Αποκάλυψη της νέας Ferrari SF1000 για το 2020 (pics & vid)

Gazzetta team
Αποκάλυψη της νέας Ferrari SF1000 για το 2020 (pics & vid)
Σε μια λαμπρή τελετή με ζωντανή ορχήστρα και εκατοντάδες δημοσιογράφους, η Ferrari αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για το 2020 με την ονομασία SF1000,

Με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Τσαρλς Λεκλέρ, όλη την ηγετική ομάδα της Ferrari και τους 350 μηχανικούς, σχεδιαστές και διοικητικούς συντελεστές της ομάδας, αποκαλύφθηκε μόλις το SF1000, το νέο μονοθέσιο της ομάδας για την F1 το 2020.

Παρότι το νέο μονοθέσιο αντικαθιστά το περσινό SF90, η ονομασία του SF1000 συνδέεται με το φετινό επίτευγμα της συμμετοχής της Ferrari σε 1.000 αγώνες της F1.

Η αποκάλυψη και η εκδήλωση

Το θέατρο Ρόμολο Βάλι στην περιοχή Ρέτζιο Εμίλια, περίπου 30 χλμ. μακριά από την έδρα της Ferrari στο Μαρανέλο, υποστήριξε μια φαντασμαγορική τελετή αποκάλυψης που είχε τα πάντα: ζωντανή ορχήστρα, υπέροχους χορευτές, εντυπωσιακά video projections και φυσικά πολλές ομιλίες αλλά πολύ λίγες υποσχέσεις.

Την εκδήλωση άνοιξε εκ μέρους των ομιλητών της Ferrari o CEO, Λούις Καμιλέρι, ο οποίος αναφέρθηκε λιγότερο στο μονοθέσιο και περισσότερο στην ομάδα. Μάλιστα καλωσόρισε τα 350 στελέχη της αγωνιστικής ομάδας που βρίσκονταν στο ιστορικό θέατρο και τους ζήτησε να σηκωθούν και σε όλους του υπόλοιπους να τους χειροκροτήσουν.

Ferrari SF1000

Τη σκυτάλη πήρε ο Ματία Μπινότο, αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ferrari F1, όπου ξεκίνησε με την αναφορά στο γεγονός της συνεχούς παρουσίας της μάρκας στην F1 και δήλωσε ιδιαίτερα περήφανος. "Αυτό είναι το 66ο μονοθέσιο για την F1 που κατασκευάστηκε από τη Scuderia Ferrari", δήλωσε ο Μπινότο, σημειώνοντας επίσης: "Η ομάδα των τεχνικών είναι σχετικά νέα, πρέπει ακόμα να ωριμάσουμε, να μάθουμε από τα λάθη μας, και να επικεντρωθούμε στην αξιοπιστία, η οποία ήταν μία από τις αδύναμες στιγμές της περασμένης σεζόν”.

Τα νέα στοιχεία του μονοθέσιου

Ως βάση φυσικά χρησιμοποιήθηκε η SF90, ενώ ο στόχος φέτος είναι τι άλλο, από την καλύτερη αεροδυναμική αντίσταση. Όλα τα μηχανολογικά μέρη είναι περισσότερο συμπαγή με στόχο όλη η βασική δομή του αυτοκινήτου να είναι όσο το δυνατόν πιο στενή.

Ferrari SF1000

Σύμφωνα με τον Ματία Μπινότο, παρά τις αισθητικές ομοιότητες με το περσινό μονοθέσιο, πρόκειται για μια εντελώς νέα σχεδίαση. Χρωματικά, όπως σας είχαμε ήδη ενημερώσει, το κόκκινο χρώμα έχασε λίγο από Ferrari Red βάθος του, όντας πιο ανοιχτό σε απόχρωση, ενώ έχει ματ υφή.

Οι δηλώσεις Φέτελ και Λεκλέρ

Μια ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς δημιούργησε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος μεγάλο μέρος του λόγου του το έκανε στα ιταλικά, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό του περισσότερο... τορτελίνι πλέον, παρά σνίτσελ(!), θέλοντας να τονίσει την ιταλικότητα που έχει επιφέρει στην προσωπικότητά του η πολύχρονη σχέση του με τη Ferrari.

Ferrari SF1000

Όσον αφορά τις προβλέψεις του για το 2020, τόνισε την πίστη του στη δουλειά εξέλιξης στην ομάδα. “Δεν έχω κάποια κρυστάλλινη σφαίρα για να πω με σιγουριά τι θα γίνει, αλλά είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος” δήλωσε ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ο Λεκλέρ με τη σειρά του δήλωσε ότι νοιώθει πολύ όμορφα στην ομάδα, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις στο δεύτερο χρόνο του στην ομάδα. Τόνισε ότι εργάστηκε πολύ στην προετοιμασία του αλλά και με τη ομάδα, στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Επίσης, ότι μαθαίνει από τα λάθη του και θέλει να γίνεται συνεχώς καλύτερος. Του το ευχόμαστε, όπως και κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο της Ferrari, απέναντι στην περσινή πρωταθλήτρια Mercedes.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!