Η πολυτελής DS 9 και επισήμως! (pics & vid) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Η πολυτελής DS 9 και επισήμως! (pics & vid) 
Η νέα ναυαρχίδα της DS ονομάζεται DS 9, είναι ένα εντυπωσιακό πολυτελές σεντάν και έρχεται για να επαναπροσδιορίσει την παρουσία των Γάλλων στη... γερμανοκρατούμενη κατηγορία!

Η DS 9 βγήκε στον αέρα λίγο νωρίτερα από ότι είχε προγραμματίσει η εταιρεία. Ένα βίντεο ανέβηκε στο διαδίκτυο από λάθος και γρήγορα, το νέο μοντέλο έσπασε τα δεσμά του και παρουσιάστηκε! Αργότερα ωστόσο, η μάρκα έκανε και την επίσημη παρουσίαση, που σημαίνει ότι εκτός από την εμφάνισή της, βλέπουμε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, αλλά και τα προηγμένα συστήματα που τη συνοδεύουν.

Στο απόγειο της πολυτέλειας

Στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα είναι μοναδική. Η πολυτέλεια πνέει διάχυτη, ο διάκοσμος έχει μια αρχοντική γαλλική εσάνς και το κεντρικό σημείο ενδιαφέροντος βρίσκεται στην τεράστια οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, με διαγώνιο 12 ιντσών. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, ενώ το δέρμα και το αλκαντάρα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας. Το πάτωμα της DS 9 είναι το EMP2, στο οποίο βασίζεται και το Peugeot 508. Το μεταξόνιο, στην περίπτωση της DS, εκτοξεύεται στα 2,9 μέτρα, με το συνολικό μήκος να βρίσκεται μια ανάσα κάτω από τα 5 μέτρα, στα 4,93 m! Η DS δεν προσφέρει... επιφανειακή πολυτέλεια, αλλά ουσιαστική. Το DS 9 εξοπλίζεται με θερμαινόμενα, κλιματιζόμενα καθίσματα, τα οποία έχουν και λειτουργία μασάζ. Τα παραπάνω, ισχύουν και για τα πίσω καθίσματα και δεν αποτελούν μοναδικό προνόμιο των εμπρός επιβατών! Επίσης, στα υποβραχιόνια, συναντάμε θύρες ταχείας φόρτισης φορητών συσκευών μέσω USB Type C.

Με σύγχρονες υβριδικές προτάσεις

Συνεχίζοντας με τους κινητήρες, να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει κανένας ντίζελ στο πλάνο της DS για το DS 9. Η «βασική» έκδοση είναι ο τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων με 225 ίππους και υπάρχει και άλλη μια έκδοση με την ίδια απόδοση (225 ίπποι), αλλά ενσωματώνει εκτός από τον βενζινοκινητήρα, και έναν ηλεκτροκινητήρα. Και οι δύο προτάσεις έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αν ο πελάτης επιθυμεί τετρακίνηση, τότε θα πρέπει να στραφεί στο υβριδικό μοντέλο με τους 360 ίππους. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζουν οι μπαταρίες, φτάνουν έως τα 50 χιλιόμετρα.

Συνεχίζει την παράδοση στην άνεση

Φυσικά, μιλώντας για ένα κορυφαίο γαλλικό σεντάν, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην ανάρτηση. Η παράδοση των Γάλλων συνεχίζει ακόμη και σήμερα και το DS 9 στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας σε ο,τι αφορά την άνεση και την άρτια λειτουργία που εξασφαλίζει η ανάρτηση. Η DS Active Scan Suspension, ρυθμίζεται αυτόματα και μια κάμερα παρέχει πληροφορίες για το δρόμο που υπάρχει μπροστά στο αυτοκίνητο. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τις συνθήκες και να προσαρμόζει μόνο του την απόσβεση και τη σκληρότητα, δίνοντας κορυφαία εμπειρία μετακίνησης στους επιβάτες, όπως μας έχουν μάθει οι κλασικές ναυαρχίδες του παρελθόντος με τα σήματα της Citroen!

Αισθητικά η DS έβαλε τα δυνατά της με το DS 9. Η μοναδική της εμφάνιση θυμίζει σε αρκετά σημεία το DS 7 Crossback, το μεγάλο SUV της μάρκας και αιχμή του δόρατος είναι τα φωτιστικά σώματα, εμπρός-πίσω, αλλά και τα χρωμιωμένα διακοσμητικά που δίνουν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Η εμπορική πορεία του DS 9 θα ξεκινήσει από το δεύτερο μισό του 2020 και η παραγωγή του θα γίνεται αποκλειστικά σε εργοστάσιο της Κίνας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!