Πανέμορφη και ταχύτατη η νέα Porsche 911 Targa (pics & vid) 

Πανέμορφη και ταχύτατη η νέα Porsche 911 Targa (pics & vid) 
Για όποιον δεν θέλει η νέα του 911 να είναι κουπέ, αλλά ούτε και κάμπριο, η Porsche προσφέρει την Targa, η οποία είναι τόσο ξεχωριστή, όσο και... κουκλάρα.

Τα Targa αμαξώματα ανέκαθεν ήταν σύμβολο διαφορετικότητας και στυλ. Η Porsche έχει μεγάλη παράδοση σε αυτά και η νέα 911 (992) μόλις παρουσιάστηκε ως Targa, μετά την κουπέ και την κάμπριο. Η οροφή της συγκεκριμένης έκδοσης «κρύβεται» μέσα σε 20 δευτερόλεπτα και ο χώρος πάνω από τα κεφάλια των επιβατών ανοίγει, χωρίς να εξαφανίζονται οι πίσω «κολόνες» και το παρμπρίζ, όπως στις Cabriolet εκδόσεις της 911.

Σχεδιαστικά ακολουθείται ακριβώς ο ίδιος δρόμος με τις υπόλοιπες 911 (992), με το εμπρός μέρος να έχει αλλάξει λίγο συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά (991), αλλά το πίσω μέρος να είναι πλήρως διαφοροποιημένο, με τη φωτεινή λωρίδα που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα να είναι η βασικότερη αλλαγή.

Έως και 450 ίππους για το εμβληματικό sports car

Κανένα νέο δεν υπάρχει ούτε από το εσωτερικό, το οποίο προέρχεται αυτούσιο από τις υπόλοιπες 911 (992) και χαρακτηρίζεται για την κορυφαία του ποιότητα, τη σύγχρονη σχεδίαση με τις μεγάλες οθόνες και τις κλασικές αναφορές στις παλαιότερες 911, όπως το αναλογικό στροφόμετρο που είναι μια εκπληκτική ρετρό νότα στο σύγχρονο περιβάλλον της καμπίνας. Σε ο,τι αφορά τα μηχανικά μέρη κρατήστε ότι η τετρακίνηση, είναι στάνταρ, αφού οι μοναδικές εκδόσεις για την ώρα είναι η Targa 4 και Targa 4S. Αμφότερες χρησιμοποιούν τον επίπεδο εξακύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 3.0 λίτρων, με την πρώτη να έχει απόδοση στους 385 ίππους και τη δεύτερη, στους 450 ίππους. Το οκτάρι αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη PDK είναι επίσης στάνταρ, ενώ η 4S θα μπορεί προαιρετικά, να εφοδιαστεί με χειροκίνητο σασμάν επτά σχέσεων.

Η βασική έκδοση ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και τερματίζει στα 289 χλμ./ώρα, ενώ η ισχυρότερη, χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα και θα συνεχίσει έως και τα 304 χλμ./ώρα. Η Porsche φυσικά, προσφέρει έναν ατελείωτο κατάλογο με έξτρα εξοπλισμό, όπως είναι το Porsche Torque Vectoring Plus που ενεργοποιεί το κλείδωμα του πίσω διαφορικού (στάνταρ στην 4S). Ένα ακόμη σύστημα που είναι διαθέσιμο είναι το Porsche Dynamic Chassis Control, το οποίο όμως αφορά αποκλειστικά την 4S και στην ουσία, βοηθά στον καλύτερο έλεγχο των δυνάμεων που φτάνουν στο πλαίσιο κατά την πίεση του αυτοκινήτου στις στροφές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!