Ford Puma 1.0 Ecoboost: Ανατρεπτική εξέλιξη

Γιώργος Βαρίνος
Ford Puma 1.0 Ecoboost: Ανατρεπτική εξέλιξη
Μετά την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού ST-Line X με την ισχυρότερη εκδοχή του υβριδικού 1.0 Ecoboost των 155 ίππων, δοκιμάζουμε τη βασική Titanium με την έκδοση κινητήρα των 125 ίππων, από την οποία προέκυψε η έκπληξη.

Οι βασικές εκδόσεις των περισσότερων αυτοκινήτων της τελευταίας δεκαετίας μόνο “βασικές” δεν είναι.άποτε έψαχνες με το κιάλι για ένα ουσιώδες στοιχείο εξοπλισμού στις εκδόσεις L (ανάμεσα στις LΧ και GLX), σήμερα ακόμα και αυτό που θεωρούμε εισαγωγική έκδοση στη γκάμα ενός μοντέλου έχει πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, μισή ντουζίνα αερόσακους, τροχούς ελαφρού κράματος, κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων και ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέπτες.

Την πληθωριστική αυτή λογική ακολουθεί και η βασική έκδοση του νέου Ford Puma, η Titanium, η οποία μάλιστα έχει στο στάνταρ εξοπλισμό ψηφιακό πίνακα οργάνων και καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με... μασάζ, στοιχεία που δεν βρίσκεις ακόμα και σε πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα. Ακόμα, ψηφιακό κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, πιεστικό διακόπτη εκκίνησης, τροχούς ελαφρού κράματος 17 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8'' και πλοήγηση, αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματη πέδηση σε περίπτωση πιθανότητας σύγκρουσης με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών και πολλά ακόμα καλούδια.

Σε επίπεδο χώρων και πρακτικότητας το Puma της έκδοσης Titanium με το αμάξωμα μήκους 4,186 μέτρων θα φιλοξενήσει άνετα μια οικογένεια 4 ατόμων και τις αποσκευές τους όγκου 401 λίτρων. Και εδώ το mega box, ένα ορθογώνιο κουτί 80 λίτρων στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ με αδιάβροχη επένδυση και δυνατότητα αποστράγγισης, προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς διαφόρων μεγάλου ύψους αντικειμένων ή βρώμικου και βρεγμένου εξοπλισμού. Κατά τη διάρκεια της οδήγησης του λιγότερο πλήρους και ισχυρού Puma, λίγες εβδομάδες αργότερα από το κορυφαίο, δεν είχαμε στερητικό σύνδρομο όσον αφορά τον εξοπλισμό.

Οι οπαδοί των σπορ επιφάσεων ίσως αναζητήσουν τους τροχούς των 18'' ή τα πιο τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος της έκδοσης ST-Line, επί της ουσίας ωστόσο, τίποτα δεν καταδεικνύει “βασική” έκδοση. Καθώς η έκδοση Titanium σε σχέση με τις ST-Line έχει και διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, πέραν του ελαφρά υψηλότερου προφίλ των ελαστικών 55 έναντι 50, το επόμενο μεγάλο στοίχημα αφορά στην...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!