περίπτωση που το επιθυμεί ο ίδιος, ενώ η μεταφορά γίνεται φυσικά με ειδικά οχήματα και όχι οδικώς. Μόνον οι μηχανικοί δοκιμάζουν το αυτοκίνητο για να διαπιστώσουν την ορθή λειτουργία του αφού ολοκληρώσουν το σέρβις ή την επιδιόρθωση μιας ζημιάς.

Για τη Veyron το πρόγραμμα συντήρησης προβλέπει μικρό σέρβις κάθε χρόνο και μεγάλο σέρβις κάθε δεύτερο χρόνο. Στο πιο απλό από τα δύο η διαδικασία κρατάει 14 ώρες, μαζί με το λεπτομερή έλεγχο που θα πραγματοποιήσει ο μηχανικός που αναλαμβάνει αποκλειστικά το κάθε αυτοκίνητο, ενώ το μεγάλο σέρβις του δεύτερου χρόνου κρατάει 32 συνεχόμενες ώρες δουλειάς.

Για τη Chiron, το σέρβις του ενός χρόνου κρατάει και πάλι 14 ώρες, εκείνο των δύο χρόνων όμως διαρκεί 72 ολόκληρες ώρες, ήτοι 3 ημέρες συνεχόμενης εργασίας. Το καλύτερο είναι ότι η ίδια η Bugatti προτείνει στους ιδιοκτήτες των μοντέλων της δύο διαφορετικά πακέτα συμβολαίων, ένα με την ονομασία Active για εκείνους που χρησιμοποιούν συχνά τη Bugatti τους και ένα ονόματι Collector για εκείνους που κάνουν έως 200 χιλιόμετρα το χρόνο.

Ενδιαφέρον παρουσιάζεται και στο κομμάτι της οδικής βοήθειας, η οποία δεν είναι ακριβώς η ίδια με αυτή που γνωρίζουμε από τυχόν προσωπικές εμπειρίες. Η μάρκα καλύπτει όλα της τα αυτοκίνητα με οδική βοήθεια εφ' όρου ζωής. Ισχύει κάθε ώρα της ημέρας, κάθε χρόνο σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη και εκτός από το φορτηγό που έρχεται για να παραλάβει τη Bugatti, έρχεται και VIP αυτοκίνητο για να παραλάβει τον ιδιοκτήτη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!