Τέσσερα νέα Voge έρχονται το 2022 (vid)

Νίκος Γιαννούλας
Τέσσερα νέα Voge έρχονται το 2022 (vid)
Η Voge παρουσίασε ακόμα τέσσερις νέες μοτοσικλέτες στην έκθεση του Μιλάνου, αθροίζοντας συνολικά οκτώ ολοκαίνουρια μοντέλα για το 2022.

Αυξάνεται σημαντικά η γκάμα των premium μεσαίων μοτοσικλετών της Voge, με την προσθήκη τεσσάρων νέων μοντέλων για το 2022. Αυτά, έρχονται να προστεθούν στα τέσσερα adventure τα οποία παρουσίασε ήδη από το καλοκαίρι του 2021 το gazzetta. Με δυναμική παρουσία στα μοντέλα μεσαίου κυβισμού, έχει δώσει τη δυνατότητα σε ένα ευρύ κοινό να αποκτήσει μοτοσυκλέτες κορυφαίων προδιαγραφών σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές.

Voge

Η διευρυμένη γκάμα της Voge περιλαμβάνει μοντέλα δρόμου και διπλής χρήσης 300 έως 650 κ.εκ., με κοινό τους χαρακτηριστικό την premium κατασκευή και την ξεχωριστή σχεδίαση. Μοντέλα με έμφαση στη συνολική ποιότητα, μοτοσυκλέτες που εντυπωσιάζουν σε κάθε τομέα, προτάσεις που δελεάζουν μυημένους και αμύητους στο χώρο των δύο τροχών.

Το 2022 θα είναι συναρπαστικό

Πρόσφατα η Voge Motorcycles έφερε στην επιφάνεια τέσσερα νέα μοντέλα 2022 διπλής χρήσης (300ACX, 500DSX, 650DS, 650DSX) και πολλοί πίστεψαν πως δεν θα υπήρχε συνέχεια.

Voge

Όμως, το εργοστάσιο δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και σε ένα εντυπωσιακό περίπτερο στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας του πλανήτη (EICMA) παρουσίασε τέσσερα ακόμα, ανάμεσά τους και το πρώτο scooter στην ιστορία του! Τα νέα 350AC, 500AC, 300 Rally και SR4 ήρθαν για να κερδίσουν εντυπώσεις και πωλήσεις, καλύπτοντας ποικίλες κατηγορίες με έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον.

Voge 300 Rally

<span id=Voge 300 Rally" data-entity-type="file" data-entity-uuid="b82f0d9b-767a-48db-bfb8-9c5fb910007e" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/Rally300_esterne_07.jpg">

Μια πραγματική On/Off μοτοσυκλέτα, ικανή να μας πηγαίνει στη δουλειά μας τις καθημερινές, εκδρομές τα καλοκαίρια και εκτός δρόμου τα σαββατοκύριακα και τις αργίες. Μια σκληροτράχηλη “Enduro” με χαρακτήρα και δυναμική που θα ενθουσιάσουν τους οπαδούς της συγκεκριμένης κατηγορίας (και όχι μόνο), μια μοτοσυκλέτα που δεν θα σταματήσει πουθενά, ό,τι και να συναντήσει στο διάβα της.

<span id=Voge 300 Rally" data-entity-type="file" data-entity-uuid="8504a941-953b-4dd3-9a0b-e33e4e537705" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/Rally300_esterne_03.jpg">

Με τετράχρονο, υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα απόδοσης 29 ίππων, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ακτινωτούς τροχούς 21/18 ιντσών και κορυφαία περιφερειακά, το 300 Rally είναι το μοντέλο που θα δημιουργήσει αίσθηση στους φίλους των πραγματικών On/Off.

<span id=Voge 300 Rally" data-entity-type="file" data-entity-uuid="23177e88-47e7-4989-9016-560b6346d428" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/Rally300_esterne_13.jpeg">

Voge 350AC

Voge 350 AC

Ένα ακόμα νέο μέλος της οικογένειας “Advanced Classic”, το πρώτο που χρησιμοποιεί το νέο δικύλινδρο κινητήρα 350cc του εργοστασίου! Κατασκευασμένο στα γνωστά πρότυπα των μοντέλων modern classic, δηλαδή με προσοχή στη λεπτομέρεια και το φινίρισμα, το νέο 350AC συγκέντρωσε τα διθυραμβικά σχόλια όλων όσων το είδαν από κοντά στην έκθεση του Μιλάνου.

Voge 350 AC

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του αποδίδει 38Hp, είναι κατασκευασμένος σε συνεργασία με κορυφαίο Ιαπωνικό εργοστάσιο και διαθέτει σφυρήλατα έμβολα, τετραβάλβιδες κεφαλές, 2 ΕΕΚ και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό της Bosch. Το 350AC χαρακτηρίζεται από μια έγχρωμη οθόνη TFT 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό ή/και tablet μέσω τεχνολογίας bluetooth, η οποία μπορεί και μεταλάσσει το φωτισμό της ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες, προσφέροντας ακόμα και πλοήγηση GPS.

