Ένα «παρανοϊκό» hypercar έρχεται από την Αφρική (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Ένα «παρανοϊκό» hypercar έρχεται από την Αφρική (pics)
Η Naran Automotive παρουσίασε το The Naran, ένα μοντέλο της το οποίο θα κατασκευαστεί σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό 49 κομματιών και θα εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα 1.062 ίππων.

Από το 2017 η Naran Automotive δούλευε πάνω σε ένα νέο πρότζεκτ. Ο στόχος της ήταν να φτιάξουν ένα ιδιαίτερο hypercar με... GT χαρακτηριστικά, το οποίο θα είναι ασύλληπτα γρήγορο και βέβαια, μοναδικό θέαμα στο δρόμο. Η συνεργασία της μάρκας με τη BMW της επέτρεψε να χρησιμοποιήσει το πλαίσιο από τη Σειρά 8, κάτι που με μια προσεκτική ματιά μπορείς να το διακρίνεις. Πίσω από τον επιθετικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, μπορείς να δεις τις γραμμές του γερμανικού κουπέ, ειδικά στο προφίλ.

Ο ιδιοκτήτης και ιδρυτής της εταιρείας, Αμίρ Νάραν, είναι ένας άνθρωπος που φιλοδοξεί να φτάσει πολύ ψηλά με τις δημιουργίες του. Θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του Οράσιο Παγκάνι και του Κρίστιαν Φον Κόνιγκσεγκ, των εταιρειών Pagani και Koenigsegg αντίστοιχα και το αυτοκίνητο που βλέπουμε σε αυτές τις φωτογραφίες παίζει μεγάλο ρόλο για το μέλλον της δικής του εταιρείας. Όπως είπαμε και πριν, η Naran Automotive έχει στενές σχέσεις με τη BMW και εκτός από το πλαίσιο της Σειράς 8, δανείζεται και τον V8 βενζινοκινητήρα της μάρκας των 4.4 λίτρων.

Η Naran Automotive βέβαια, έκανε πολλές αλλαγές στο twin turbo σύνολο και πλέον ο V8 εμφανίζεται ριζικά αλλαγμένος, αλλά και πολύ πιο δυνατός. Πλέον ο κυβισμός του φτάνει στα 5.0 λίτρα, η απόδοση ανέρχεται στους 1.060 ίππους με 1.035 Nm ροπής και οι επιδόσεις κόβουν την ανάσα με λιγότερα από 2,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα. Το τετραθέσιο κουπέ μπορεί να ξεπεράσει τα 350 χλμ./ώρα και το βάρος του μένει σε ένα λογικό επίπεδο.

Με δεδομένο ότι το The Naran χρησιμοποιεί το πλαίσιο της BMW Σειράς 8 καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για ένα αρκετά μεγάλο αυτοκίνητο, οπότε τα 1.600 κιλά που ζυγίζει θεωρούνται λίγα, αν σκεφτούμε ότι μια Mercedes-AMG C63 S ζυγίζει περισσότερο, με σαφώς μικρότερες διαστάσεις. Η Naran Automotive έδωσε πολύ μεγάλη σημασία στην αεροδυναμική μελέτη του μοντέλου της και υποστηρίζει ότι είναι ένα απόλυτο track-day αυτοκίνητο με ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα ανάλογα με τις απαιτήσεις της εκάστοτε πίστας.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και το σύστημα που το αναλαμβάνει αυτό, μαντέψατε σωστά, βασίζεται στο xDrive της BMW. Επίσης το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αυτόματο των οκτώ σχέσεων της ZF που βλέπουμε σε πολλά μοντέλα της γερμανικής φίρμας, προφανώς ενισχυμένο ώστε να διαχειρίζεται την τεράστια ροπή των 1.035 Nm. Γενικότερα η Naran Automotive έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες του χώρου για το νέο μοντέλο της.

Εκτός της BMW, έχει απευθυνθεί στην AP Racing για τη δημιουργία ενός ικανού συστήματος πέδησης, χρησιμοποιεί αναρτήσεις πολύ κοντά σε αυτές που φοράνε τα αγωνιστικά του πρωταθλήματος GT3 και η Recaro αναλαμβάνει τη δημιουργία των καθισμάτων στο εσωτερικό. Ένα σημείο-κλειδί που πατά η Naran είναι το τιμόνι του αυτοκινήτου με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Ισχυρίζονται ότι εξασφαλίζει φανταστική αίσθηση και τρομερή ακρίβεια. Γενικά οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν πάψει να χρησιμοποιούν ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση στα μοντέλα τους και πλέον προτιμούν τις ηλεκτρικές κρεμαγιέρες, ακόμη και στα κορυφαία hypercars.

Αξίζει πάντως να σημειώσουμε ότι η Naran Automotive εμφανίζεται υπερβολικά αισιόδοξη για το τι μπορεί να πετύχει το αυτοκίνητό της. Λένε ότι αν προσπαθήσουν να κάνουν έναν γύρο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία ίσως και να θέσουν το απόλυτο ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητο δρόμου. Υπολογίζουν ότι με τα ελαστικά Pirelli Trofeo R, μπορούν να κάνουν χρόνο στα 6 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα! Βέβαια ίσως και να μη μάθουμε ποτέ αν θα πετύχουν κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση, τα βοηθήματα εξασφαλίζουν 400 κιλά κάθετης δύναμης στα 200 χλμ./ώρα και εκεί ποντάρουν και τα χαρτιά τους οι άνθρωποι της μάρκας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!