ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Ιδού το νέο Hyundai i30 N (pics)

Ιδού το νέο Hyundai i30 N (pics)

Ιδού το νέο Hyundai i30 N (pics)

Μετά την ανανέωση της υπόλοιπης γκάμας του Hyundai i30, σειρά έχει η έκδοση επιδόσεων N η οποία εκτός από νέα εμφάνιση, θα αποκτήσει και ένα σύγχρονο σασμάν διπλού συμπλέκτη. 

Το 2017 η Hyundai μας έδειξε το i30 N, το πρώτο μοντέλο του τμήματος N της φίρμας που έχει πραγματικά σπορ γονίδια και εξελίχθηκε για να χτυπήσει τον κορυφαίο ανταγωνισμό, έχοντας σημαντικά χαμηλότερη τιμή. Η πορεία του ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική και πλέον, έφερε νέο κοινό στην κορεάτικη μάρκα, ανθρώπους παθιασμένους με την αυτοκίνηση που ζητούν επιδόσεις, απόλαυση και ζωντανή οδική συμπεριφορά από το όχημά τους. Πρόσφατα το Hyundai i30 ανανεώθηκε και ήταν μόνο ζήτημα χρόνου για να δούμε και την ανανεωμένη έκδοση του i30 N. Μπροστά έχουμε ένα εντυπωσιακό σύνολο από εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, μια έντονη μάσκα με το σήμα του τμήματος N στα πλάγια και «αιχμηρά» φωτιστικά σώματα που του δίνουν πιο δυναμική εμφάνιση από ότι πριν. 

Οι κόκκινες λεπτομέρειες συνεχίζουν να υπάρχουν, οι τροχοί έχουν διάσταση 19 ιντσών και είναι κατασκευασμένοι από ελαφρό κράμα που βοηθά στη μείωση του βάρους κατά 14 ολόκληρα κιλά. Πίσω τα LED φωτιστικά σώματα έχουν παρόμοια γραφικά με τα εμπρός. Το μάτι αμέσως πέφτει στις μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης ενδιάμεσα ολοκληρώνει το οπτικό εφέ. Κάτω από το καπό περιμένουμε ότι δεν θα αλλάξουν πολλά πράγματα. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο 2.0 T-GDI θα παραμείνει στη θέση του με 275 ίππους και 350 Nm ροπής, ωστόσο εκτός από το χειροκίνητο εξάρι σασμάν που γνωρίζουμε σήμερα, θα τοποθετηθεί και ένα νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη των οκτώ σχέσεων N-DCT. 

Θα υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι και η κίνηση θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Το μπλοκέ διαφορικό θα συνεχίσει να βρίσκεται εκεί στις ακριβότερες εκδόσεις και η σπορ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση θα αποκτήσει ακόμη πιο απόλυτες ρυθμίσεις όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα Sport. Το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα βελτιωθεί και στο εσωτερικό του. Ο (μερικώς) ψηφιακός πίνακας οργάνων δίνει μια επιπλέον high tech νότα, σε συνδυασμό με τη μεγάλη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων. Κατά τα λοιπά πάνω στο τιμόνι θα βρίσκεται το μπουτόν αλλαγής προγράμματος οδήγησης για εύκολη πρόσβαση από τον οδηγό και στην κεντρική κονσόλα θα εδράζεται μια επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για smartphone.