Χαμόγελα για McLaren και Αλόνσο (vid)

Gazzetta team
Υπάρχει ελπίδα για την McLaren τελικά, αρκεί να δουλέψει σωστά το μονοθέσιο με τον Αλόνσο να το αποδεικνύει κλείνοντας τις δοκιμές στις οποίες πρωταγωνίστησε η Ferrari.

Έπειτα από οκτώ ημέρες δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, ενόψει του φετινού πρωταθλήματος της F1, στα πάντοκς της McLaren, ήρθαν επιτέλους τα χαμόγελα. Ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να σημειώσει έναν καλό χρόνο, ο οποίος έμοιαζε αναγκαίος, έστω και για το παιχνίδι των εντυπώσεων. Σε μια ημέρα, την τελευταία των δοκιμών πριν το πρωτάθλημα, που τα προβλήματα δεν έλειψαν για την ομάδα του Ουόκινγκ, ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής, ήταν σε θέση εκτός από την επίδοσή του να συμπληρώσει παράλληλα και ικανοποιητικό αριθμό γύρων, καθώς σταμάτησε στους 93.

Μάλιστα σημείωσε ακόμη και την καλύτερη επίδοση της ημέρας, αλλά οι χρονομέτρες την έσβησαν, καθώς στο τελευταίο σικείν είχε «κόψει δρόμο» εκτός πίστας. Νωρίτερα βέβαια χρειάστηκε να περιμένει περίπου πέντε ώρες, ώστε να αντικατασταθεί ο κινητήρας της Renault στο μονοθέσιο της McLaren, καθώς ένα πρόβλημα με το τούρμπο, οδήγησε σε ακινητοποίηση το μονοθέσιο για Τρίτη συνεχή ημέρα. Ό χρόνος του τελικά ήταν 1:17.784 και ήρθε με τα υπέρ μαλακά ελαστικά της Pirelli, κάτι που δείχνει πόσο σημαντικό ήταν στην McLaren να σημειώσουν μια αντίστοιχη επίδοση.

Ταχύτερος της ημέρας ωστόσο ήταν ο Κίμι Ράικονεν με την Ferrari που «έλαμψε» και σήμερα. Η επίδοση αυτή, που είναι ελάχιστα, αργότερη από τη χθεσινή του Φέτελ, σημειώθηκε στο πρωινό σκέλος των δοκιμών, αλλά κανείς δεν κατάφερε το απόγευμα να την «εκθρονίσει», παρά το γεγονός πως και ο Αλόνσο, αλλά και ο Ρικιάρντο κινήθηκαν ταχύτατα προς το τέλος της ημέρας. Ωστόσο ο Κάρλος Σάινθ ήταν τελικά εκείνος που ολοκλήρωσε τις δοκιμές με τον τρίτο καλύτερο χρόνο, καθώς είχε περίπου μισή ώρα στη διάθεσή του τα υπέρ μαλακά ελαστικά και με αυτά κατάφερε να κάνει 1:18.092. Έναν χρόνο που άφησε τελικά τον Ρικιάρντο, τέταρτο για περίπου 2,5 δέκατα του δευτερολέπτου.

Στην Mercedes η ημέρα περιλάμβανε τους περισσότερους γύρους με ενδιάμεσα ελαστικά. Ως εκ τούτου οι χρόνοι δεν ήταν ανταγωνιστικοί. Οι γύροι όμως που συμπλήρωσαν ο Χάμιλτον το πρωί και ο Μπότας το απόγευμα ξεπέρασαν τους 200 και αυτό έχει τη δική του αξία, καθώς η Mercedes, συμπλήρωσε συνολικά στις φετινές δοκιμές, 1.040 γύρους! Το ρεκόρ… απόστασης πάντως για σήμερα ανήκει στην Haas και τον Γκροσζάν ο οποίος έβγαλε το πρόγραμμα όλης της ημέρας με 181 γύρους.

Θέση

Όνομα

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά 1ου

Γύροι

1

Ράικονεν

Ferrari

1:17.221s

153

2

Αλόνσο

McLaren

1:17.784s

+0.563

93

3

Σάινθ

Renault

1:18.092s

+0.871

45

4

Ρικιάρντο

Red Bull

1:18.327s

+1.106

92

5

Γκροσζάν

Haas

1:18.412s

+1.191

181

6

Μπότας

Mercedes

1:18.825s

+1.604

104

7

Χάρτλεϊ

Toro Rosso

1:18.949s

+1.728

156

8

Οκόν

Force India

1:18.967s

+1.746

163

9

Λεκλέρκ

Sauber

1:19.118s

+1.897

75

10

Σιρότκιν

Williams

1:19.189s

+1.968

105

11

Χάμιλτον

Mercedes

1:19.464s

+2.243

97

12

Στρολ

Williams

1:19.954s

+2.733

27