Hyperscreen, η νέα εποχή στις οθόνες από τη Mercedes (vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Hyperscreen, η νέα εποχή στις οθόνες από τη Mercedes (vid)
Η Mercedes πραγματικά... τερμάτισε το θέμα «οθόνη» μέσα στο αυτοκίνητο και μας παρουσιάζει τη νέα της ιδέα που σταδιακά, θα ενσωματωθεί στα μοντέλα της.

Οι οθόνες έχουν πολλά χρόνια που έχουν περάσει στο βασικό εξοπλισμό των περισσότερων αυτοκινήτων, ωστόσο η εξέλιξή τους δεν σταματά και βλέπουμε ότι οι ιδέες των κατασκευαστών συνεχώς μας εντυπωσιάζουν. Η Mercedes για παράδειγμα ήταν ένας από τους πρωτοπόρους όταν μας έδειξε τις «δίδυμες» οθόνες, μια οθόνη για το καντράν και μια για το σύστημα πολυμέσων που σχεδόν δεν χωρίζονται και φτιάχνουν ένα εντυπωσιακό high tech περιβάλλον.

Οι Γερμανοί όμως δεν έχουν σκοπό να σταματήσουν εκεί και μας παρουσιάζουν τη νέα οθόνη Hyperscreen που ουσιαστικά πιάνει όλη την επιφάνεια μπροστά από οδηγό και συνοδηγό. Όπως τη βλέπουμε από τις φωτογραφίες πραγματικά μας κόβει την ανάσα και σίγουρα μέσα σε ένα μοντέλο της Mercedes θα δείχνει ακόμη πιο εντυπωσιακή. Μπροστά στα μάτια του οδηγού υπάρχουν τα όργανα σε ψηφιακή μορφή που αλλάζουν ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες πληροφόρησης που έχει, στο κέντρο φιλοξενείται το σύστημα πολυμέσων MBUX και μπροστά στο συνοδηγό υπάρχει ακόμη ένα πάνελ στο οποίο εμφανίζονται λειτουργίες της πλοήγησης, τα πολυμέσα, ενώ μπορούν ακόμη και να προβληθούν βίντεο τα οποία δεν μπορεί να δει ο οδηγός. Όταν δεν κάθεται κανείς στη θέση του συνοδηγού προβάλλονται αστέρια ή κάποια άλλα θέματα που μπορούν να επιλεχθούν από τις ρυθμίσεις.

Το νέο σύστημα MBUX θα έχει τη δυνατότητα να «αυτοματοποιεί» κάποιες κινήσεις. Για παράδειγμα θα «θυμάται» την απότομη είσοδο ενός γκαράζ και θα ανεβάζει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος μέσω της λειτουργίας Vehicle Lift-Up της αερανάρτησης. Τις πρώτες φορές θα πρέπει να το κάνει ο οδηγός χειροκίνητα, ωστόσο μετά μαθαίνει από μόνο του το σύστημα και εκτελεί την εντολή χωρίς να χρειάζεται να γίνει με τον «παραδοσιακό» τρόπο. Φυσικά θα υπάρχουν και άλλες αυτοματοποιημένες κινήσεις που θα μαθαίνει το αυτοκίνητο με την πάροδο του χρόνου. Οι φωνητικές εντολές "Hey Mercedes" θα συνεχίσουν να υποστηρίζονται κανονικά.

Να πούμε ότι το νέο πάνελ Hyperscreen δεν είναι μια οθόνη, αλλά πολλές μαζί, ενωμένες. Σύμφωνα με τη Mercedes με αυτό τον τρόπο, μπορούν να πετύχουν καλύτερη ανάλυση από τα πάνελ μαζί με ανώτερα επίπεδα αντίθεσης. Η διαγώνιος βρίσκεται στα 1,41 μέτρα. Το ντεμπούτο της Hyperscreen θα γίνει με τη νέα ηλεκτρική λιμουζίνα EQS που θα ανταγωνίζεται μοντέλα σαν την Porsche Taycan και θα παρουσιαστεί στην τελική της μορφή μέσα στο 2021.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!