Μαζί στη Mercedes από το 2022 Χάμιλτον και Φερστάπεν;

Gazzetta team
Μαζί στη Mercedes από το 2022 Χάμιλτον και Φερστάπεν;
Η αποχώρηση της Ηonda από τα τέλη του 2021 ως προμηθευτής κινητήρων της Red Bull ενδέχεται να οδηγήσει τον Μαξ Φερστάπεν σε αλλαγή ομάδας με πιο πιθανή τη μεταπήδησή του στη Mercedes, η οποία έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι ενδιαφέρεται για τον Ολλανδό.

Ο Μαξ Φερστάπεν μόλις έκλεισε τα 23 του χρόνια στις 30 Σεπτεμβρίου, ωστόσο στο Νίρμπουργκρινγκ συμπλήρωσε ήδη 113 Γκραν Πρι στη Formula 1. Ο Ολλανδός εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στη Formula 1 με την ταχύτητά του, ενώ στην πορεία ωρίμασε πλέον, κατάφερε να θέσει το –αρχικά αχαλίνωτο- ταμπεραμέντο του υπό έλεγχο και θεωρείται απολύτως δικαιολογημένα από ειδικούς και κοινό ως ο μελλοντικός σταρ του αθλήματος.

Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και χρόνια τονίζει ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, σε κάθε ευκαιρία πως «αν είναι ελεύθερος στην αγορά ο Φερστάπεν, τότε θα δείξουμε σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον γι αυτόν». Τίποτα δεν σηματοδοτούσε μέχρι πρόσφατα μία τέτοια αλλαγή, όμως η αιφνίδια ανακοίνωση της Honda περί αποχώρησής της ως προμηθευτής κινητήρων της Red Bull και της Toro Rosso στα τέλη της επόμενης αγωνιστικής σεζόν θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα για τον εννέα φορές νικητή σε Γκραν Πρι της Formula 1 και τρίτο της εφετινής κατάταξης των οδηγών.

Ρήτρα για πρόωρη αποχώρηση

Ο Mad Max δεν έχει κρύβει ποτέ, ότι υπέρτατος στόχος του ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1. Εφέτος έχει ξεγράψει κάθε τέτοια πιθανότητα, ιδιαίτερα μετά τους δύο αγώνες στη Μόντσα και στο Μουτζέλο όπου έμεινε άποντος εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων της Red Bull του. Ο Φερστάπεν και ο ακόμη πιο ανυπόμονος πατέρας του, Γιος, γνωρίζουν ότι απαραίτητη προϋπόθεση για το στέμμα του παγκόσμιου πρωταθλητή είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο. Γι αυτό και στο πολυετές συμβόλαιο του Ολλανδού με τη Red Bull υπάρχει μία ειδική ρήτρα, σύμφωνα με την οποία μπορεί να αποχωρήσει πρόωρα ο 23χρονος πιλότος αν επέλθει κάποια σημαντική αλλαγή στην αυστριακή ομάδα ή αν κατέβει επίπεδο ανταγωνιστικότητας.

Πάνω σε αυτή τη ρήτρα θα μπορούσε να πατήσει πλέον ο Μαξ Φερστάπεν, γιατί ‘’οι Ταύροι’’ βρίσκονται προς αναζήτηση νέου προμηθευτή κινητήρων. Το σενάριο να κατασκευάζουν οι ίδιοι τους κινητήρες των μονοθεσίων τους δεν παίζει, επειδή θα χρειαστούν αρκετά χρόνια μέχρι να γίνουν ανταγωνιστικοί και σε κάθε περίπτωση θα σήμαινε την άμεση αποχώρηση του Μαξ. Μοναδική εναλλακτική της Red Bull αποτελεί πλέον η Renault, η οποία δήλωσε επίσης μέσω του διευθυντής της Συρίλ Αμπιτεμπούλ, ότι θα ήταν ανοιχτή σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο «για το καλό του αθλήματος» και παρά τον άσχημο τρόπο που είχαν πάρει διαζύγιο μεταξύ τους οι δύο πλευρές.

Αχτύπητο δίδυμο με τον Χάμιλτον

Η Renault βρίσκεται αρκετά μακριά από το σημείο που θα μπορούσε να κατακτήσει πρωταθλήματα στη Formula 1, ενώ στη Ferrari υπάρχει ένα νεαρό δίδυμο ικανότατων οδηγών από το 2021 και μετά με τους Λεκλέρ και Σάινθ. Το ιδανικό σενάριο θα ήταν λοιπόν για τον Μαξ μία μεταγραφή στη Mercedes, που έχει και λογική από πολλές πλευρές. Η γερμανική ομάδα θα εξασφάλιζε έτσι τον κορυφαίο νέο πιλότο για τη μετά Χάμιλτον εποχή, ενώ και ο ίδιος ο Βρετανός έχει υπογραμμίσει στο παρελθόν ότι δεν θα είχε αντίρρηση να συμβιώσει με τον Ολλανδό και να έφτιαχνε ένα αχτύπητο δίδυμο μαζί του. Για τη Formula 1 θα ήταν σίγουρα μία άκρως εντυπωσιακή κίνηση που θα τάραζε για τα καλά τα νερά, όμως θα άνοιγε ακόμη περισσότερο η ψαλίδα ανάμεσα στη Mercedes και στις υπόλοιπες ομάδες. Αυτό όμως είναι κάτι που δεν αφορά ωστόσο το αστεράτο team του Τότο Βολφ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!