Κέρδη για το BMW Group το δεύτερο τρίμηνο παρά την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών
Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου είναι αισθητά βελτιωμένα συγκριτικά με αντίστοιχα περσινά, όπου το BMW Group είχε καταγράψει ζημίες λόγω της πανδημίας. Ωστόσο οι πωλήσεις και τα έσοδα έχουν αυξηθεί σταθερά ακόμα και σε σχέση με το οικονομικό έτος 2019.
«Στην αποδοτικότητά μας έχει συνεισφέρει η ισχυρή ζήτηση των πελατών κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς, που μας επέτρεψαν να πετύχουμε σημαντική αύξηση. Ωστόσο, δεδομένων των υφιστάμενων κινδύνων, μεταξύ των οποίων οι υψηλές τιμές πρώτων υλών και μιας έλλειψης σε ημιαγωγούς, η περίοδος του 2ου εξαμήνου πιθανόν να είναι πιο ασταθής για το BMW Group», δήλωσε ο Oliver Zipse , Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στο Μόναχο. «Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις, παραμένουμε επικεντρωμένοι στη μακροπρόθεσμη στρατηγική του Group αξιοποιώντας την καινοτόμο δύναμή μας και τη βιώσιμη κερδοφορία μας ως βάση για τον επιτυχημένο μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για το σκοπό αυτό, δεσμευόμαστε να βρούμε τις καλύτερες τεχνολογικές λύσεις ώστε να προωθήσουμε την εξέλιξη της ψηφιακής συνδεσιμότητας και της βιώσιμης κινητικότητας».
Το BMW Group συνεχίζει την ολοκληρωμένη στρατηγική του για την επίτευξη μιας βιώσιμης και μηδενικών ρύπων κινητικότητας. Σύμφωνα με τους στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα, η εταιρική στρατηγική του BMW Group δεσμεύεται πλήρως στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης το ταχύτερο δυνατόν. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της BMW iX3*, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και iX αναμένονται το φθινόπωρο, εφοδιασμένες με τις πρώτες ισχυρές εκδόσεις της νέας γκάμας ηλεκτροκινητήρων. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα του BMW Group είναι συνώνυμα με την ηλεκτρική οδηγική απόλαυση και άνεση στο ταξίδι. Για παράδειγμα, η BMW iX 3* πετυχαίνει αυτονομία 100 km (WLTP) με 10 λεπτά φόρτισης σε ένα σταθμό φόρτισης HPC. Τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα είχαν εξαιρετικά θετική απήχηση σε πρόσφατες δοκιμές.
Στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστούν και άλλες εκδόσεις. Την επόμενη διετία, ο εξηλεκτρισμός θα καλύψει την προϊοντική γκάμα του BMW Group σε όλο της το εύρος. Το διάστημα μέχρι το 2025, το Group στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο, παραδίδοντας περίπου δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τη μέση της δεκαετίας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!