Η Suzuki «έπιασε» τεχνολογικά τους αντιπάλους της

Κώστας Παστρίμας
Η Suzuki «έπιασε» τεχνολογικά τους αντιπάλους της
Στον επόμενο αγώνα η Suzuki θα έχει σύστημα ελέγχου της βύθισης της ανάρτησης και στον πίσω τροχό

Η Suzuki διαθέτει μια πολύ καλά ισορροπημένη μοτοσικλέτα στο φετινό πρωτάθλημα MotoGP αλλά το GSX-RR έχει μια βασική έλλειψη. Ενώ οι αντίπαλοι της Suzuki διαθέτουν στις μοτοσικλέτες τους το σύστημα ελέγχου της βύθισης της ανάρτησης κατά την επιτάχυνση (wholeshot device) και στους δύο τροχούς, η ιαπωνική ομάδα δεν το διέθετε μέχρι τώρα στο πίσω μέρος της δικής της. Αυτό αποτελούσε σημαντικό μειονέκτημα και οι αναβάτες της, κυρίως ο Ζοάν Μιρ, το ζητούσαν επίμονα από τους μηχανικούς της ομάδας.

Οι άνθρωποι της Suzuki δουλεύουν πάνω στο δικό τους σύστημα εδώ και καιρό και το καλοκαιρινό διάλειμμα του MotoGP τους έδωσε την ευκαιρία να το τελειοποιήσουν και να το έχουν έτοιμο να χρησιμοποιηθεί στον επόμενο αγώνα στη Στυρία (Αυστρία) το προσεχές Σαββατοκύριακο.

Ο Τεχνικός Διευθυντής της Suzuki, Κεν Καβαούτσι, έκανε την αποκάλυψη: «Συνολικά έχουμε μια πολύ ισορροπημένη μοτοσικλέτα. Αυτό είναι κάτι που επιδιώξαμε σκόπιμα κατά την εξέλιξη του GSX-RR. Ξέρουμε ότι αν βελτιώσεις έναν τομέα μπορεί να χάσεις σε έναν άλλο, οπότε προσπαθήσαμε να έχουμε μια ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα, που θα αποδίδει καλά σε όλες τις πίστες. Παρότι είμαστε ικανοποιημένη με τη μοτοσικλέτα του 2021, πάντα μπορούν να γίνουν βελτιώσεις, και πιστεύουμε ότι η ένταξη της συσκευής βύθισης της ανάρτησης θα βοηθήσει τους αναβάτες μας να προοδεύσουν. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό σπορ, καλούμαστε διαρκώς να εξελίξουμε νέες λύσεις που θα ταιριάζουν στη μοτοσικλέτα μας. Το σημαντικό είναι να διατηρήσουμε τη “φόρα” μας και πιστεύω ότι η συνεχής εξέλιξη προς τη σωστή κατεύθυνση είναι η φιλοσοφία που κερδίζει. Η μεγάλη διακοπή του Ιουλίου μάς επιτρέπει να κάνουμε μια ενδελεχή ανάλυση για το πού βρισκόμαστε και να ενσωματώσουμε νέες λύσεις, που ελπίζουμε να φέρουν αποτελέσματα στο δεύτερο μισό της σεζόν».

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!