Δοκιμή του νέου Peugeot 208 GT-Line (pics & vid)

Gazzetta team
Δοκιμή του νέου Peugeot 208 GT-Line (pics & vid)
Εντυπωσιακό μέσα και έξω, το νέο Peugeot 208 βρίσκει την ολοκλήρωση στην κορυφαία του έκδοση.

Είναι περισσότερο από προφανές ότι ο sexy αισθητικός προσανατολισμός αποτέλεσε την επικεφαλίδα στο brief της διοίκησης της Peugeot προς τους σχεδιαστές, κατά την εξέλιξη του νέου 208. Όπως θα θυμούνται οι κάπως μεγαλύτεροι, η Peugeot είχε και στο παρελθόν παίξει πολύ έντονα το “χαρτί” της αισθητικής πρωτοτυπίας με το 206, κερδίζοντας τελικά την παρτίδα της εμπορικής επικράτησης.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Παρότι τα σημερινά αισθητικά πρότυπα δεν προάγουν τις έντονες καμπύλες και τα bio σχήματα, αν δει κανείς το 206 σήμερα δεν θα το χαρακτηρίσει, παρότι έχουν περάσει 22 χρόνια από την πρώτη του εμφάνιση, παρωχημένο. Αυτό είναι σίγουρα μια μεγάλη επιτυχία. Ακόμα μεγαλύτερη όμως είναι η αθλητική φιγούρα του νέου 208, η οποία είναι απολύτως ερωτική. Σπάνια μας έχει τύχει να γυρνάμε το κεφάλι να θαυμάσουμε αυτοκίνητο φεύγοντας από αυτό και με το 208 το παθαίνουμε κάθε φορά.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Πλανεύτρα έκδοση GT-Line

Στο ήδη δυναμικό και εξαιρετικά ισορροπημένο αμάξωμα του νέου Peugeot 208, τα ειδικά στοιχεία εξοπλισμού της έκδοσης GT έρχονται να προσθέσουν σημαντικούς πόντους αισθητικής μοναδικότητας. Οι μαύρες προσθήκες στους θόλους, η πολύ διακριτική αεροτομή, οι λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες σε χρώμα piano black, η διχρωμία του αμαξώματος και οι μεγάλης διαμέτρου ζάντες 17'' που γεμίζουν οπτικά τους θόλους των τροχών, αποτελούν τις σειρήνες που κυριολεκτικά θα πλανέψουν κάθε ευκαιριακό ή μη παρατηρητή.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Ακριβώς η ίδια εντυπωσιακή εικόνα επικρατεί και στο εσωτερικό. Σχεδιαστικά, τα διακριτά επίπεδα του ταμπλό δημιουργούν μια πολύ premium αίσθηση, σε συνδυασμό με τη αέρινη εικόνα και τα εξαιρετικά υλικά των επενδύσεων. Οι κίτρινες “ραφές” σε καθίσματα, πόρτες και ταμπλό δίνουν την ψευδαίσθηση του χειροποίητου, ενώ ο 3D i-Cockpit πίνακας οργάνων και η ευρεία οθόνη του συστήματος multimedia, αμφότεροι 10 ιντσών, με το πάτημα του διακόπτη εκκίνησης σε μεταφέρουν στο μέλλον της αυτοκίνησης. Οι διαφορετικές διαμορφώσεις του πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με τους τρεις βασικούς χρωματισμούς αποφέρουν δεκάδες δυνατότητες παραμετροποίησης, ενώ οι piano black επενδύσεις πλαστικών συνθέτουν μια εικόνα πολυτέλειας σπάνια στην κατηγορία B των αυτοκινήτων πόλης.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line, 3d i-Cockpit

