Το Toyota Yaris μεταμορφώθηκε σε SUV (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Το Toyota Yaris μεταμορφώθηκε σε SUV (pics) 
Με Yaris Cross θα «παίζει» η Toyota στην κατηγορία των B-SUV, το οποίο βασίζεται στη νέα γενιά του ιαπωνικού supermini και θα διατίθεται σε εκδόσεις με τετρακίνηση, αλλά και υβριδικές.

Η γκάμα των SUV της Toyota συμπληρώνεται με το Yaris Cross, το οποίο τοποθετείται κάτω από το RAV4 και το C-HR. Η ιαπωνική φίρμα μας παρουσίασε το αυτοκίνητο μέσω διαδικτύου και με αυτό θα μπει στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της αυτοκίνησης σήμερα, που δεν είναι άλλη από αυτή των B-SUV. Το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B του νέου Yaris που ακόμη δεν έχει βγει στην αγορά και έχει μήκος που φτάνει στα 4,18 μέτρα.

Το μεταξόνιο των 2,56 μέτρων είναι ίδιο με του Yaris και αισθητικά, έχουν γίνει οι απαραίτητες κινήσεις ώστε να ξεκαθαρίζει αμέσως ότι πρόκειται για ένα SUV. Τα προστατευτικά πλαστικά χαμηλά στο αμάξωμα, η κατά 30 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με το Yaris, το πιο «περιπετειώδες» look με την επιβλητική μάσκα και τις χαρακτηριστικές αναλογίες, μας φτιάχνουν ένα όμορφο σύνολο.

Μεγαλύτεροι χώροι, σύγχρονη σχεδίαση

Περνώντας στα ενδότερα βλέπουμε το νέο μοτίβο της Toyota σε ο,τι αφορά τη σχεδίαση της καμπίνας. Όμορφο είναι το νέο τιμόνι, η κεντρική κονσόλα καταλήγει σε μια «αιωρούμενη» οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μαζί με ατμοσφαιρικό φωτισμό. Σύμφωνα με τη μάρκα οι χώροι σε σχέση με το Yaris είναι αυξημένοι, όπως και ο χώρος αποσκευών, ωστόσο για την ώρα δεν έχουμε στη διάθεσή μας αριθμούς που θα μας βοηθήσει να δούμε «τι παίζει» ακριβώς με το ιαπωνικό SUV. Αυτό που μπορούμε να διακρίνουμε από τις φωτογραφίες είναι ότι η Toyota τιμά και σε αυτή την περίπτωση τις συνήθειές της και έφτιαξε ένα πρακτικό εσωτερικό με έξυπνο σχεδιασμό και θήκες μικροαντικειμένων, που απογειώνουν την καθημερινή ευχρηστία.

Με τετρακίνηση και υβριδικές προτάσεις

Μεγάλο ενδιαφέρον όμως συναντάμε στα κινητήρια σύνολα του νέου SUV. Ξεκινάμε με το νέο υβριδικό, που αποτελείται από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και δύο ή τρεις ηλεκτροκινητήρες, ανάλογα την έκδοση. Η συνολική απόδοση αγγίζει τους 116 ίππους και υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε κίνηση εμπρός ή τετρακίνηση, μέσω του συστήματος AWD-i intelligent all wheel drive. Σύμφωνα με την Toyota, η έκδοση με κίνηση εμπρός έχει εκπομπές ρύπων κάτω των 90 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και η τετρακίνηση, κάτω των 100. Η εμπορική του διάθεση θα ξεκινήσει από το 2021.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!