«Φυσάει» το VW Polo TGI φυσικού αερίου

Γιώργος Βαρίνος
«Φυσάει» το VW Polo TGI φυσικού αερίου
To Volkswagen Polo TGI που κινείται με φυσικό αέριο παίρνει άριστα στο μάθημα της οικονομίας και αποδεικνύει ότι ένα αυτοκίνητο κανονικών διαστάσεων μπορεί να έχει το κόστος μετακίνησης ενός... παπιού.

Η ερώτηση του «πόσο καίει» τριβελίζει το μυαλό των περισσότερων αγοραστών νέων αυτοκινήτων. Ειδικότερα όταν μιλάμε για ένα μοντέλο πόλης, το ερώτημα αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα και το Volkswagen Polo TGI έρχεται να το απαντήσει όσο πιο πειστικά μπορεί. Πρόκειται για το Polo που χρησιμοποιεί για καύσιμο το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) και χωρίς να δίνουμε δόση υπερβολής, σε κάνει να ξεχνάς τα καθημερινά έξοδα κίνησης. Με κάτι λιγότερο από 0,90€ το κιλό, το CNG αποδεικνύεται λυτρωτής της τσέπης και ο κάτοχος του Polo TGI δεν μπορεί παρά να χαμογελά.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά
Η Volkswagen έχοντας το Polo για βάση και τον 1.0 TSI στο οπλοστάσιό της, αποφάσισε να δημιουργήσει την απόλυτη έκδοση εξοικονόμησης χρημάτων. Ο τρικύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας, μεταμορφώθηκε σε ένα μοτέρ που μπορεί να κάψει φυσικό αέριο, αλλά και βενζίνη, με μοναδικό κόστος 5 ίππους, συγκριτικά με τις εκδόσεις TSI. Αποδίδει 90 άλογα και 160 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται πλέον με ένα εξάρι χειροκίνητο σασμάν (μέχρι πρότινος είχε πεντάρι).

Οι επιδόσεις έχουν μικρή σημασία σε τέτοιες εκδόσεις, καθώς μπροστά στην οικονομία, χαλάλι οι συγκινήσεις! Ωστόσο το Polo TGI ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δευτερόλεπτα και ανεβάζει μέχρι και τα 183 χλμ./ώρα της τελικής του, δίνοντας αξιοπρεπέστατο ρυθμό κίνησης, ειδικά μετά τις 2,500 σ.α.λ.. Αν οδηγήσετε το Polo TSI με τον ίδιο κινητήρα, αλλά ρυθμισμένο να καίει μόνο βενζίνη, θα διαπιστώσετε ότι οι διαφορές είναι πολύ μικρές και εντοπίζονται μόνο σε μια μικρή...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!