Ο εξοπλισμός είναι ανάλογος πολυτελούς αυτοκινήτου πολλαπλάσιας τιμής, με τον κλιματισμό δύο ζωνών να αποτελεί βασικό στοιχείο του, όπως επίσης το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων, το σύστημα πλοήγησης, τα τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, πολλά προηγμένα στοιχεία υποβοήθησης της οδήγησης και full led φώτα, με αυτόματη λειτουργία τόσο ενεργοποίησης, όσο και μεγάλης σκάλας.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Το μικρό ξεπόρτισε

Με βάρος 1.233 κιλά, 130 ίππους ισχύος, 230 Nm ροπής και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων να έχει την κατάλληλη σχέση για κάθε περίσταση, το νέο Peugeot 208 GT-Line είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο πόλης. Για την ακρίβεια, είναι ένα GT με μήκος μόλις 4,055 μέτρα, το οποίο μπορεί να κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα 208 χλμ./ώρα και να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,7 δλ.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Η σβελτάδα του 208 δεν τίθεται εν αμφιβόλω, το ζήτημα είναι πόσο εύκολα αυτή μπορεί ν αξιοποιηθεί από τον οδηγό. Με μια λέξη, πανεύκολα. Το πρώτο στοιχείο για αυτό το αποτέλεσμα είναι, φυσικά, το αυτόματο κιβώτιο. Γρήγορο, άμεσο αλλά και γραμμικό, βοηθά τον οδηγό να “πετάει” σε κάθε διαδρομή. Η επιπρόσθετη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών υπάρχει -και μάλιστα με paddles στο τιμόνι- εμείς ωστόσο μόνο για λόγους περιέργειας τη χρησιμοποιήσαμε. Η ανάρτηση είναι σφιχτά ρυθμισμένη, δεν αφήνει το αμάξωμα να “χαζεύει” στις μεγάλες ταχύτητες και δεν ακούγεται δυσάρεστα στην υπερωριακή λειτουργία της, ειδικά στο αστικό οδόστρωμα.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Από την άλλη πλευρά, στις χαμηλές ταχύτητες δεν απορροφά ιδανικά τις κακοτεχνίες. Επιπρόσθετα, αν μέσα στη στροφή παρουσιαστεί λακούβα ή σαμαράκι, μια τάση αναπήδησης του πίσω ημιάκαμπτου άξονα υπάρχει. Επομένως, αν κινείστε πολύ εντός του αστικού ιστού, μάλλον ενδείκνυται κάποια έκδοση εξοπλισμού με μικρότερους τροχούς 16''. Αν το πεδίο σας είναι οι αυτοκινητόδρομοι, τότε η GT-Line εκδοχή με το συγκεκριμένο κινητήρα είναι ιδανική -και εξόχως απολαυστική.

Έχει λογική το συναίσθημα;

Η συνολική παρουσία, η ποιότητα κατασκευής, ο εξοπλισμός και οι επιδόσεις της έκδοσης GT-Line του Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 είναι πασιφανές ότι το τοποθετούν στο άνω όριο της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων. Σε αυτή τη διαμόρφωση, το 208 είναι άμεσα ανταγωνιστικό των Mini Cooper και Audi A1 TFSi 35, προτάσσοντας ένα έντονα πολυτελή και lifestyle χαρακτήρα.

Νέο Peugeot 208 1.2 130hp GT-Line

Με κόστος 26.800 ευρώ και συγκρινόμενο με τις παραπάνω προτάσεις αντίστοιχου εξοπλισμού είναι φτηνότερο. Προφανώς όμως όταν φτάνει κανείς σε τέτοιο επίπεδο τιμής για να προτιμήσει ένα αυτοκίνητο πόλης, δεν το πράττει με λογικά κριτήρια, αλλά συναισθηματικά. Ευτυχώς στην περίπτωση του 208 υπάρχει και η λιγότερο αισθησιακή αλλά περισσότερο ορθολογική λύση της έκδοσης Allure, η οποία διαθέτει επίσης πολύ καλό εξοπλισμό και με την ίδια μηχανολογική διαμόρφωση ξεκινά από τα 21.700 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!