Το Citroen C4 επέστρεψε! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Το Citroen C4 επέστρεψε! (pics)
Φρεσκότατο, εντελώς νέο και με ηλεκτροκίνητη έκδοση έρχεται το C4 της Citroen, με τη γαλλική μάρκα να προσφέρει μια εναλλακτική πρόταση στη σχετικά mainstream κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

Τα μικρομεσαία χάτσμπακ μοντέλα συνεχίζουν να έχουν ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο αγοράς, παρά την έλευση των SUV αυτοκινήτων. Αποτελεί μια παραδοσιακή κλάση που εξυπηρετεί τεράστιο ποσοστό των αγοραστών και η Citroen επανέρχεται σε αυτή, με το ολοκαίνουργιο C4. Αν και η αρχική τους πρόθεση ήταν να «θάψουν» το μοντέλο και να συνεχίσουν με το Cactus, το οποίο είναι ένα... ντεμί ανάμεσα σε SUV και χατς, υπολόγισαν τα πράγματα καλύτερα και προχώρησαν στην αναβίωσή του.

Η μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και ορισμένες πληροφορίες για το νέο της μοντέλο και γνωρίζουμε ότι θα διατεθεί ως C4 και ως e-C4, με το τελευταίο φυσικά να αφορά μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Ωστόσο ακόμη δεν έχουν προχωρήσει σε ανακοίνωση επιπλέον στοιχείων και μας λένε ότι θα πρέπει να περιμένουμε έως και τις 30 Ιουνίου, όπου θα βγουν στην επιφάνεια όλες οι λεπτομέρειες.

Πιστό στις αξίες της Citroen

Αισθητικά θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι μιλάμε για ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο. Στη Citroen έχουν στο DNA τους τη διαφορετικότητα και αυτό αποτυπώνεται πλήρως τόσο στην εξωτερική, όσο και στην εσωτερική σχεδίαση που σίγουρα κερδίζουν τις εντυπώσεις. Οι δυναμικές γραμμές δεν λείπουν, όπως και τα περίεργα σχήματα που συνηθίζει η μάρκα, διατηρώντας μια ομοιομορφία που δεν αποκλείει τους πιο συντηρητικούς αγοραστές.

Κινήσεις για να αποφύγουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό

Από τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει ακούμε ότι το νέο C4 δεν θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 που συναντάμε στο Peugeot 308 και 3008 αλλά στη CMP που βασίζει τα μικρότερα 208 και 2008. Η επιλογή αυτή έγινε για να κρατηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις, αφού λογικά, το C4 θα είναι αισθητά φθηνότερο από το 308 που επίσης παίζει στη μικρομεσαία κατηγορία αλλά έχει έναν πιο premium αέρα με αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων πίσω (αντί ημιάκαμπτου άξονα) κλπ.

Σε ο,τι αφορά την ηλεκτροκίνητη έκδοση δεν θα ήταν έκπληξη αν επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν τα μηχανικά μέρη από το e-208, το Corsa-e και το DS3 E-Tense, που αποτελούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μια μπαταρία 50 kW που εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Περισσότερες λεπτομέρειες, θα έχουμε με την επίσημη ανακοίνωση των τεχνικών χαρακτηριστικών. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν από τις 30 Ιουνίου, όπου και θα ολοκληρωθεί η παρουσίαση του νέου μοντέλου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!