Η οξυδέρκεια του Φερστάπεν έφερε τη 2η θέση στη Ρωσία

Κώστας Παστρίμας
Η οξυδέρκεια του Φερστάπεν έφερε τη 2η θέση στη Ρωσία
Ο Μαξ Φερστάπεν «διάβασε» σωστά τις συνθήκες στο Σότσι μπήκε στα pit για αλλαγή ελαστικών τη στιγμή που έπρεπε.

Το GP Ρωσίας μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα σημαντικό στο κυνήγι του τίτλου για τον Μαξ Φερστάπεν και τη Red Bull Racing. Σε έναν αγώνα που ο Ολλανδός ξεκίνησε από την τελευταία θέση, λόγω αλλαγής κινητήρα, κατάφερε όχι απλώς να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες αλλά να φύγει με μια ανέλπιστη 2η θέση. Το αποτέλεσμα αυτό τον φέρνει μόνο 2 βαθμούς πίσω από το μεγάλο του αντίπαλο, τον Λούις Χάμιλτον, στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών.

Η 2η θέση ήρθε για τον Μαξ Φερστάπεν στους τελευταίους γύρους του αγώνα, όταν ο Ολλανδός ήταν από τους πρώτους οδηγούς που μπήκαν για να βάλουν στα μονοθέσιά τους ενδιάμεσα ελαστικά, διαβλέποντας ότι η βροχή θα δυναμώσει. Αυτό του έδωσε τη δυνατότητα να περάσει τους οδηγούς που καθυστέρησαν να κάνουν αυτήν την επιλογή και τελικά να τερματίσει 2ος πίσω από τον Χάμιλτον.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο επικεφαλής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ εξήγησε ότι η απόφαση για το πότε θα μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών ήταν αποκλειστικά του Μαξ Φερστάπεν: «Όταν φτάνουμε σε αυτό το σημείο η απόφαση είναι πάντα του οδηγού. Εκείνος μπορεί να νιώσει το επίπεδο της πρόσφυσης και τι μπορεί να κάνει. Μπορεί να δει περισσότερα. Αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργούμε και νομίζω ότι ο Μαξ πήρε μια σπουδαία απόφαση».

Ο Χόρνερ είπε επίσης ότι οι πληροφόρηση που έφτανε στις ομάδες για την εξέλιξη της βροχόπτωσης δεν ήταν αξιόπιστες: «Το σύστημα μας έλεγε απλώς ότι υπάρχει βροχή. Δεν έλεγε πόσο δυνατή και αν θα δυναμώσει ή θα ελαττωθεί ή θα σταματήσει. Ήταν πολύ δύσκολο να διαβάσεις τις συνθήκες. Προφανώς οι οδηγοί έχουν καλύτερη οπτική μέσα στην πίστα. Ξεκίνησε να πέφτει και είτε θα περνούσε και η πίστα θα στέγνωνε ή θα έπεφτε πιο δυνατά. Ήταν ένα στοίχημα».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!