Η Red Bull αποκάλυψε το λόγο για το αργό pit-stop του Φερστάπεν στη Μόντσα

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Η Red Bull αποκάλυψε το λόγο για το αργό pit-stop του Φερστάπεν στη Μόντσα
Η Red Bull πραγματοποίησε ένα ασυνήθιστα αργό pit-stop κατά τη διάρκεια του GP Ιταλίας, που κόστισε πολλές θέσεις στον Μαξ Φερστάπεν.

Ο Μαξ Φερστάπεν είδε τη στρατηγική του να καταστρέφεται, όταν οι μηχανικοί του ολοκλήρωσαν pit-stop στα 11 δευτερόλεπτα. Η Red Bull Racing είναι σταθερά η ταχύτερη ομάδα στις αλλαγές ελαστικών, έχοντας μάλιστα το απόλυτο ρεκόρ χρόνου.

Νωρίτερα μέσα στο 2021, η FIA έκανε γνωστή την επιθυμία της να μειωθεί ο χρόνος των pit-stop για λόγους ασφαλείας. Η νέα τεχνική οδηγία προέβλεπε αλλαγές στo χρόνο αντίδρασης των μηχανικών, ώστε να διασφαλιστεί πως οι τροχοί θα κλειδωθούν με ασφαλή τρόπο.

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε μετά από έρευνα της ομάδας του πως η τεχνική οδηγία της FIA οδήγησε στο καταστροφικό pit-stop. «Υπήρξε ένα σπάνιο λάθος στην αλλαγή ελαστικών που προήλθε από την τεχνική οδηγία της FIA. Όμως είναι επίσης κάτι από το οποίο πρέπει να μάθουμε. Το αργό pit-stop έφερε τον Μαξ σε σημείο που δεν έπρεπε να είναι. Η Mercedes έκανε θάλασσα και το δικό της pit-stop, κάτι που οδήγησε τους δύο οδηγούς δίπλα-δίπλα. Αμφότεροι γνώριζαν πως έπρεπε να είναι μπροστά ο ένας από τον άλλο γιατί το προσπέρασμα ήταν δύσκολο».

Οι Φερστάπεν και Χάμιλτον είχαν επαφή στο πρώτο σικέιν της πίστας, με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός αγώνα. Οι αγωνοδίκες έριξαν την ευθύνη στον Ολλανδό και του απέμειναν ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση του GP Ρωσίας.

Όμως ο Χόρνερ πιστεύει πως δεν είναι μεγάλο μειονέκτημα για την ομάδα του. «Ακόμα πιστεύω πως είναι δύσκολο να ρίξουμε ευθύνη. Εάν η FIA ήθελε να κάνει συγκεκριμένη δήλωση, μπορούσε να ρίξει ποινή και στους δύο. Αλλά το γεγονός πως ο Μαξ δεν τερμάτισε τον αγώνα, η μόνη επιλογή ήταν η ποινή στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα, κάτι που αποδεχόμαστε. Βλέποντας πάντως τα αποτελέσματα του 2018, ο Μαξ από τελευταίος ανέβηκε 1ος πριν χρειαστεί να μπει για το δικό του pit-stop».

Ο Φερστάπεν διατηρεί προβάδισμα στη βαθμολογία των οδηγών κατά 5 βαθμούς έναντι του Χάμιλτον, ενώ η Mercedes στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι 18 βαθμούς μπροστά από τη Red Bull Racing

Image credit: redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!