Υπό εξέταση οι Φέτελ, Μπότας και Σάινθ γιατί κινούνταν αργά στην πίστα

Κώστας Παστρίμας
Υπό εξέταση οι Φέτελ, Μπότας και Σάινθ γιατί κινούνταν αργά στην πίστα
Οι αγωνοδίκες του GP Αυστρίας εξετάζουν τους οδηγούς που στις κατατακτήριες δοκιμές κινούνταν πιο αργά από ό,τι έπρεπε

Στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Αυστρίας είδαμε οδηγούς να κινούνται πολύ αργά στην πίστα για να αφήσουν κενό μπροστά τους προτού ξεκινήσουν το γρήγορο γύρο τους, Σε κάποιες περιπτώσεις όμως, με χαρακτηριστικότερη εκείνη ανάμεσα σε Αλόνσο και Φέτελ στο τέλος του Q2, αυτό δημιούργησε πρόβλημα σε κάποιους οδηγούς που ήταν σε γρήγορο γύρο και έφταναν πίσω τους. Το Red Bull Ring όμως είναι μια από τις μικρότερες σε μήκος πίστες του πρωταθλήματος και είναι πιο πιθανό να παρατηρηθεί τέτοιου είδους «συνωστισμός»

Ο Μάικλ Μάσι, που είναι ο Διευθυντής Αγώνα της FIA, από την Παρασκευή είχε δώσει σαφείς οδηγίες σε όλους τους οδηγούς ότι ιδιαίτερα μετά τη στροφή 9, την προτελευταία στροφή της πίστας, θα έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί και να μην επιβραδύνουν υπερβολικά. Κάτι τέτοιο, τους επισήμανε, οι αγωνοδίκες θα το θεωρούσαν παραβίαση των κανονισμών.

Μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών, οι αγωνοδίκες κάλεσαν τους Σεμπάστιαν Φέτελ, Βάλτερι Μπότας και Κάρλος Σάινθ για να εξετάσουν τον τρόπο που οι οδηγοί αυτοί κινήθηκαν στην πίστα στο τέλος του Q2. Φαίνεται ότι αρχικά ο Μπότας είναι εκείνος που επιβράδυνε στη στροφή 9, με αποτέλεσμα να κάνει το ίδιο ο Σάινθ που ήταν πίσω του και αλυσιδωτά το ίδιο έκανε και ο Φέτελ που ακολουθούσε τον Ισπανό. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν να την πληρώσει ο Αλόνσο, που έφτασε πίσω από αυτό το τρενάκι.

Για τον Φέτελ θεωρείται βέβαιο ότι θα τιμωρηθεί για το συμβάν και μένει να δούμε τις αποφάσεις των αγωνοδικών για τους άλλους δύο οδηγούς.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!