Τα Plug-In Hybrid «τρώνε» τα ηλεκτρικά σε πωλήσεις στην Ευρώπη

Πέτρος Σηφαλάκης
Τα Plug-In Hybrid «τρώνε» τα ηλεκτρικά σε πωλήσεις στην Ευρώπη
Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων του τρίτου τριμήνου του 2020, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά αυτοκίνητα έχουν προβάδισμα και μεγαλύτερη άνοδο σε μερίδιο αγοράς από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Η αυτοκίνηση έχει προβλέψει για την παροχή της ιδανικής λύσης ανάμεσα στην οικονομία και την οικολογία ενός ηλεκτροκίνητου, αλλά και της άνεσης και ξεγνοιασιάς που παρέχει ένα βενζινοκίνητο. Τα Plug-In Hybrid έχουν ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να τα κινεί με μηδέν καύσιμο και ρύπους για συγκεκριμένες αποστάσεις γύρω στα 50 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, όμως ανά πάσα στιγμή το φουλάρεις βενζίνη και πας ταξίδι χωρίς να σε νοιάζει η φόρτιση των μπαταριών.

Αυτό το «πάντρεμα» δείχνει ότι αρέσει στους Ευρωπαίους αγοραστές. Μετά από τις κρατικές επιδοτήσεις που είδαμε σε πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, αυτού του είδους τα μοντέλα κέρδισαν κατά 368% στις πωλήσεις τους. Για το τρίτο τρίμηνο του 2020 έχουν ταξινομηθεί 138.438 αυτοκίνητα, αριθμός που έχει «εκτοξευθεί» σε σχέση με τα περσινά δεδομένα και μάλιστα, εν μέσω της πανδημίας. Φυσικά και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα έχουν κερδίσει σημαντικό έδαφος.

Σε σύγκριση με το 2019 έχουμε άνοδο 132,3%, άρα 135.461 ταξινομήσεις για την ίδια περίοδο (τρίτο τρίμηνο). Οι αριθμοί σε ταξινομήσεις βλέπουμε ότι βρίσκονται αρκετά κοντά, όμως μην ξεχνάμε ότι μέχρι πρότινος, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά ήταν αρκετά πιο πίσω στην «κόντρα» των πωλήσεων από τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Μέχρι το τέλος του έτους σίγουρα θα έχουμε μια πιο αντικειμενική εικόνα. Μεγάλο ρόλο έχει παίξει και ότι πάρα πολλά μοντέλα πλέον είναι διαθέσιμα ως Plug-In Hybrid, ενώ παλαιότερα οι επιλογές δεν ήταν τόσες πολλές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!