Voge 350 AC

Voge 500AC

Τα “500άρια” της Voge αποκτούν ένα ακόμα μέλος, αυτή τη φορά με modern classic υπογραφή. Μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την πλέον σύγχρονη τεχνολογία με τα κομψά σχήματα του παρελθόντος, ένα μοντέλο Advanced Classic που σε προκαλεί να το θαυμάσεις σε κάθε του σημείο, σε κάθε του λεπτομέρεια.

<span id=Voge 500AC" data-entity-type="file" data-entity-uuid="5eff5adb-92c2-4a18-925f-67f895fd5f5f" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/500AC_studio360_02.jpg">

To 500AC διαθέτει έναν υπερσύγχρονο δικύλινδρο κινητήρα 500cc και 47Hp, ο οποίος τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch και περνάει τη δύναμή του στο δρόμο μέσω ενός τελείως νέου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

<span id=Voge 500AC" data-entity-type="file" data-entity-uuid="4299e727-474b-41d0-a0eb-be8d8d33bab3" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/500AC_studio360_04.jpg">

Με κορυφαία περιφερειακά (αναρτήσεις Kayaba, φρένα Nissin, ABS Bosch 9.1), είναι εξοπλισμένο με full LED φωτιστικά σώματα και έγχρωμη οθόνη TFT που προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας με ηλεκτρονική συσκευή και πλοήγηση GPS.

<span id=Voge 500AC" data-entity-type="file" data-entity-uuid="6c0bfd41-7134-4d65-a481-5e5ad59347db" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/500AC_studio360_10.jpg">

Voge SR4

To πρώτο scooter της Voge είναι γεγονός και αφορά σε ένα μοντέλο πολυτελείας μεσαίου κυβισμού με χαρακτήρα GT. Το SR4 είναι και το πρώτο στον κόσμο που χρησιμοποιεί κάμερα καταγραφής δεδομένων, η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από τους διπλούς LED προβολείς και μεταφέρει σε κάρτα μνήμης όλα όσα συμβαίνουν μπροστά της!

<span id=Voge SR4" data-entity-type="file" data-entity-uuid="a4bfe9ac-9df9-42af-a632-f163650f697d" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/SR4_eicma21_esterne_14.jpg">

O υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας είναι κατασκευασμένος σε συνεργασία με τη BMW και είναι αυτός ο ίδιος που χρησιμοποιείται από το βαυαρικό εργοστάσιο στα μοντέλα C400X και C400GT. Mε χωρητικότητα 350cc και απόδοση 28,5Hp, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και “silent blocks” στα σημεία στήριξης, κάτι που εγγυάται βελούδινη λειτουργία σε όλο το εύρος λειτουργίας του.

<span id=Voge SR4" data-entity-type="file" data-entity-uuid="4e4b59a4-59b7-48a0-b717-53e80f9bf802" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/SR4_Eicma_10.jpg">

Τα περιφερειακά τμήματα του SR4 είναι εντυπωσιακών προδιαγραφών (ακτινικές δαγκάνες, τρία δισκόφρενα, δικάναλο Continental ABS, αναρτήσεις Kayaba, αλουμινένιες ζάντες και ψαλίδι, ελαστικά Pirelli Angel), ενώ έμφαση έχει δοθεί στην ασφάλεια με τη χρήση συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (traction control), cornering lights (φώτα που ανάβουν στο εσωτερικό των στροφών), φώτων φρένων έκτακτης ανάγκης (αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος) και χειρόφρενου (για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση).

<span id=Voge SR4" data-entity-type="file" data-entity-uuid="2cdd9629-2e1e-4ecc-afa0-acc072cb3ff8" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/SR4_Eicma_06.jpg">

Έμφαση όμως έχει δοθεί και στον εξοπλισμό, όπου συναντάμε full LED φωτισμό, θύρα USB, μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, σύστημα TPMS που παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο, έξυπνο κλειδί για αυτόματη εκκίνηση και εντοπισμό του scooter, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας δοχείου καυσίμου, καθώς και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα! Εντυπωσιακών προδιαγραφών και ο πίνακας των οργάνων, όπου μια έγχρωμη οθόνη TFT 7” προσφέρει πολλαπλή πληροφόρηση στον αναβάτη, όπως επίσης και συνδεσιμότητα bluetooth με λειτουργίες πολυμέσων και πλοήγησης GPS!

<span id=Voge SR4" data-entity-type="file" data-entity-uuid="857f138a-6b83-482e-bdf1-f4e6f76e0352" src="/sites/default/files/inline-images/2021-07/SR4_Eicma_01.jpg">

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!