To νέο VW Golf είναι το καλύτερο που φτιάχτηκε ποτέ!

Γιώργος Βαρίνος
To νέο VW Golf είναι το καλύτερο που φτιάχτηκε ποτέ!
Οδηγούμε το νέο VW Golf και εντυπωσιαζόμαστε με την απίστευτη άνεση στον δρόμο, τον ριζικό ανασχεδιασμό του εσωτερικού του και τις τεχνολογίες του που παραπέμπουν σε premium μοντέλα.

Για τους φίλους του αυτοκινήτου αποτελεί η παρουσίαση ενός Golf νέας γενιάς μία σημαντική υπόθεση. Το compact best seller της VW θεωρείται –από εχθρούς και φίλους- σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, όπου διατηρεί τα σκήπτρα εδώ και δεκαετίες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Όταν λοιπόν έχεις το προνόμιο, όπως συνέβη με εμάς, να οδηγήσεις το Golf όγδοης γενιάς στις πανέμορφες διαδρομές γύρω από το Πόρτο τότε το ενδιαφέρον χτυπά κόκκινο. Και ευτυχώς, το νέο Golf όχι μόνον δεν μας απογοήτευσε αλλά μετά από ένα διήμερο σε δρόμους κάθε μορφής και ποιότητας οδοστρώματος είμαστε βέβαιοι, ότι θα γράψει ιστορία χάρη στον πληθωρικό χαρακτήρα του.

Εξωτερική εμφάνιση

Σχετικά με τον εξωτερικό σχεδιασμό του, οφείλουμε να βγάλουμε για πολλοστή φορά το καπέλο στη Volkswagen. Οι άνθρωποι κατάφεραν να παρουσιάσουν ένα νέο μοντέλο με σχεδόν ταυτόσημες εξωτερικές διαστάσεις με το προηγούμενο, με ίδιο σχήμα και όγκο και με παρόμοια σχεδιαστικά στοιχεία, αλλά και με εκείνα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται ώστε να δείχνει διαφορετικό και ελκυστικό. Ουσιαστικά τόνισαν τη οριζόντια αρχιτεκτονική του αυστηρά πεντάθυρου αμαξώματος (η χαμηλή ζήτηση έβαλε τίτλους τέλους στο τρίπορτο Golf), το οποίο προίκισαν με δυναμικότερα πλευρικά χαρακτηριστικά, αλλά και με πιο μοντέρνους προβολείς. Χειρουργικής ακρίβειας παρεμβάσεις, που κάνουν αισθητικά τη διαφορά και ταυτόχρονα δεν αφήνουν το προηγούμενο μοντέλο να δείχνει παρωχημένο και να πέφτει η αξία του στα τάρταρα.

Αεροδυναμική και χώροι

Μέσα σε όλα αυτά βελτιώθηκε και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να μειώνεται στο 0,275 και να συμβάλλει με τον τρόπο του σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ένα πιο ήσυχο περιβάλλον στο εσωτερικό. Καμία αλλαγή δεν είχαμε στο βάρος του αυτοκινήτου ούτε και στη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Ετσι ζυγίζει το VW Golf όγδοης γενιάς 1.440 κιλά στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και ο όγκος του χώρου αποσκευών του κυμαίνεται μεταξύ 380 και 1.237 λίτρων.
Οι χώροι βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ σε όλα τα σημεία του θαλάμου επιβατών έχουν χρησιμοποιηθεί ποιοτικότατα υλικά. Κατά τα άλλα τίποτα δεν θυμίζει στο εσωτερικό το προηγούμενο μοντέλο του οποίου οι διακόπτες και οι παλαιότερου τύπου οθόνες έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε υψηλής ευκρίνειας displays και σε ελάχιστα μπουτόν. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει στάνταρ μία οθόνη 10,25 ιντσών με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, το GPS κλπ., ενώ στο κέντρο του κόκπιτ άλλη μία 8,25 ή 10,25 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, η οποία λειτουργεί αμεσότατα με την αφή.

Infotainment

Υπάρχει συμβατότητα και ασύρματη συνδεσιμότητα με τις ψηφιακές πλατφόρμες Apple Car Play και Android Auto, oι εντολές μπορούν να δοθούν και φωνητικά ή με κινήσεις των χεριών και τα συστήματα πολυμέσων είναι συνδεδεμένα στη μονάδα «Online-Connectivity-Unit» με κάρτα eSIM. Χάρη σε αυτήν είναι το νέο VW Golf πάντα online και μπορεί να προσφέρει ιντερνετικές υπηρεσίες όπως «We Connect» και «We Connect Plus».

Κινητήρες

Στην Πορτογαλία είχαμε στη διάθεσή μας αποκλειστικά μοντέλα βενζίνης με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων και 130 και 150 ίππους, αλλά και...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!