BMW i3s: Οικολογία και συναίσθημα

Γιώργος Βαρίνος
BMW i3s: Οικολογία και συναίσθημα
Η BMW i3s έχει ως κύρια αποστολή να αναβαθμίσει το κύρος του ηλεκτροκίνητου μοντέλου της βαυαρικής μάρκας και να προσεγγίσει ένα πιο σπορτίφ κοινό χάρη στην αυξημένη ισχύ της και το δυναμικότερο στήσιμό της στον δρόμο.

H BMW i3 θεωρείται δικαιολογημένα ο σκαπανέας των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς λανσαρίστηκε το 2013 όταν δηλαδή το αγοραστικό κοινό δεν γνώριζε επί της ουσίας τίποτα για τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Σχεδόν μία επταετία αργότερα το βαυαρικό μοντέλο παραμένει επίκαιρο παρά τον βομβαρδισμό της αγοράς με νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα όλων των κατηγοριών. Θα λέγαμε μάλιστα ότι η i3 αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της λόγω του εντελώς «ανάδελφου» σχεδιασμού σε σχέση με κάθε άλλο αυτοκίνητο της μάρκας BMW (και όχι μόνον), αλλά και της χρήσης υλικών όπως το ανθρακόνημα για το αμάξωμα ή της πεπιεσμένης κάνναβης για τις εσωτερικές επενδύσεις.
Ωστόσο ακόμη και ένα τόσο ιδιαίτερο μοντέλο χρειάζεται αναβάθμιση, κάτι που ισχύει πλέον και για την περίπτωση της BMW i3. Οι Γερμανοί δεν έμειναν ωστόσο μόνον σε κάποιες οπτικές παρεμβάσεις, όπως τα νέα φώτα LED, η διεύρυνση της γκάμας των εξωτερικών χρωματισμών και η χρήση ποιοτικότερων υλικών στο εσωτερικό, αλλά πραγματοποίησαν μία στροφή προς ένα κοινό με περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και λατρεία για την σπορ αίσθηση οδήγησης και τις –ακόμη πιο- γρήγορες επιδόσεις. Η πρότασή τους ονομάζεται i3s και ξεχωρίζει αισθητικά στην έκδοση Roadstyle με λεπτομέρειες, όπως οι ιδιαίτερες χρωματικές πινελιές σε στρατηγικά σημεία του αμαξώματος και οι εντυπωσιακές ζάντες 20 ιντσών με διπλές ακτίνες. Επίσης στο εσωτερικό προβλέπεται ένα συνδυασμός φυσικού δέρματος σε καφέ χρώμα με ξύλινες επιφάνειες σε σκουρόχρωμο ματ ξύλο βελανιδιάς.
Αυτά περνούν όμως σε δεύτερη μοίρα, καθώς η σημαντικότερη διαφοροποίηση της BMW i3s από την απλή i3 (που εξακολουθεί να διατίθεται) εντοπίζεται στις αναβαθμισμένες προδιαγραφές του ηλεκτροκινητήρα της, που αποδίδει πλέον 184 αντί 170 ίππων και 270 Nm μέγιστη ροπή στρέψης αντί 250. Χάρη σε αυτές τις βελτιώσεις, έχει γίνει «το πέταγμα» του αυτοκινήτου ακόμη πιο σβέλτο και δύσκολα θα δείτε άλλο μοντέλο να μπορεί να...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!