To Hyundai i20 σε σπορ έκδοση N Line (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
To Hyundai i20 σε σπορ έκδοση N Line (pics)
Η νέα γενιά του supermini της Hyundai, θα διατίθεται για πρώτη φορά σε έκδοση N Line με περισσότερο εξοπλισμό και πιο «άγριο» παρουσιαστικό.

Με αέρα από την N Performance θα κυκλοφορεί το νέο Hyundai i20, χάρη στις εκδόσεις N Line. Το «άγριο» μοντέλο πόλης της μάρκας θα ξεχωρίζει αμέσως από τις απλές εκδοχές του, χάρη στους νέους προφυλακτήρες, τη γρίλια με το σήμα N Line, τους μαύρους μαρσπιέδες, τις 17άρες ζάντες αλουμινίου ειδικής σχεδίασης και χρωματισμού, τον διαχύτη πίσω, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τα σκουρόχρωμα LED φωτιστικά σώματα πίσω. Ανάλογα με τον κινητήρα, το i20 N Line μπορεί να έχει και πιο σπορ ρυθμίσεις στην ανάρτηση, σε σύγκριση με τις απλές εκδόσεις.

Θα συνδυάζεται με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων με τους 84 ίππους, ο οποίος έχει χειροκίνητο σασμάν πέντε σχέσεων ή με τον τούρμπο τρικύλινδρο 1.000άρη T-GDI των 100 ή 120 ίππων. Ο τούρμπο κινητήρας στην ισχυρότερη εκδοχή του έχει ένα ήπια υβριδικό σύστημα των 48V να τον... βοηθά, ενώ προαιρετικά, το εν λόγω σύστημα μπορεί να τοποθετηθεί και στην έκδοση με τους 100 ίππους. Τα διαθέσιμα σασμάν είναι δύο. Το ένα είναι το νέο χειροκίνητο 6άρι iMT που παρουσίασε πρόσφατα η Hyundai, το οποίο ωστόσο δεν διαθέτει πεντάλ συμπλέκτη και το δεύτερο είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT των επτά σχέσεων.

Οι αγοραστές που θα επιλέξουν το i20 N Line με τον 1.0 T-GDI θα έχουν και πιο σπορ ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλά και έναν πιο μπάσο ήχο από την εξάτμιση. Στο εσωτερικό αμέσως ξεχωρίζουμε το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες, τα ημιμπάκετ καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, τα πεντάλ αλουμινίου και τον νέο επιλογέα για το κιβώτιο. Υπάρχει ψηφιακό καντράν με νέα γραφικά ειδικά για τη συγκεκριμένη έκδοση και μια μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Αμφότερες έχουν διαγώνιο 10,25 ιντσών και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από τα ράφια της Hyundai. Αργότερα περιμένουμε και το i20 N το οποίο θα έχει νέο, ισχυρό κινητήρα με πάνω από 200 ίππους και εντελώς διαφορετική προσέγγιση, αφού θα στοχεύει κυρίως στις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!