H AMG «βάζει το χεράκι της» στη νέα Mercedes GLB (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Πριν καλά-καλά δούμε τη στάνταρ GLB, μας παρουσιάζεται και η έκδοση επιδόσεων Mercedes-AMG GLB35 με 306 ίππους και σπορ παρουσιαστικό.

Λίγες εβδομάδες έχουν περάσει μόνο, από τότε που η Mercedes-Benz παρουσίασε τη GLB. Ακόμη, δεν έχει κυκλοφορήσει καν στους δρόμους, όμως η Mercedes-AMG δεν έχασε την ευκαιρία και έβαλε αμέσως χέρι για να φτιάξει τη GLB35. Οι εκδόσεις επιδόσεων στα κόμπακτ lifestyle SUV αρχίζουν να έχουν πέραση και το νέο μοντέλο της Mercedes-AMG θα βρει απέναντί του το Audi SQ2 των 310 ίππων, αλλά και τη BMW X2 M40i με 306 ίππους, όσους και η Mercedes.

Η μάρκα με σήμα το αστέρι για την AMG έκδοση της GLB δανείστηκε το μοτέρ της νέας A35 AMG. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο τούρμπο σύνολο βενζίνης των 2.0 λίτρων με 306 ίππους και 400 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων και τετρακίνηση 4MATIC. Η Mercedes-AMG κάνει λόγο για μόλις 5,2 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Από την A36 AMG, εκτός κινητήρα-μετάδοσης, κληρονόμησε και τα ηλεκτρονικά της. Το σύστημα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης έχει διάφορες επιλογές, όπως Comfort, Sport και Sport+, που καταλαβαίνουμε εύκολα περί τίνος πρόκειται, αλλά και δύο ακόμη προγράμματα, το Individual και το Slippery.

Στο πρώτο ο οδηγός μπορεί να φτιάξει ένα custom πρόγραμμα επιλέγοντας διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με το γούστο του και στο δεύτερο, το αυτοκίνητο προσαρμόζεται σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης για περισσότερη ασφάλεια στο βρεγμένο ή στο χιόνι, ας πούμε. Εννοείται ότι όπως όλες οι Mercedes-AMG, έτσι και η GLB, αν ξεκινήσει η επιλογή του έξτρα εξοπλισμού, χάνεται... η μπάλα. Μεταξύ των επιλογών είναι ζάντες αλουμινίου έως 21 ίντσες, πακέτα αναβάθμισης της οδικής συμπεριφοράς, αισθητικά πακέτα κλπ. Μιλώντας για εμφάνιση, η GLB35 AMG ξεχωρίζει αμέσως χάρη στη νέα μάσκα, τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, το χαμηλωμένο αμάξωμα, τον νέο προφυλακτήρα πίσω και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, μια για κάθε πλευρά.