Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ11 (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
Ράλλυ Ντακάρ 2022: Το σχόλιο του Βασίλη Ορφανού για την ΕΔ11 (vid)
O φετινός αγώνας φτάνει στο τέλος του και ο Έλληνας αναβάτης που ξέρει καλά τις απαιτήσεις του, μοιράζεται εντυπώσεις από την ενδέκατη ειδική διαδρομή.

Ενώ το φετινό Ράλλυ Ντακάρ πλησιάζει προς το τέλος του, στις μοτοσυκλέτες είχαμε για μια ακόμη φορά φοβερές μάχες. Κατά τη διάρκεια της προτελευταίας ειδικής διαδρομής, είχαμε πολλές αλλαγές στην κατάταξη. Ενώ επικράτησε ο περσινός νικητής, ο Αργεντινός Κέβιν Μπεναβίδες που παρεμπιπτόντως, την προηγούμενη ημέρα έμεινε μέσα στην ειδική από μηχανική βλάβη, επέστρεψε στη μάχη χάρη στην αλλαγή των κανονισμών. Με το νέο σύστημα, πήρε εκκίνηση στην ΕΔ11 αλλά δέχθηκε ποινή 12 ωρών. Όλο τη νύχτα, οι μηχανικοί του δούλευαν πάνω στη μοτοσυκλέτα του, πραγματοποιώντας αλλαγή κινητήρα, επαναφέροντας την ξανά σε μάχιμη κατάσταση. Αυτό του έδωσε την δυνατότητα, να δείξει σε όλους με αυτή του νίκη ότι θα μπορούσε να κερδίσει τον αγώνα αν δεν είχε αυτή την βλάβη. Με τα αν όμως, όπως όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά σε αυτή τη ζωή, δεν αλλάζουν τα πράγματα.

Αυτό που άλλαξε, ήταν η πολύ καλή απόδοση του Σαμ Σάντερλαντ που με γρήγορη οδήγηση και χωρίς λάθος στην πλοήγηση, κατάφερε να αναρριχηθεί για μια ακόμη φορά στην κορυφή της κατάταξης των μοτοσυκλετών. Αν οδηγήσει και στην τελευταία ειδική διαδρομή με τον ίδιο τρόπο και δεν έχει κάποια ατυχία της τελευταίας στιγμής, όλα δείχνουν ότι θα είναι ο φετινός νικητής.

Kevin Benavides

Δεύτερος στην γενική είναι ο εργοστασιακός αναβάτης της Honda, Χιλιανός Πάμπλο Κουιντανίγια με διαφορά 6 λεπτών και 52 δευτερολέπτων. Είναι σίγουρο ότι στη τελευταία αλλά μικρή σε μήκος ειδική, θα εξαπολύσει λυσσαλέα επίθεση με σκοπό να κερδίσει αυτός τον φετινό αγώνα. Η διαφορά αυτή δεν είναι ούτε μεγάλη, όμως ούτε αμελητέα. Ας μην ξεχνάμε πως ο Σάντερλαντ θα ανοίξει αυτός την ειδική, με αποτέλεσμα θα πρέπει να βάλει το κεφάλι κάτω και να προσπαθήσει να μην τον προσπεράσει κανένας από τους αναβάτες που θα ξεκινήσουν μετά από αυτόν. Απεναντίας οι Κουιντανίγια και Ματίας Γουόλκνερ θα παίξουν το τελευταίο τους χαρτί.

Ο Γάλλος αναβάτης της εταιρίας των τριών διαπασών, Άντριεν Βαν Μπέβερεν που είναι τέταρτος, θα πρέπει να περάσει όλους τους προαναφερθέντες αναβάτες και να χτίσει και μια διαφορά άλλων 8 τουλάχιστον λεπτών για να καλύψει τα 15μιση λεπτά που είναι πίσω από τον πρώτο στη γενική. Σίγουρα έχει δύσκολο έργο, αλλά στους αγώνες, μέχρι να τερματίσεις ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει η θεά τύχη.

Toby Price

Ο πέμπτος Χοάν Μπαρέντα με Honda, είδε τους κόπους του δυστυχώς να εξανεμίζονται, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Τα 27 λεπτά που τον χωρίζουν από την κορυφή τον απομακρύνουν από τη νίκη, αλλά μπορεί ακόμα να κάνει ένα καλό πλασάρισμα στη γενική αν του βγει η τελευταία επίθεση – την οποία είναι σίγουρο πως θα πραγματοποιήσει.

Ο Έλληνας αναβάτης Βασίλης Μπούδρος έκανε ακόμη ένα βήμα για τον τελικό του στόχο που είναι ο τερματισμός, του τον ευχόμαστε και με την σημερινή του απόδοση βρίσκεται στην 70η θέση της γενικής. Στην τελευταία ημέρα του αγώνα και μετά από 680 χιλιόμετρα στο σύνολο, με 164 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής, όσοι αγωνιζόμενοι συνεχίζουν και καταφέρουν να ξεπεράσουν και αυτή την δοκιμασία, θα χαρούν τον τερματισμό τους στην Ερυθρά Θάλασσα στην πόλη της Τζέντα. Τους ευχόμαστε ασφαλή τερματισμό.

Στο video που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη, για τα μυστικά της αγωνιστικής Οδύσσειας του Ράλλυ Ντακάρ.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!