Το Honda CR-V αλλάζει κατηγορία

Πέτρος Πιτσίνης
Στην επόμενη γενιά του, το CR-V αναμένεται να έρθει μεγαλύτερο και πιο πρακτικό, μαζί με αρκετές παραπάνω δόσεις πολυτέλειας, από το σημερινό.

Η Honda οδεύει προς την αλλαγή πλεύσης του CR-V και η νέα του γενιά που την αναμένουμε εντός του 2017, θα έχει αρκετές διαφορές συγκριτικά με το αυτοκίνητο που γνωρίζουμε. Αρχικά, θα «πατάει» σε μια νέα πλατφόρμα, οπότε η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων είναι το πρώτο λογικό βήμα. Η εκμετάλλευση των επιπλέον εκατοστών θα γίνει με δύο έξτρα θέσεις, ώστε αν κάποιος το επιθυμεί, να διατίθεται και ως επταθέσιο.

Στις πενταθέσιες παραλλαγές, ο χώροι για τους επιβάτες θα μεγαλώσουν, κάτι που θα γίνει και με το πορτμπαγκάζ, για να χωράει ο,τι του ζητηθεί από μια οικογένεια. Η αλλαγή κατηγορίας δεν θα είναι μόνο από πλευράς διαστάσεων, αλλά και πολυτέλειας. Το νέο CR-V θα έχει αναβαθμισμένη ποιότητα στο εσωτερικό του, πλούσιο εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις και σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε την τετρακίνηση ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το τελευταίο.

Η διαφοροποίηση του επόμενου μοντέλου από το σημερινό γίνεται καθώς δημιουργήθηκε ο κατάλληλος «χώρος» στην γκάμα, με την παρουσίαση του HR-V. Κάποιος που θέλει ένα δικίνητο (και τετρακίνητο, στο εξωτερικό) crossover με πολύ καλούς χώρους για πέντε και μεγάλο πορτμπαγκάζ μπορεί να στραφεί σε αυτό, ενώ αν προτεραιότητα είναι η πολυτέλεια και οι ακόμη μεγαλύτεροι χώροι για την εξυπηρέτηση μιας πολυμελούς οικογένειας, ιδανική επιλογή είναι το CR-V. Οι κινητήρες που αναμένουμε να δούμε κάτω από το καπό του στις Ευρωπαϊκές αγορές είναι ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC με τούρμπο, ένα ακόμη μοτέρ βενζίνης στα 2.0 λίτρα και ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας 1.6 i-DTEC, που σήμερα αποδίδει 120 ή 160 ίππους στο CR-V.

*Οι φωτογραφίες του άρθρου απεικονίζουν το σημερινό Honda CR-V