H BMW Σειρά 4 άνοιξε... και μας περιμένει! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
H BMW Σειρά 4 άνοιξε... και μας περιμένει! (pics)
Το μεσαίο κουπέ της BMW με την πολύ χαρακτηριστική σχεδίαση διατίθεται πλέον και σε κάμπριο έκδοση Convertible, για όσους θέλουν να απολαμβάνουν τις αρετές του και χωρίς οροφή.

Τη νέα BMW Σειρά 4 τη γνωρίζουμε εδώ και περίπου τέσσερις μήνες, ενώ πριν λίγες ημέρες είδαμε και τις εκδόσεις επιδόσεων M4 και M4 Competition. Πλέον η γκάμα ολοκληρώνεται με την Convertible, την κάμπριο εκδοχή της δηλαδή, η οποία για πρώτη φορά εφοδιάζεται με υφασμάτινη, μαλακή κουκούλα. Για την ακρίβεια έχουμε να δούμε ένα μεσαίο κάμπριο της BMW με μαλακή οροφή από την εποχή της Σειράς 3 E46, αφού και η Σειρά 3 E92 είχε μεταλλική αναδιπλούμενη.

Η Σειρά 4 Convertible λοιπόν, διατηρεί την ίδια, χαρακτηριστική μάσκα με τις υπόλοιπες εκδόσεις που έχουν προκαλέσει ποικιλία αντιδράσεων από το κοινό. Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι ανάλογη των κουπέ, αλλά με λίγο διαφορετικές γραμμές λόγω των νέων δεδομένων που φέρνει η απουσία της οροφής, ενώ στην καμπίνα έχουμε τέσσερις ευρύχωρες θέσεις για ισάριθμους επιβάτες.

Σύμφωνα με τη γερμανική μάρκα η νέα υφασμάτινη κουκούλα προσφέρει ηχομόνωση και θερμομόνωση αντίστοιχη με μια μεταλλική οροφή. Παράλληλα είναι 40% ελαφρύτερη από την οροφή της προηγούμενης Σειράς 4 και αδιαμφισβήτητα, προσφέρει ένα πολύ ιδιαίτερο στυλ στο μοντέλο. Πηγαίνοντας παρακάτω, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τη δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της μάρκας προκειμένου να φτιάξουν ένα άκαμπτο αμάξωμα, σημείο που συνήθως προβληματίζει τα κάμπριο. Επειδή μιλάμε για μια BMW, η εμπειρία οδήγησης πρέπει να είναι μοναδική οπότε το πάτωμα του αυτοκινήτου δέθηκε περισσότερο, τοποθετήθηκαν ράβδοι στήριξης και ένα υποπλαίσιο αλουμινίου εμπρός.

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στη συμβατική ανάρτηση, την πιο σπορ M Sport ή την ενεργή ανάρτηση adaptive M που συνοδεύεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το μπλοκέ διαφορικό πίσω με ηλεκτρονικό κλείδωμα, ενώ προσφέρεται και ένα σετ αναβάθμισης για τα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός. Στο κομμάτι των κινητήρων έχουμε ποικιλία επιλογών με τετρακύλινδρα και ήπια υβριδικά εξακύλινδρα σύνολα. Κοινός παρονομαστής όλων είναι το αυτόματο σασμάν 8 σχέσεων Steptronic και η κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και οι τετρακίνητες εκδόσεις xDrive.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία αναλαμβάνει δράση

Η βασική έκδοση είναι η 420i με τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων με τους 184 ίππους και τα 300 Nm ροπής. Η 430i στη συνέχεια, χρησιμοποιεί έναν αντίστοιχο κινητήρα αλλά με 258 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ η M440i xDrive έχει εξακύλινδρο μοτέρ 3.0 λίτρων με 374 άλογα και 500 Nm ροπής. Το τελευταίο σύνολο συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

Στα ντίζελ υπάρχουν ακόμη τρεις επιλογές. η 420d έχει τετρακύλινδρο, τούρμπο 2.0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα, 190 ίππους και 400 Nm ροπής, η 430d έχει εξακύλινδρο μοτέρ πάλι με ήπια υβριδική τεχνολογία, 3.0 λίτρα κυβισμού και 286 ίππους με 650 Nm ροπής και στην κορυφή, υπάρχει η M440d xDrive. Η τελευταία θα έρθει από το τέλος του 2021 και θα συνδυάζεται μόνο με τετρακίνηση. Ο εξακύλινδρος ήπια υβριδικός κινητήρας της των 3.0 λίτρων αποδίδει 340 ίππους και... 700 Nm ροπής!

Στο εσωτερικό, κρατήστε ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά σε σχέση με την «κλειστή» τεσσάρα. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης με ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών, μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων και όλα τα σύγχρονα συστήματα να τη συνοδεύουν. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη, έχει 300 λίτρα χωρητικότητα με ανοικτή την οροφή και 380 λίτρα, όταν αυτή είναι κλειστή. Η εμπορική πορεία της BMW Σειράς 4 Convertible θα ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2021.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!