Ferrari: «Το μονοθέσιο του 2022 είναι γεμάτο καινοτομίες»

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Ferrari: «Το μονοθέσιο του 2022 είναι γεμάτο καινοτομίες»
Ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο, αποκάλυψε πως το μονοθέσιο του 2022 θα έχει αρκετές καινοτομίες.

Η Ferrari έπειτα από ένα πολύ απογοητευτικό 2020 ανέκαμψε σημαντικά και κατέκτησε την 3η θέση στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1. Η ιταλική ομάδα σύλλεξε συνολικά 323,5 βαθμούς στο 2021 και κατάφερε να κερδίσει τη McLaren που έκανε το μοναδικό 1-2 σε αγώνα στο 2021.

Το 2022 η Formula 1 μπαίνει σε μια νέα εποχή με τους τεχνικούς κανονισμούς να αλλάζουν εντελώς την εμφάνιση των μονοθεσίων. Οι ομάδες ξεκινούν από το μηδέν τη σχεδίαση των αγωνιστικών τους και σε συνδυασμό με τις ζάντες των 18 ιντσών αλλάζουν πλήρως την οδηγική συμπεριφορά.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο από το εργοστάσιο στο Μαρανέλο, αποκάλυψε πως η ομάδα του θα πιέσει στο όριο τους κανονισμούς: «Αν δείτε το μονοθέσιο του 2022 και τον κινητήρα του 2022, πιστέψτε με υπάρχουν πολλές καινοτομίες. Πιστεύω πως ο τρόπος που οι μηχανικοί αντιμετώπισαν το νέο σχεδιασμό, το νέο αυτό πρότζεκτ και τους νέους κανονισμούς, ήταν ιδιαίτερα δημιουργικός. Κοιτάζοντας το μονοθέσιο του 202ς κάνω τις μετρήσεις μου, βλέπω τα αποτελέσματα και όλες τις καινοτομίες».

Ferrari 2022

Η Ferrari χρησιμοποίησε τη σεζόν του 2021 ως προετοιμασία για το 2022. Η πρόοδός της αγωνιστικά ήταν ιδιαίτερα θετική, ενώ στο εσωτερικό της έχουν τεθεί οι βάσεις ώστε να πρωταγωνιστήσει στο μέλλον. Έχοντας λόγω κανονισμών περισσότερο διαθέσιμο χρόνο από τις Mercedes και Red Bull στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD, μπορεί να ξεκινήσει το 2022 με πλεονέκτημα.

Σε δηλώσεις του, ο Μπινότο μίλησε στο motorsport.com για τις καινοτομίες στο μονοθέσιο του 2022: «Στο κινητήριο σύνολο θα υπάρξουν πολλές αλλαγές, εκτός από το υβριδικό σύστημα που φέραμε φέτος. Θα υπάρξουν κι εκεί ορισμένες αλλαγές, διότι πρέπει να τοποθετηθούν περισσότεροι αισθητήρες της FIA. Όμως η υπόλοιπη μονάδα ισχύος θα είναι πολύ διαφορετική, ειδικά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το 2022 θα έχουμε 10% αιθανόλη στο καύσιμο και χάνουμε πάνω κάτω 20 ίππους. Ο τρόπος που προσεγγίσαμε το σασί ήταν με φαντασία. Κοιτώντας τα σχέδια του μονοθεσίου, δεν είναι μόνο όσα φαίνονται στο εξωτερικό του μονοθεσίου, αλλά όσα έχουμε κάνει μέσα στο αμάξωμα και την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων. Η ομάδα έχει δημιουργήσει σημαντικές καινοτομίες και ο τελικός σχεδιασμός θα είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν του 2021».

Η Ferrari θα διατηρήσει τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στο δυναμικό της το 2022. Ο πρώτος αγώνας της νέας σεζόν είναι στις 18-20 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.

Image credit: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!