Στην Peugeot είναι ο πελάτης βασιλιάς!

Gazzetta team
Στην Peugeot είναι ο πελάτης βασιλιάς!
H Peugeot δείχνει έμπρακτα ότι ενδιαφέρεται για τους πελάτες της προσφέροντας σε αυτούς μία πρωτοποριακή γκάμα υπηρεσιών After Sales, για να τους κάνει τη ζωή τους ευκολότερη, αλλά και για τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της η Peugeot παρέχει ένα πρωτοποριακό πακέτο αναβαθμισμένων υπηρεσιών τόσο για την διευκόλυνσή τους όσο και για την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

1. Online ραντεβού για σέρβις

Μέσα από τον ιστότοπο peugeot.gr, οι κάτοχοι Peugeot μπορούν να προγραμματίσουν ένα ραντεβού για την συντήρηση του οχήματός τους γρήγορα και εύκολα, επιλέγοντας τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή που επιθυμούν, την ημερομηνία και ώρα που τους εξυπηρετεί, συμπληρώνοντας το είδος εργασίας και τα στοιχεία του οχήματός τους.

2. Παραλαβή – παράδοση οχήματος στον χώρο του πελάτη *

Η Peugeot δίνει την δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του Peugeot τους, χωρίς να απομακρυνθούν από τον χώρο τους. Η παραλαβή και η επιστρο-φή του αυτοκινήτου πραγματοποιείται από έμπειρο τεχνικό προσωπικό, το οποίο παραλαμβάνει και παραδίδει το αυτοκίνητο, κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Η υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης ενδέχεται να περιλαμβάνει χρέωση αναλόγως της χιλιομετρικής απόστασης.

3. Αυτοκίνητο αντικατάστασης *

Η Peugeot φροντίζει για την κινητικότητα των πελατών της. Για τον λόγο αυτό και κατόπιν συνεννόησης με τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που θα αναλάβει την επισκευή ή την φανοποιεία του αυτοκινή-του, ο πελάτης Peugeot έχει την δυνατότητα παραλαβής αυτοκινήτου αντικατάστασης μέχρι το πέρας των εργασιών.

4. Τεχνική Αναφορά μέσω video check

Η τεχνική αναφορά μέσω video check είναι μια σημαντική υπηρεσία για την Peugeot καθώς με πλήρη διαφάνεια ενισχύει την εμπιστοσύνη του πελάτη όσον αφορά την συντήρηση και την επισκευή του αυ-τοκινήτου του. Αν κατά τη διάρκεια της συντήρησης διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα, ο πελάτης λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό (video) με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν αλλά και τα ανταλλακτικά που ενδεχομένως χρειάζεται να αντικαταστα-θούν. Συνοδευτικά μία οικονομική προσφορά αποστέλλεται προς τελική έγκριση από τον πελάτη.

Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται από το έμπειρο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό του δικτύου των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Peugeot. Στο site peugeot.gr οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γνωρίσουν πλήθος άλλων υπηρεσιών After sales, όπως προγράμματα συντήρησης για αυτοκίνητα μεγα-λύτερης ηλικίας, πακέτα συντήρησης σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, νέα προγράμματα φανοποιείας, α-νταλλακτικά ανακατασκευής καθώς και πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών μεταξύ των οποίων και η ε-φαρμογή «ΜyPeugeot».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!