O Φέτελ έρχεται στη Racing Point και ο Πέρεθ αναχωρεί προς Alfa Romeo

Gazzetta team
O Φέτελ έρχεται στη Racing Point και ο Πέρεθ αναχωρεί προς Alfa Romeo
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα τρέχει πιθανότατα από του χρόνου στην Aston Martin, όπως θα ονομάζεται η Racing Point από το 2021, οπότε ο Πέρεθ βάζει πλώρη μάλλον προς την Alfa Romeo ελπίζοντας να βιώσει εκεί μεγάλες επιτυχίες όπως επί εποχής Sauber.

Η Formula 1 άργησε να ξεκινήσει, όμως μας έχει αποζημιώσει ήδη για αυτή την καθυστέρηση με δύο εξαιρετικούς αγώνες, αλλά και με καυτά σενάρια μεταγραφών. Μήλον της έριδας αποτελεί χωρίς αμφιβολία ο –ξεκρέμαστος ακόμη- Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ ερωτηματικά υπάρχουν και σχετικά με το μέλλον του Μπότας στη Mercedes. Ξεκινώντας από τον τελευταίο, οι Αγγλοι υποστήριζαν τη Δευτέρα ότι ο Φιλανδός πρωτοπόρος του εφετινού πρωταθλήματος της Formula 1, υπέγραψε ήδη στη Mercedes.

Μία ημέρα αργότερα είχαμε την είδηση από Γερμανία μεριά, ότι ο Φέτελ συμφώνησε για του χρόνου με τη Racing Point, η οποία θα τρέχει από το 2021 ως εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin με κινητήρες Mercedes! Οι πληροφορίες αυτές γίνονται ολοένα εντονότερες και επιμένουν, ότι απομένουν μόνον οι τυπικές ανακοινώσεις για την ένταξη του Γερμανού στην Aston Martin, που δήλωσε με αρκετή δόση χιούμορ ότι «όλα είναι ακόμη ανοιχτά. Είναι υπέροχο, που νοιάζονται τόσο πολλοί άνθρωποι για το μέλλον μου. Όμως εγώ αποφασίζω για όλα μόνος μου».

Η μεταγραφή του τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Formula 1 θα έχει ως πιθανότερο θύμα τον Σέρχιο Πέρεθ, καθώς ο έτερος οδηγός της Racing Point θεωρείται ακλόνητος έχοντας ως βασικότερο προσόν του ότι είναι γιος ενός εκ των ιδιοκτητών της ομάδας, δηλαδή του Λόρενς Στρολ. Ο Πέρεθ αποτελεί αναμφίβολα τον γρηγορότερο μεταξύ των δύο και έχει και καλούς χορηγούς, όμως ο νεαρός Στρολ έχει τα δυνατότερα χαρτιά και κατά πάσα πιθανότατα θα παραμείνει μετά την Racing Point και στην Αston Martin.

O Πέρεθ πανηγυρίζει τη δεύτερη θέση του στο Γκραν Πρι Ιταλίας το 2012.

Ο Πέρεθ αποκάλυψε σήμερα, ότι του έχουν γίνει ήδη προτάσεις για του χρόνου από άλλες ομάδες με πιο πιθανούς προορισμούς τη Haas και την Alfa Romeo. Ο Μεξικανός υπογραμμίζει μεν ότι έχει ακόμη για άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο, γνωρίζει ωστόσο ότι δύσκολα θα γλιτώσει την…έξωση. Η Haas περνά πάντως δύσκολες ώρες και φημολογείται ότι ίσως αποχωρήσει του χρόνου από τη Formula 1, οπότε η λογική επιλογή του Πέρεθ θα ήταν η Alfa Romeo. Ο διευθυντής της θυγατρικής ομάδας της Ferrari, Φρεντερίκ Βασέρ, απέφυγε διπλωματικά το σχετικό ερώτημα λέγοντας ότι «οι οδηγοί θα μας απασχολήσουν ως θέμα τον Οκτώβριο».

Υπέρ της Alfa Romeo συνηγορεί και η…προϊστορία, καθώς ο Πέρεθ γνώρισε τις καλύτερες στιγμές της καριέρας του στη Formula 1 με την ομάδα της Sauber από την οποία προήλθε η Alfa Romeo. Ο ταλαντούχος Μεξικάνος έτρεξε εκεί τη διετία του 2011 και 2012 και έκανε με επιτυχία το αγροτικό του κατακτώντας το 2012 τη δεύτερη θέση στα Γκραν Πρι Μαλαισίας και Ιταλίας και την τρίτη θέση την ίδια χρονιά στον Καναδά.

Ολοκληρώνοντας να αναφερθούμε και στη συνέχεια του πρωταθλήματος της Formula 1 μετά τους δέκα πρώτους αγώνες, που έχουν προγραμματιστεί επίσημα. Όπως φαίνεται θα βιώσουμε εφέτος έναν καταιγιστικό Οκτώβριο γεμάτο με ευρωπαϊκά Γκραν Πρι και πιο συγκεκριμένα στο Χόκενχαϊμ της Γερμανίας στις 11 του μηνός, στην Ίμολα της Ιταλίας στις 18 και καπάκι μία εβδομάδα αργότερα στο Πορτιμάο της Πορτογαλίας.

Μία εύστοχη παρατήρηση έκανε πάνω σε αυτό το ζήτημα ο Λιούις Χάμιλτον που ζήτησε τα εξής από τους φίλους της Formula 1: «Να σκέφτεστε καμιά φορά και τους εργαζόμενους των ομάδων, που πρέπει να τρέχουν σαν κυνηγημένοι από αγώνα σε αγώνα. Για εμάς τους οδηγούς τα πράγματα είναι πολύ άνετα».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!