Ομορφότερο και πιο σύγχρονο το Audi Q5 (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Ομορφότερο και πιο σύγχρονο το Audi Q5 (pics & vid)
Το μεσαίο πολυτελές SUV της Audi έρχεται πιο κοντά στα σχεδιαστικά πρότυπα των νεότερων μοντέλων της μάρκας και αποκτά νέες, «πολύτιμες» τεχνολογίες που θα το βοηθήσουν απέναντι στον ανταγωνισμό.

Η Audi μας αποκάλυψε το ανανεωμένο Q5, με το οποίο θα μπει απέναντι στη BMW X3 και τη Mercedes-Benz GLC με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Η γερμανική φίρμα έκανε ένα μεγάλο αισθητικό update στο μοντέλο της, ειδικότερα στο εμπρός τμήμα όπου με τα νέα φωτιστικά σώματα και τη μεγαλύτερη μάσκα, έγινε πολύ πιο επιβλητικό, αλλά και όμορφο. Η σχεδιαστική του λογική ακολουθεί το Q3 το οποίο είναι αρκετά νεότερο και έχει υιοθετήσει την πιο πρόσφατη αισθητική γλώσσα της φίρμας. Πίσω υπάρχουν νέα LED φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρας, ενώ προστέθηκαν και δύο νέα χρώματα, ένα χακί και ένα μπλε, μαζί με νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου των 18 έως 21 ιντσών.

Πολύ πιο σύγχρονο το εσωτερικό

Στο εσωτερικό η βασική λογική στη σχεδίαση έχει παραμείνει από το μοντέλο προ ανανέωσης, ωστόσο η νέα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων των 10,1 ιντσών, δίνει άλλο αέρα. Μάλιστα φιλοξενεί και τη νεότερη έκδοση του Audi MMI σε επίπεδο λογισμικού, το MIB 3 και μπορεί να συνδυαστεί με το Audi Virtual Cockpit, το ψηφιακό καντράν της μάρκας με οθόνη 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι. Για τους λάτρεις της καλής μουσικής η Audi δίνει τη δυνατότητα επιλογής ενός κορυφαίου ηχοσυστήματος της Bang & Olufsen με 3D ήχο και 19 ηχεία μαζί με ένα subwoofer.

Νέος ντίζελ με ήπια υβριδική τεχνολογία

Στην γκάμα των κινητήρων συναντάμε έναν νέο τετρακύλινδρο ντίζελ των 2.0 λίτρων TDI που συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία. Το ήπια υβριδικό σύστημα των 12V βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων και το σύνολο αποδίδει 204 ίππους και 400 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη μάρκα πάντως, ζυγίζει και περίπου 23 κιλά λιγότερα από τον προηγούμενο, οπότε υπάρχει ένα σημαντικό κέρδος στο βάρος που υπάρχει στον εμπρός άξονα. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι πέρα από ικανοποιητικές, με 7,6 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα στα 222 χλμ./ώρα, πάντα σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της μάρκας.

Η κατανάλωση από την άλλη, ξεκινά από τα 5,4 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χλμ. Πιο μετά περιμένουμε έναν ισχυρότερο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI, αλλά και έναν V6 πετρελαιοκινητήρα των 3.0 λίτρων. Στη «βενζίνη» έχουμε δύο εκδόσεις του τετρακύλινδρου 2.0 TFSI και θα υπάρχει και το Plug-In Hybrid Q5 TFSI e σε άλλες δύο εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση το σασμάν είναι ένα αυτόματο S-Tronic διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων και η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Quattro.

Μεγάλο όφελος θα υπάρχει και στα συστήματα ασφαλείας. Το Audi pre sense city εμπλουτίζεται και με άλλα συστήματα, όπως το Turn Assist, το Collision Avoidance Assist, το Exit Warning και άλλα. Σύμφωνα με τη μάρκα, υπήρξε μια μικρή μεταβολή στο συνολικό μήκος του Q5, η οποία προέρχεται από τη νέα σχεδίαση των προφυλακτήρων. Έτσι πλέον μετρά 4.680 χιλιοστά συνολικά, χωρίς να έχει αλλάξει κάτι στην καμπίνα. Το πλάτος παραμένει στα 1.890 χιλιοστά, το ύψος στα 1.660 χιλιοστά και το μεταξόνιο στα 2.820 χιλιοστά. Όπως και στο προηγούμενο Q5, έτσι και στο μοντέλο μετά της ανανέωσης, υπάρχουν τέσσερις επιλογές στην ανάρτηση. Αρχικά συναντάμε τη στάνταρ που εφοδιάζει τις απλές εκδόσεις. Ύστερα τη σπορ, με σκληρότερες ρυθμίσεις, στη συνέχεια ένα σύστημα ανάρτησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τέλος μια αερανάρτηση, που εκτός από τη σκληρότητα, μεταβάλλει και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά βούληση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!